Ulaz za korisnike

Bosch na sajmu građevinske industrije BAUMA 2013.

Hibridni-pogon-za-vozila-koja-se-koriste-na-gradilištu
 
Hibridni-pogon-za-vozila-koja-se-koriste-na-gradilištu
Hibridni pogon za vozila koja se koriste na gradilištu Smanjenje potrošnje goriva i emisija plinova kod necestovnih vozila uz pomoć iskušane i testirane tehnologije common rail

-  Iskušani i testirani sustav CRS2-18/20-OHW odsad je dostupan i za necestovna vozila

- Common rail sustav CRSN3-25 po prvi se put može koristiti i kod radnih strojeva

„- Sustav naknadne obrade ispušnih plinova omogućuje vozilima sukladnost s američkom normom koja regulira emisije ispušnih   plinova Tier 4 Final

- Tvrtka Bosch Emission Systems GmbH nudi komponente za naknadnu obradu ispušnih plinova s jednog mjesta

Hibridna vozila ubuduće će biti mnogo raširenija, a Bosch uvodi električni pogon u necestovna vozila. Izdržljivi sustavi koji ponovno koriste energiju oslobođenu prilikom kočenja rotacijskog gibanja samo su jedan od primjera. Takvi će sustavi ubuduće na gradilištima omogućiti primjenu hibridnih rovokopača opremljenih sustavom za povrat energije. Osim toga, ta nova tehnologija omogućuje smanjenje obujma motora i rad motora uz manji broj okretaja, što može doprinijeti uštedi goriva i do 40 posto.

Hibridizacija teških gospodarskih vozila znatno povećava njihovu učinkovitost s obzirom na to da je gorivo najveći troškovni čimbenik kod radnih strojeva. Istovremeno, norme koje ograničavaju emisije plinova u budućnosti će poticati primjenu nove hibridne tehnologije – zahvaljujući smanjenoj potrošnji goriva smanjit će se i emisija ugljikovog dioksida. Zahvaljujući snazi od 65 kW radni učinak novog pogona nije smanjen. U kratkim intervalima moguća je snaga do 120 kW i maksimalni okretni moment od 1000 Nm.

Zahvaljujući novom sustavu common rail, Bosch u segment necestovnih vozila uvodi tehnologiju iskušanu i testiranu u cestovnom prometu. Visoka kvaliteta sustava za ubrizgavanje goriva čini motore dovoljno izdržljivima za zahtjevne uvjete na terenu.

Sustav CRS2-18-OHW, simbol kvalitete i učinkovitosti, prikladan je za male i srednje strojeve. Iako se temelji na sustavu CRS-16 koji se nalazi u milijunima osobnih vozila, radi pod mnogo višim tlakom od 1800 bara. Osim toga, injektori sustava CRS2 omogućuju veću dinamiku pri upravljanju iglom brizgaljke. To pak znatno skraćuje intervale između ubrizgavanja i čini motor fleksibilnijim. Zahvaljujući optimiziranom izgaranju moguće je smanjiti emisije plinova i potrošnju goriva. Sustav CRS2-20-OHW koji je trenutno u razvoju ići će još korak dalje. Serijska proizvodnja tog sustava planirana je za 2014. godinu, a sustav će raditi pod tlakom od 2000 bara.

Sustav CRSN3-25: opremljen novim injektorima i jednostavno se ugrađuju

Bosch i za druge dijelove osim bloka motora nudi rješenja koja omogućuju sukladnost s budućim normama vezanim uz emisije plinova, poput normi Tier 4 Final i Stage 4. Sustavi za naknadnu obradu ispušnih plinova i senzori omogućuju smanjenje emisije plinova koji onečišćuju okoliš i optimiziraju potrošnju goriva. U tu svrhu pouzdani i visoko precizni senzori prenose informacije s pogonskog sklopa i ispušnog sustava. Sustav Departronic 2 koristi te informacije za ciljano ubrizgavanje dizela u tok ispušnih plinova. Na taj se način zatvoreni filtar dizelskih čestica može kontrolirano regenerirati i u redovitim intervalima. Sustav Denoxtronic 6.5 također znatno doprinosi smanjenju emisija plinova zahvaljujući 32,5 postotnoj vodenoj otopini uree AdBlue (DEF) koja se ubrizgava u tok ispušnih plinova. Sustav smanjuje emisije dušikovih oksida za 95% i potrošnju goriva do pet posto. Zahvaljujući svom fleksibilnom modularnom dizajnu, nova generacija sustava Denoxtronic jednostavno se može ugraditi u čitav niz vozila. Zbog činjenice da zadovoljava različite tržišne zahtjeve i zahtjeve ugradnje, lako se može prilagoditi različitim tržištima.

Boscheva tvrtka kći Bosch Emission Systems GmbH (BESG) zaokružuje ponudu. Ta tvrtka, koja je inače integrator sustava grupe Bosch, objedinjuje čitav ispušni sustav u cjelinu. BESG je razvio modularni sustav za naknadnu obradu ispušnih plinova koji omogućuje prilagodbu komponenti sustava zahtjevima koji proizlaze iz različitih primjena. Primjerice, tvrtka je razvila rješenje za repariranje koje omogućuje ugradnju sustava za naknadnu obradu ispušnih plinova u rabljene građevinske strojeve kod kojih izvorno nije predviđeno mjesto za takav sustav. Time se omogućuje smanjenje troškova razvoja, opreme i validacije. Uz to, tvrtka Bosch Emission Systems GmbH nudi cjelovit paket usluga s jednog mjesta: kombinira pojedinačne komponente u jedinstven sustav koji je savršeno prilagođen određenoj primjeni i koji se redovito ispituje uz pomoć suvremene dijagnostike. Osim ponude koja obuhvaća iznimno učinkovite sustave za naknadu obradu ispušnih plinova, Bosch svoje module može prilagoditi vozilima do 5000 kW.

Kontakt za medije:
Kristina Šperanda Ferenc
Tel.: (+385) 1 295 80 47
Ines.marcius-kruljac@hr.bosch.com

Automobilska tehnologija najveći je poslovni sektor Grupe Bosch. Prema preliminarnim procjenama u poslovnoj 2012. godini ostvaren je promet od 30,9 milijardi eura, što čini 59 posto ukupnog prometa grupe. To čini Grupu Bosch jednom od vodećih dobavljača automobilske opreme. Oko 171.000 zaposlenika Automobilske tehnologije diljem svijeta zaposleno je u sedam poslovnih područja: tehnologije ubrizgavanja za motore s unutarnjim izgaranjem, periferija pogonskog sklopovlja, alternativni pogonski koncepti, aktivni i pasivni sigurnosni sustavi, funkcije za pomoć i udobnost, informiranje i komunikacija u automobilu, te usluge i tehnologija za tržište autoopreme. Bosch je zaslužan za važne inovacije u automobilskoj industriji, kao što je elektroničko upravljanje motorom, elektronički program stabilnosti ESP® te common rail dizelska tehnologija.
Bosch Grupa vodeći je globalni dobavljač tehnologije i usluga na području automobilske tehnologije, energetike i građevinske tehnike, industrijske tehnologije i potrošačke robe. Prema preliminarnim rezultatima, više od 306.000 radnika ostvarilo je promet od 52,3 milijarde eura u 2012. Grupa Bosch sastoji se od društva Robert Bosch GmbH i više od 350 društva kćeri i regionalnih društava u preko 60 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne i servisne partnere, Bosch ima svoje predstavnike u oko 150 zemalja. Ova svjetska mreža za razvoj, proizvodnju i prodaju temelj je za daljnji rast. Bosch je u 2012. godini potrošio oko 4,5 milijardi eura na istraživanje i razvoj te je prijavio preko 4700 patenata diljem svijeta. Cilj je Grupe Bosch svojim proizvodima i uslugama unaprijediti kvalitetu života ljudi nudeći im inovativna, korisna i nadahnjujuća rješenja i „tehnologiju za život“ diljem svijeta.

Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch.com

Materijali

  • Hibridni-pogon-za-vozila-koja-se-koriste-na-gradilištu

    Hibridni-pogon-za-vozila-koja-se-koriste-na-gradilištu

  • Hibridni-pogon-za-vozila--sustavi-koji-prikupljaju-i-ponovno-koriste-energiju-nastalu-kod-pokreta-podizanja

    ...

  • CRSN3-25-s-novim-injektorom-jednostavan-je-za-ugradnju

    CRSN3-25-s-novim-injektorom-jednostavan-je-za-ugradnju

  • CRS2-20-OHW-za-male-i-srednje-strojeve

    CRS2-20-OHW-za-male-i-srednje-strojeve