Ulaz za korisnike

Autocesta Rijeka – Trst u prometu krajem 2010.

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

S dionicom od Rupe do Postojne konačno bi se izgradila i ta predugo čekana autocesta, jer bi na relaciji Rupa – Ilirska Bistrica – Postojna – Divača – Kozina u konačnici prometno bila spojena najveća hrvatska luka s Trstom

RIJEKA – Autocesta od Rupe do Ilirske Bistrice i dalje prema Postojni trebala bi biti izgrađena krajem 2010. godine kada bi konačno trebao biti izgrađen kvalitetan prometni nastavak sa slovensko-hrvatskim graničnim prijelazom Rupa dokle je prije petnaestak dana s hrvatske strane stigla nova autocesta Rupa – Rijeka.

S dionicom od Rupe do Postojne konačno bi se izgradila i predugo čekana autocesta Rijeka – Trst, jer bi na relaciji Rupa – Ilirska Bistrica – Postojna – Divača – Kozina u konačnici prometno bila spojena najveća hrvatska luka s Trstom. Ovakvi planovi prezentirani su na sastanku ministara prometa iz Hrvatske i Slovenije, Božidara Kalmete i Janeza Božiča, što je održan u Otočecu na Krki, gdje je najavljeno skraćenje slovenskih rokova u gradnji svih slovenskih autocesta prema Hrvatskoj za nekoliko godina. Pored navedenog, 2008. u Sloveniji bi trebala započeti gradnja autoceste Ptuj – Macelj, koja bi trebala biti završena u ljeto 2010., a također je najavljeno da se priprema dokumentacija za gradnju brze ceste Kopar – Šmarje – Dragonja, koja bi se u Hrvatskoj trebala povezati s istarskim ipsilonom.

Na upit što RH sada dobija u pomicanju slovenskih graditeljskih planova, ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta odgovara kako je sa slovenske strane pozitivan pomak napravljen ponajviše u tome što se krenulo s pripremom projekata i sve ostale dokumentacije za gradnju autocesta prema Hrvatskoj. – Spomenute prometnice prema Hrvatskoj u Sloveniji trebale bi biti izgrađene 2010., ali je nezahvalno govoriti o bilo kakvim rokovima gradnje, jer ne možemo konkretno utjecati na realizaciju projekata u Sloveniji. Spoj od Rijeke do Trsta svakako bi imao izuzetno značenje za RH, kako zbog povezivanja s europskim prometnim koridorima, tako i zbog ogromne gospodarske i turističke važnosti tog pravca, gdje imamo najveći ulaz turista u RH. Darko PAJIĆ izvor:Novi List www.novilist.hr

Parketi

Materijali