Ulaz za korisnike

Bosch promiče standarde povezivosti

|
Svestrani-sustav-za-e-mobilnost
 
Svestrani-sustav-za-e-mobilnost
Elektromobilnost bi od 2020. postupno mogla postati masovno tržište Tehnologija budućnosti već se serijski proizvodi

„- Električna vožnja zahtijeva umrežavanje tehnologija i usluga

- Fokus na baterije: minimalni domet od 300 km 2020. godine

-„ Elektromobilnost zahtijeva posvećenost obrazovanju

Stuttgart – Bosch vjeruje u budućnost električnog pogona. „Elektromobilnost je trenutno i dalje samo niša, no nakon 2020. vrlo je moguće da postane i masovno tržište“, rekao je dr. Volkmar Denner, predsjednik upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH na panel diskusiji na temu „perspektiva istraživanja i razvoja elektromobilnosti” u Berlinu u ponedjeljak navečer. Kako bi se prilagodio tom razvoju Bosch sada uvodi tehnologiju budućnosti u serijsku proizvodnju.

Bosch trenutno pruža podršku prvim projektima serijske proizvodnje kao što je Fiat 500e te proizvodi komponente za napredne plug-in hibridne pogone Porschea i drugih proizvođača automobila. Ovaj tip električnog pogona sve je popularniji među kupcima. Uzimajući u obzir budućnost, svake godine Bosch ulaže oko 400 milijuna eura u istraživanje i razvoj elektromobilnosti. Fokus je na onome što će kupcima svakodnevno koristiti: „Očekujem da će do 2020. električni automobili imati domet od barem 300 kilometara”, rekao je Denner.

Električna vožnja zahtijeva umrežavanje tehnologija i usluga

Denner je također naglasio da će se elektromobilnost proširiti na više od vozila: „Električna vozila bit će povezana vozila koja izmjenjuju informacije sa svojom okolinom. Ova povezivost poboljšava kako sigurnost, tako i udobnost vozača”. Međutim, trenutno ne postoji opći standard za razmjenu podataka. Tek kad sva vozila budu koristila ista komunikacijska sučelja bit će moguće usluge učiniti dostupnima svim vozačima. Grupa Bosch se također priprema za budućnost u tom pogledu. Denner je dao primjer projekta Hubject u kojem Bosch pomaže uspostaviti sveobuhvatnu infrastrukturu za punjenje električnih vozila. U tome se perspektiva širi izvan Njemačke. U rastućim megagradovima na tržištima u nastajanju elektromobilnost spojena inteligentnom mrežom mogla bi pomoći u rješavanju mnogih problema.

Elektromobilnost zahtijeva posvećenost obrazovanju

U sljedećih nekoliko godina treba se suočiti s jednim izazovom: „Da bismo postigli vrstu rješenja koju elektromobilnost zahtijeva, potrebni su nam dobro obrazovani zaposlenici“, rekao je Denner. S tim ciljem Bosch je aktivan u inicijativama kao što su partnerstva između Centra za energetsku elektroniku Robert Bosch i sveučilišta u Reutlingenu i Stuttgartu. Denner je objasnio da bi druge institucije visokog obrazovanja, kao i organizacije za osposobljavanje trebale uključiti elektromobilnost u svoje kurikulume. U tom kontekstu također je naglasio potrebu povećanja broja žena u tehničkim zanimanjima.

Automobilska tehnologija najveći je poslovni sektor Grupe Bosch. U 2012. godini taj je sektor ostvario promet od 31,1 milijardu eura, što čini 59 posto ukupnog prometa grupe. To čini Grupu Bosch jednom od vodećih dobavljača automobilske opreme. Oko 177.000 zaposlenika Automobilske tehnologije diljem svijeta zaposleno je većinom u sljedećim poslovnim područjima: tehnologije ubrizgavanja za motore s unutarnjim izgaranjem, alternativni pogonski koncepti, učinkovita i umrežena periferija pogonskog sklopovlja, sustavi aktivne i pasivne sigurnosti u vožnji, funkcije za pomoć i udobnost, tehnologija za infozabavu prilagođenu korisniku i komunikaciju između vozila i Car2X komunikaciju, te koncepti, tehnologija i usluge za tržište autoopreme. Bosch je zaslužan za važne inovacije u automobilskoj industriji, kao što je elektroničko upravljanje motorom, elektronički program stabilnosti ESP® te common rail dizelska tehnologija.

Grupa Bosch vodeći je globalni dobavljač tehnologije i usluga. U poslovnoj 2012. otprilike 306.000 zaposlenika ostvarilo je prodaju od 52,5 milijardi eura. Od početka 2013. djelatnost kompanije podijeljena je na četiri poslovna područja: tehnologiju za motorna vozila, industrijsku tehnologiju, potrošačku robu i energetsku i graditeljsku tehnologiju. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i više od 360 podružnica i regionalnih kompanija u oko 50 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne i servisne partnere, tada Bosch ima svoje predstavnike u oko 150 zemalja. Ova svjetska mreža za razvoj, proizvodnju i prodaju temelj je za daljnji rast. Bosch je u 2012. godini potrošio oko 4,8 milijardi eura na istraživanje i razvoj te je prijavio gotovo 4800 patenata diljem svijeta. Proizvodi i usluge grupe Bosch oblikovani su da fasciniraju i unapređuju kvalitetu života nudeći inovativna i korisna rješenja. Na taj način Bosch diljem svijeta nudi „tehnologiju za život“.

Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch.com

Materijali