Ulaz za korisnike

Autobusni kolodvor "prošao" tehnički prijam

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Dubrovnik - Nedugo nakon izdavanja uporabne dozvole, koje se očekuje do kraja svibnja, uslijedit će preseljenje i instalacija opreme "Libertasa" koji će, nakon dugo vremena, konačno dobiti odgovarajuće uvjete rada

Nakon (pre)dugog čekanja i izgradnje, Dubrovnik konačno dobiva novi Autobusni kolodvor. To je kratki rezime uspješno obavljenog tehničkog prijama tog komunalnog objekta koji je u ponedjeljak trajao od 10 sati gotovo cijeli dan. Na okupu je bio niz stručnjaka iz brojnih područja građenja, koji su nakon vrlo detaljnog pregleda utvrdili da objekt odgovara svim zakonom predviđenim uvjetima i zahtjevima. Recimo i to kako se zbog tih doista sitnih nadopuna, koje izvođači moraju ispraviti do 19. svibnja, uporabna dozvola očekuje s malim "kašnjenjem". Ipak, novinari su mogli steći dojam kako predsjednik Komisije, građevinski inženjer Đuro Bego nema previše posla, točnije da u notesu s primjedbama nema mnogo zabilješki. A za velikim stolom u prostoru buduće putničke čekaonice na okupu su bili direktor "Libertasa" Božo Lasić, projektantica Dunja Janjić i voditelj gradilišta glavnog izvođača GP "Dubrovnika" Liljana Maul, stručni nadzornici "Instituta građevinarstva Hrvatske" (glavni inženjer Hrvoje Macan, nadzornik za strojarstvo ing. Dubravko Moravec i nadzornik elektroradova ing. Đani Milina) te u ime konzalting-tvrtke "Trames" ing. Branimir Müller.

Na "dohvat ruke" Komisiji bili su i predstavnici većine od čak 16 kooperanata, odnosno podizvoditelja. Bili su tu i brojni inspektori koji su utvrdili da npr."kartu podzemnih instalacija treba ovjeriti u katastru" ili kako "namještaj u kancelarijama ne smije imati oštre rubove koji bi mogli ozlijediti zaposlenike". Izdavanje uporabne dozvole te početak korištenja tog objekta očekuju se do konca svibnja i bit će "točka na i" radova koji su zapravo počeli koncem 2001.godine s radovima na obnovi krova bazena. Unutarnji sadržaji smješteni su u 250 "kvadrata" objekta kraj austrougarskog željezničkog skladišta ispred kojeg se na nalazi osam perona ispod nastrešnice s metalnom konstrukcijom teškom čak 50 tona. Kolodvor ima i 20 parking- mjesta za taxi i vozila u kratkotrajnom zadržavanju za iskrcaj/ukrcaj putnika te veliki manevarski prostor, garderobu, "mokri čvor" i šaltere za prodaju karata. Tu je i kiosk za novine, ali zbog vremenskih rokova nije dovršen caffe- bar što je, doznajemo, s žaljenjem zaključila i stručna Komisija. Nedugo nakon izdavanja uporabne dozvole uslijedit će preseljenje i instalacija opreme "Libertasa" koji će, nakon dugo vremena konačno dobiti odgovarajuće uvjete rada. Ahmet KALAJDŽIĆ Izvor: Slobodna Dalmacija www.slobodndalmacija.hr

Drvene kuće - grdaimo.hr

Materijali