Ulaz za korisnike

Blue Sun u hotele ove godine uložio 25 milijuna eura

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

HRVATSKA - Grupacija čije su investicije od 1999. do ove godine iznosile 42,5 milijuna eura planira da do iduće sezone svi njezini objekti postignu četiri zvjezdice

Hotelska grupacija Blue Sun, u stopostotnom hrvatskom privatnom vlasništvu, svrstava se među veće investitore u hrvatski turizam. U svoje su hotele od 1999. godine uložili 42,5 milijuna eura, a u ovoj godini rekordnih 25 milijuna eura. Stvaraju lanac pod brendom Blue Sun Hotels&Resorts. Uz investicije uvode standardizaciju u sve hotele u namjeri da im do sezone 2007. sva pročelja krase četiri zvjezdice. Raspolažu sa 12 hotela u Bolu na Braču, Brelima, Tučepima i Starigrad-Paklenici, 5444 postelja u 2567 smještajnih jedinica, dakle soba i apartmana.

Bolja platežna moć Najveća ovogodišnja investicija - 15 milijuna eura - otišla je u Grand Hotel Elaphusa u Bolu kojemu se podiže kategorija na četiri zvjezdice. Na njegovo preuređenje, gradnju novih smještajnih kapaciteta sa 312 kreveta, kompleks bazena, kongresni centar, a uskoro se ondje otvara i wellness. U Hotel Soline u Brelima ove je godine uloženo sedam milijuna eura, zbog preuređenja smještajnih kapaciteta i zajedničkih prostora, gradnje kompleksa bazena i wellness centra koji također uskoro otvara svoja vrata. U hotel Berulia u Brelima za preuređenje smještajnog dijela uložena su tri milijuna eura 2002. godine, a isti iznos i ove godine za preuređenje soba, restorana, taverne i izgradnje ambijentalne konobe. Zbog proširenja ponude i privlačenja gostiju bolje platežne moći te produljenja sezone, razvoj wellness turizma u poslovnoj je strategiji Blue Sun hotela. Svoja je vrata tako nedavno otvorio i wellness centar hotela Alan u Starigrad-Paklenici. Grupacija nastavlja prošle godine započetu obnovu ovoga hotela sa tri zvjezdice "tešku" šest milijuna eura. Kako je Alan smješten u neposrednoj blizini Nacionalnog parka Paklenica, ocijenili su ga idealnim za razvoj wellness turizma. "Kako su naši hoteli u najljepšim hrvatskim destinacijama, obveza nam je da proizvodi koje razvijamo budu u skladu s prirodnim okružjem. Uz kategorizaciju svih kapaciteta na četiri zvjezdice do iduće sezone, također će u svakoj destinaciji biti po jedan hotel koji će uz odmorišni proizvod nuditi sofisticiranu wellness i kongresnu ponudu.

Prvi kontakt Kao posljedica brojnih ulaganja u naše kapacitete i uspješnog pozicioniranja kod naših glavnih partnera već smo primijetili značajnije pomake kod gostiju u smislu platežne moći. To se najbolje vidi kroz višestruki porast izvanpansionske potrošnje. Još zahtjevnije goste privući ćemo wellness i kongresnom ponudom", kaže Sanja Gagulić, direktorica društva Sunce Global d.o.o., koje upravlja Blue Sun hotelima. Turistička društva grupacije - Hoteli Brela d.d, Hoteli Tučepi d.d. Zlatni rat d.d. i Hotel Alan d.d. - u većinskom su vlasništvu tvrtke Sunce hoteli, čiji je vlasnik Jake Andabak. Kako bi se iz jednog centra uspješno upravljalo sa 12 hotela, grupacija razvija optimalnu organizacijsku strukturu centraliziranog upravljanja budućeg Koncerna. Naime, Koncern će obuhvaćati sve Blue Sun Hotele, a pred završetkom je proces njegove registracije. Grupacija broji 500 stalno zaposlenih i 700 sezonskih radnika. Radi podizanje razine njihove stručnosti, u listopadu ove godine počinje s radom Blue Sun akademija, jedinstveni projekt i sustav stalnog obrazovanja i profesionalnog usavršavanja djelatnika. Posebno s naglaskom na karakteristična zanimanja u hotelijerstvu i ugostiteljstvu poput kuhara, konobara, barmena, someliera, sobarica i sl. Grupacija je obnovila i zračnu luku na Braču koja je u 52 postotnom vlasništvu tvrtke Zlatni rat d.d. U obnovu zgrade koja je prema svim kriterijima bila neprimjerena te opremu, investirali su oko 20 milijuna kuna. "Brojnim je gostima upravo brački aerodrom prvi kontakt s Hrvatskom pa je i s tog aspekta bitno da prvi dojam bude pozitivan", istaknula je Sanja Gagulić. Izvor: www.poslovni.hr

Materijali