Ulaz za korisnike

Čitatelji automobilskih časopisa proglasili Bosch vrhunskom robnom markom Vozači najviše vjeruju robnoj marki i proizvodima Bosc

|
Čitatelji automobilskih časopisa proglasili Bosch vrhunskom robnom markom Vozači najviše vjeruju robnoj marki i proizvodima Bosc
 
Čitatelji automobilskih časopisa proglasili Bosch vrhunskom robnom markom Vozači najviše vjeruju robnoj marki i proizvodima Bosc
> u sedam kategorija „Najbolja robna marka u 2013.“ prema časopisu „Auto, Motor und Sport“ > šest prvih mjesta za „Najbolje robne marke“ u časopisu „Auto Bild“ > Bosch uživa dugogodišnji ugled među vozačima

Svake godine njemački automobilski časopisi „Auto, Motor und Sport“ i „Auto Bild“ pitaju svoje čitatelje da imenuju najbolje robne marke na području automobilskog pribora, rezervnih dijelova i usluga. „Auto Bild“ dodjeljuje naziv „Najbolja marka u svim kategorijama“ onoj marci koja uživa najviše povjerenja među vozačima, pri čemu čitatelji mogu birati u 22 kategorije. Kao i prošle godine Bosch je proglašen „višestrukim šampionom“. Ovogodišnja titula časopisa „Auto, Motor und Sport“ nosi naziv „Najbolja robna marka u 2013.“, a čitatelji su davali ocjene u 23 kategorija, od ispušnih sustava do svjećica. Bosch je i u tom glasanju bio najpopularnija robna marka, i to daleko ispred svih ostalih.

Boschevi brisači vjetrobranskih stakala bilježe rekordan uspjeh među „najboljim robnim markama“

Gotovo 113 000 čitatelja časopisa „Auto, Motor und Sport“ glasalo je ove godine za „najbolje robne marke“. Boschu su dodijelili prvo mjesto u sedam kategorija: akumulatori, svjetla, filtri, brisači vjetrobranskih stakala, radionički lanci, alati i svjećice. Bosch je također osvojio drugo mjesto u kategoriji kočnica i kočničkih obloga. U 2012. zabilježio je izvanredan rezultat s brisačima vjetrobranskih stakala, da bi ga ove godine nadmašio i osvojio 92,6% glasova. Prethodnih godina čitatelji časopisa „Auto, Motor und Sport“ dosljedno su ocjenjivali imidž robne marke Bosch izvrsnom ocjenom.

Dvostruki uspjeh akumulatora za automobile od Boscha kao najbolje marke

Gotovo 100 000 čitatelja glasalo je u anketi za najbolje marke časopisa „Auto Bild“. Bosch je bio nominiran u šest kategorija te zauzeo svoje mjesto na podiju u svakoj, zauzevši drugo mjesto u kategoriji kočnica i prvo mjesto u kategoriji akumulatora, brisača vjetrobranskih stakala, radioničkih lanaca i svjećica. Bosch je još jednom doživio dvostruki uspjeh u kategoriji akumulatora za automobile. Čitatelji časopisa „Auto Bild“ potvrdili su da Boschevi akumulatori nude najbolju kvalitetu i vijek trajanja kao i najbolji omjer cijene i radnog učinka.

Kontakt za medije:

Kristina Šperanda Ferenc

Tel.: (+385) 1 295 80 47

Kristina.speranda-ferenc@hr.bosch.com

 

 

Odjel auto opreme (AA) širom svijeta osigurava auto opremu i radionice za popravke s cjelokupnim asortimanom opreme za dijagnostiku i radionice te širok asortiman rezervnih dijelova – od novih i zamjenskih dijelova do rješenja za popravke – za osobna i gospodarska vozila. Proizvodni asortiman obuhvaća proizvode koji su Boscheva originalna oprema, kao i autoopremu i usluge koji su razvijeni i proizvedeni interno. Više od 17 000 zaposlenika u 150 zemalja kao i globalna logistička mreža osiguravaju da oko 650 000 različitih rezervnih dijelova do kupaca dođu brzo i na vrijeme. U svojoj djelatnosti „Automotive Service Solutions“ AA isporučuje tehnologiju za ispitivanje i radionice za popravke, dijagnostički softver, servisnu obuku i informacijske usluge. Uz to, odjel je odgovoran i za franšizu radionica za popravke „Boschev servis automobila”, najveći svjetski neovisni lanac radionica za popravke s oko 16 000 franšiza. Nadalje, AA je odgovoran za više od 600 „AutoCrew” partnera.

 

Dodatne informacije možete pronaći na stranici www.bosch-automotive.com.

 

Grupa Bosch vodeći je globalni dobavljač tehnologije i usluga, aktivan na području automobilske tehnologije, energetske i graditeljske tehnologije, industrijskih tehnologija i robe široke potrošnje. Prema preliminarnim brojkama u 2012. više od 306.000 zaposlenika ostvarilo je promet od 52,3 milijarde eura. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i više od 350 podružnica i regionalnih kompanija u oko 60 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne i servisne partnere, tada Bosch ima svoje predstavnike u oko 150 zemalja. Ova svjetska mreža za razvoj, proizvodnju i prodaju temelj je za daljnji rast. Bosch je u 2012. godini potrošio oko 4,5 milijarde eura na istraživanje i razvoj te je prijavio preko 4700 patenata diljem svijeta. Proizvodi i usluge grupe Bosch oblikovani su da fasciniraju i unapređuju kvalitetu života nudeći inovativna i korisna rješenja. Na taj način Bosch diljem svijeta nudi „tehnologiju za život“.

 

Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch.com

 

Materijali