Ulaz za korisnike

Danas počinju radovi na završetku autoceste Rijeka - Zagreb

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Autocesta Rijeka - Zagreb danas će svečano obilježiti početak radova na gradnji II. B faze autoceste, dopune na puni profil autoceste od Kikovice do Stare Sušice u duljini od 44,26 kilometara.

Tom prigodom pustit će se u promet desna cijev tunela Čardak i dio trase na dionici Kupjak -Vrbovsko. Radove na gradnji desne cijevi tunela Čardak duljine 601 metar izvele su tvrtke Konstruktor inženjering i Dalekovod. Pripadajuća trasa duga je 2936 metara. Predviđeni rok za završetak radova vrijednih 250,6 milijuna eura na svih pet dionica je kraj 2008. godine, za kada je predviđeno puštanje u promet svih dionica autoceste Zagreb - Rijeka u punom profilu. Radovi se financiraju iz sredstava Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj, a ugovor s izvođačima potpisan je 25. svibnja. Na prvoj dionici od Kikovice do Oštrovice, koja se nastavlja na već sagrađenu dionicu Orehovica - Kikovica, radove će izvoditi poslovna udruga na čelu s Viaduktom kao vodećim partnerom, a čine je još Hidroelektra-niskogradnja, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 7,37 km, a radovi su vrijedni 32,4 milijuna eura. Na drugoj dionici, Oštrovica - Vrata, nositelj posla je poslovna udruga na čelu s Hidroelektrom-niskogradnjom, u kojoj su još Viadukt, Konstruktor-inženjering i Strabag. Dionica je duga 12,44 km, dok je vrijednost radova 68,9 milijuna eura. Iste tvrtke bit će izvođači radova i na trećoj i četvrtoj dionici, s tim da će na trećoj, od Vrata do Delnica, koja je duga 8,93 km s troškovima od 45,8 milijuna eura, na čelu poslovne udruge biti Viadukt, a na četvrtoj, od Delnica do Kupjaka, dužine 7,93 km i vrijednosti 44,8 milijuna eura, nositelj je Konstruktor-inženjering. Petu dionicu, od Kupjaka do Stare Sušice, duljine 7,59 km i vrijednosti 58,7 milijuna eura, gradit će Konstruktor-inženjering kao vodeći partner, te Viadukt i Strabag. Tunel Čardak probila je tvrtka Konstruktor-inženjering, a radovi su se financirali kreditom njemačke razvojne banke KfW. Iz tvrtke Autocesta Rijeka - Zagreb izvještavaju da je riječ o prvom slučaju proboja drugih cijevi u kršu, dok su paralelni tuneli bili pod prometom, te upozoravaju putnike da su zbog izvođenja radova moguća zaustavljanja i usporavanja. Izvor: www.Poslovni.hr

Materijali