Ulaz za korisnike

Dekod telekom predstavio ticketing softver

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

BARCELONA - Tvrtka Dekod telekom predstavila je danas na 16. konferenciji Europe Talks Ticket (ETT) svoj softver za prodaju ulaznica Paganini i usluge koje nudi u ticketingu.

Na ovogodišnjoj ETT konferenciji, koja se od 25. do 27. siječnja održava u Barceloni, okupilo se više od 300 predstavnika različitih djelatnosti vezanih uz prodaju ulaznica - od softverskih tvrtki preko agencija i ostalih prodajnih kanala do isporučitelja elektroničke i druge opreme. Na uvodnoj panel diskusiji konstatirano je da se europsko tržište, uključujući i zemlje koje su na putu u Europsku uniju, kao što je Hrvatska, približava SAD-u po ukupnom društvenom proizvodu, površini i broju stanovnika, ali u ticketing uslugama još dominiraju američke tvrtke, poput Ticketmastera, koje agresivno preuzimaju veće tvrtke s rascjepkanog europskog tržišta. Odmah nakon uvodne diskusije Darko Homar, voditelj razvojnog tima Dekod telekoma, predstavio je Paganini, hrvatski softver za prodaju ulaznica i kontrolu pristupa koji omogućuje prodaju svim mogućim kanalima - od blagajni i agencija preko WAP-a i SMS-a do internetske prodaje, najbrže rastućeg područja ticketinga. Najviše zanimanja prisutnih europskih tvrtki izazvao je Dekod telekomov sustav kontrole pristupa, odnosno ulaska na stadione i priredbe, koji je ljetos korišten na prijateljskoj utakmici Hrvatska-Brazil u Splitu, te primjeri prodaje ulaznica i kontrole pristupa za koncerte i predstave na Dubrovačkim ljetnim igrama i projekcije na Motovunskom filmskom festivalu.

Za Paganini je konkretan poslovni interes prvog dana konferencije i izložbe pokazalo nekoliko europskih tvrtki koje su pritisnute inicijativom prihvaćenom u većini europskih zemalja da se svaka ulaznica za sportske priredbe, prije svega nogometne utakmice, prodaje ne samo za određeno sjedalo na stadionu nego i na ime i prezime, tako da na stadion mogu ući samo osobe na koje ulaznica glasi. Kako je softver zapadnih tvrtki koje ispunjavaju sve kriterije iznimno skup, a u toj tržišnoj niši nema mnogo igrača iz manjih zemalja, ponuda Dekod telekoma i sličnih malobrojnih tvrtki s "izvanšengenskog" područja iznimno je zanimljiva. Izvor: www.Business.hr

Materijali