Ulaz za korisnike

Aquaestil plus u karlovački pogon ulaže dva milijuna eura

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

KARLOVAC - Lani je prihod tvrtke koja u zapadnu Europu plasira proizvode sa svojim brendom premašio 56 milijuna kuna, što je 20-postotno povećanje u odnosu na 2004. godinu, a i u ovoj se godini predviđa toliki rast

Aquaestil plus, vodeći hrvatski proizvođač akrilnih kada te umivaonika i kupaoničke opreme od lijevanog mramora, namjerava izgraditi novi proizvodni pogon u Poslovnom parku Karlovac. Dugorešanin Boris Ferkula i Ozaljčanin Stjepan Basar, suvlasnici Aquaestil plusa, potpisali su predugovor s Karlovačkom županijom o kupnji 18.627 četvornih metara zemljišta u toj zoni u formiranju, na kojem namjeravaju izgraditi novi pogon za proizvodnju tzv. solid surface materijala, kao i na njemu bazirani atraktivni program sudopera, umivaonika, radnih ploha i sličnih površina. Površina hale bit će 3000 kvadrata, a u novi će karlovački pogon zaposliti 60-ak radnika. Za solid surface Ferkula tvrdi da je kao materijal daleko prihvatljiviji u bakteriološkom smislu za uporabu i u specifičnim uvjetima jer ne pogoduje upijanju vlage i razvoju neželjenih mikroorganizama. Politička klima Aquaestil plus sad ima proizvodne pogone u Dugoj Resi, Ozlju i Našicama, a službeno sjedište tvrtke od prije četiri godine je u Zagrebu. Tome je, po Ferkulinim riječima, ponajviše kumovala politička klima u Dugoj Resi. “Svjesni smo da je preseljenjem našeg sjedišta u Zagreb dugoreški gradski proračun ostao bez znatnog dijela prihoda, ali to smo bili odlučili što iz poslovnih razloga, što i zato što lokalna politika tada nije pokazala nimalo dobre volje da nam pomogne, da nas zadrži u svojoj sredini. Točno je i to da razmišljamo da sjedište premjestimo u Karlovac, u novu Zonu, no o tome kad za to dođe vrijeme”, kaže Ferkula.Odlučeno je da će se u Karlovac preseliti program i tehnologija solid surface iz pogona u Našicama. Tamo je, naime, Aquaestil plus prije četiri godine kupio od Našicecementa gubitašku tvornicu umivaonika Syman i u njoj razvio proizvodnju koja danas prelazi fizičke, tehnološke i organizacijske mogućnosti našićkog pogona. “Syman s godišnjom prodajom od 300 umivaonika od lijevanog akrilnog mramora nije mogao opstati. Mi smo tamo u tri godine podigli proizvodnju i plasman na 20.000 vrlo traženih umivaonika godišnje, i sve to sa 30-ak radnika. Više na : www.Poslovni.hr

Materijali