Ulaz za korisnike

3. kongres hrvatskih arhitekata

|
3. kongres hrvatskih arhitekata
 
3. kongres hrvatskih arhitekata
Hrvatska komora arhitekata i Udruženje hrvatskih arhitekata pripremaju 3. kongres hrvatskih arhitekata pod nazivom Arhitektonska politika 2013.

Tim Vas povodom imamo čast pozvati da doprinesete ovom skupu koji će se održati 25.-27. studenog 2010. u Splitu, hotel Lav Le Meridien.

Oba su dosadašnja Kogresa održana uz velik interes javnosti i učešće struke (preko 700 sudionika), pod visokim pokroviteljstvom Predsjednika Republike, resornog i niza drugih ministarstava, Grada Zagreba, nekoliko županija, domaćih i međunarodnih instituta za arhitekturu te velikih poslovnih partnera Hrvatske komore arhitekata i Udruženja hrvatskih arhitekata, što će, uvjereni smo, biti slučaj i ove godine.

Aktualna gospodarska situacija, dominantno označena svjetskom i hrvatskom ekonomskom krizom, primarno se reflektirala na područje djelovanja arhitektonske struke, graditeljstva i investiranja općenito. Takvo stanje obvezuje ne samo u odnosu na 2200 ovlaštenih arhitekata, već i ozbiljne pokazatelje ugroženosti kvalitete izgrađenog prostora, koja se u situaciji sveopće besparice potiskuje na razinu sporednih pitanja, iako je svima jasno da dugoročno predstavlja jedan od prioritetnih nacionalnih interesa Republike Hrvatske. Posebna zadaća našeg društva je ostvarenje prava hrvatskih građana na uređen i uljučen okoliš. Vrijednosti stvorene u sadašnjosti ostat će kao vrijednosti u budućnosti, štete učinjene danas bit će vidljive naraštajima iza nas.

Nema niti jedne struke u društvu koja ima kompleksnija znanja o mjestu, vremenu, nasljeđu, umjetnosti, tehnici i kulturi oblikovanja prostora od arhitektonske struke, pa stoga ona ima i najveću odgovornost u kreiranju budućeg izgrañenog okoliša. Da bi arhitektonska struka mogla dostojanstveno i uspješno obavljati svoju zadaću, potrebno je donijeti jasnu i nedvojbenu arhitektonsku politiku države koja će definirati arhitektonske okvire i ciljeve, te postupke za njezinu primjenu.

Svi naši napori u definiranju tematike i ciljeva Kongresa stoga će biti usmjereni na poticanje izrade cjelovite arhitektonske politike Republike Hrvatske te analizu stanja i prijedloge za mogući izlaz iz krize. Najistaknutiji domaći i strani predstavnici struke, arhitekti i urbanisti, teoretičari i kreatori arhitektonskih politika, predstavnici Vijeća arhitekata Europe, kao krovne strukovne institucije, koja štiti interese približno pola milijuna ovlaštenih arhitekata Europe, iz 33 zemlje, kroz predavanja i panel diskusije predstaviti će svoja iskustva i poglede na zadane teme Kongresa.

Kongres hrvatskih arhitekata manifestacija je koja pruža mnogo mogućnosti potencijalnim sponzorima i pokroviteljima da se predstave publici koja prati ovakva događanja. Stoga, potencijalnim sponzorima i pokroviteljima nudimo nekoliko opcija predstavljanja njihovih usluga i proizvoda, za informiranje poslovnih partnera, i promidžbu djelatnosti kojom se bave te kojim bi doprinijeli širenju tržišta tvrtke. U vrijeme globalne ekonomske krize, smatramo vrlo važnim ostati na sceni te tako opstati i izaći još jači. Uz nadu da dijelimo ovaj stav, vjerujemo da ćete naći svoj interes i doprinijeti kvalitetnoj pripremi i provedbi 3. kongresa hrvatskih arhitekata.

Za sve daljnje informacije budite slobodni obratiti se Aniti Srdarev putem elektorničke pošte nakladnistvo@uha.hr, telefonom 01/48 18 050 ili 091/56 6 34 65

S osobitim štovanjem,

  • Tomislav Ćurković, ovl. arh.
  • Predsjednik Hrvatske komore arhitekata
  • Hrvoje Hrabak ovl. arh.
  • Predsjednik Udruženja hrvatskih arhitekata

    Ekskluzivni sponzor

  • Oglasni prostor, veličine 1 stranice, i PR tekst, veličine ½ stranice, u časopisu Čovjek i prostor posvećenom 3. kongresu arhitekata, a koji će biti uručen svim sudionicima Kongresa
  • Banner na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata (www.UHA.hr) tijekom listopada, studenog i prosinca 2010.
  • Vijest o sponzoru i sponzorstvu (do 500 riječi) na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata u trajanju od tjedan dan od dana uplate sponzora
  • Logo oznaka sponzora i opaska „ekskluzivni sponzor“ na svim tiskanim i elektroničkim objavama i materijalima HKA-a i UHA-e o Kongresu (pozivnice, plakati, novinski oglasi, obavijesti na web-sjedištima, prezentacijski slajdovi (na početku sesija i tijekom pauza)
  • Navođenje sponzora prilikom otvaranja 3. kongresa arhitekata te prilikom svakog pojavljivanja predsjednika HKA-a i UHA-e u radijskim i TV emisijama te tiskovinama
  • Podjela promotivnih materijala sponzora svim posjetiteljima Kongresa (vrećice, brošure, olovke, blokovi, leci, pozivnice, suveniri, CD/DVD-ovi, pokloni…)
  • Postavljanje pingvina sponzora u dvorani
  • Postavljanje info-pulta sponzora u predvorju
  • 15 akreditacija za sudjelovanje na Kongresu

    Platinasti sponzor

  • Oglasni prostor, veličine 1/2 stranice, i PR tekst, veličine 1/4 stranice, u časopisu Čovjek i prostor posvećenom 3. kongresu arhitekata, a koji će biti uručen svim sudionicima Kongresa
  • Banner na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata (www.UHA.hr) tijekom listopada i studenog 2010.
  • Vijest o sponzoru i sponzorstvu (do 500 riječi) na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata u trajanju od tjedan dan od dana uplate sponzora
  • Logo oznaka sponzora i opaska „platinasti sponzor“ na svim tiskanim i elektroničkim objavama i materijalima HKA-a i UHA-e o Kongresu (pozivnice, plakati, novinski oglasi, obavijesti na web-sjedištima, prezentacijski slajdovi (na početku sesija i tijekom pauza)
  • Navođenje sponzora prilikom otvaranja 3. kongresa arhitekata te prilikom svakog pojavljivanja predsjednika HKA-a i UHA-e u radijskim i TV emisijama te tiskovinama
  • Podjela promotivnih materijala sponzora u ruke svim posjetiteljima manifestacije prilikom ulaska u dvoranu od strane hostesa koje mogu nositi obilježja ekskluzivnog sponzora (npr. majice, kape) na početku odabranih sesija
  • Postavljanje pingvina sponzora u dvorani
  • Postavljanje info-pulta sponzora u predvorju
  • 10 akreditacija za sudjelovanje na Kongresu

    Zlatni sponzor

  • Oglasni prostor, veličine 1/4 stranice, i PR tekst, veličine 1/6 stranice, u časopisu Čovjek i prostor posvećenom 3. kongresu arhitekata, a koji će biti uručen svim sudionicima Kongresa
  • Banner na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata (www.UHA.hr) tijekom studenog 2010.
  • Vijest o sponzoru i sponzorstvu (do 500 riječi) na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata u trajanju od tjedan dan od dana uplate sponzora
  • Logo oznaka sponzora i opaska “zlatni sponzor” na svim tiskanim i elektroničkim objavama i materijalima HKA-a i UHA-e o Kongresu (pozivnice, plakati, novinski oglasi, obavijesti na websjedištima, prezentacijski slajdovi (na početku sesija i tijekom pauza)
  • Podjela promotivnih materijala sponzora svim posjetiteljima Kongresa (vrećice, brošure, olovke, blokovi, leci, pozivnice, suveniri, CD/DVD-ovi, pokloni…)
  • Postavljanje pingvina sponzora u dvorani
  • Postavljanje info-pulta sponzora u predvorju
  • 5 akreditacija za sudjelovanje na Kongresu

    Srebrni sponzor

  • Oglasni prostor, veličine 1/4 stranice, u časopisu Čovjek i prostor posvećenom 3. kongresu arhitekata, a koji će biti uručen svim sudionicima Kongresa
  • Banner na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata (www.UHA.hr) tijekom studenog 2010.
  • Vijest o sponzoru i sponzorstvu (do 500 riječi) na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata u trajanju od tjedan dan od dana uplate sponzora
  • Logo oznaka sponzora i opaska “srebrni sponzor” na svim tiskanim i elektroničkim objavama i materijalima HKA-a i UHA-e o Kongresu (pozivnice, plakati, novinski oglasi, obavijesti na web-sjedištima, prezentacijski slajdovi (na početku sesija i tijekom pauza)
  • Podjela promotivnih materijala sponzora svim posjetiteljima Kongresa (vrećice, brošure, olovke, blokovi, leci, pozivnice, suveniri, CD/DVD-ovi, pokloni…)
  • Postavljanje pingvina sponzora u dvorani
  • 2 akreditacije za sudjelovanje na Kongresu

    Željezni sponzor

  • Vijest o sponzoru i sponzorstvu (do 500 riječi) na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata u trajanju od tjedan dan od dana uplate sponzora
  • Logo oznaka sponzora i opaska “željezni sponzor” na svim tiskanim i elektroničkim objavama i materijalima HKA-a i UHA-e o Kongresu (pozivnice, plakati, novinski oglasi, obavijesti na web-sjedištima, prezentacijski slajdovi (na početku sesija i tijekom pauza)
  • Podjela promotivnih materijala sponzora svim posjetiteljima Kongresa (vrećice, brošure, olovke, blokovi, leci, pozivnice, suveniri, CD/DVD-ovi, pokloni…)
  • Postavljanje pingvina sponzora u dvorani
  • 2 akreditacije za sudjelovanje na Kongresu

    Sponzor

  • Vijest o sponzoru i sponzorstvu (do 500 riječi) na naslovnoj stranici web sjedišta Udruženja hrvatskih arhitekata u trajanju od tjedan dana od dana uplate sponzora
  • Logo oznaka sponzora i opaska “sponzor” na svim tiskanim i elektroničkim objavama i materijalima HKA-a i UHA-e o Kongresu (pozivnice, plakati, novinski oglasi, obavijesti na websjedištima, prezentacijski slajdovi (na početku sesija i tijekom pauza)
  • Podjela promotivnih materijala sponzora svim posjetiteljima kongresa (vrećice, brošure, olovke, blokovi, leci, pozivnice, suveniri, CD/DVD-ovi, pokloni…)
  • 1 akreditacija za sudjelovanje na Kongresu

    POSEBNA SPONZORSTVA

    Sponzor nagrade

    Isticanje sponzora u pozdravnom govoru pri dodjeli nagrade i na prezentacijskim slajdovima koji će se koristiti prilikom dodjele nagrade.

    Sponzor izložbe

  • Postavljanje oglasa i pingvina sponzora u prostoru izložbe
  • Zasebno navođenje sponzora izložbe prilikom otvaranja izložbe, na uvodnim slajdovima prilikom otvorenja izložbe te u svim tiskanim i elektroničkim objavama vezanim uz Kongres
  • 2 akreditacije za sudjelovanje na Kongresu Sponzor pauze
  • Isticanje pingvina i/ili drugog oglasa sponzora tijekom pauze (uz štandove za osvježenja)
  • Podjela materijala sponzora tijekom pauze u ruke sudionicima
  • Slideshow tijekom odabrane pauze na LCD-ovima u predvorju
  • 2 akreditacije za sudjelovanje na Kongresu

    Pokrovitelj predavanja

  • Logo oznaka sponzora i opaska predavanje podržava tvrtka xy na uvodnom slide-u odabranog predavača.
  • Predstavljanje tvrtke u trajanju od maksimalno 180 sekundi kroz film ili slideshow nakon predavanja odabranog predavača
  • Predstavljanje tvrtke u trajanju od maksimalno 10 minuta, prije izabranog predavanja u dogovoru sa organizatorom
  • 2 akreditacije za sudjelovanje na Kongresu Sponzor svečane večere/tuluma
  • Isticanje sponzor svečane večere tijekom pozdravljanja gostiju
  • Oglasni prostor ili pingvin sponzora u sali za večeru i/ili na ulazu
  • Promotivni materijali sponzora na stolicama uzvanika večere

    www.uha.hr

  • Materijali