Ulaz za korisnike

Deset milijuna Boschevih elektropokretača za start/stop sustav

|
Deset milijuna Boschevih elektropokretača za start/stop sustav
 
Deset milijuna Boschevih elektropokretača za start/stop sustav
Obljetnica tehnologije koja štedi gorivo Deset milijuna Boschevih elektropokretača za start/stop sustav Laka integracija u sve klase vozila

„Deset milijuna Boschevih elektropokretača za start/stop sustav otkako je proizvodnja započela krajem 2007. godineDo 5 posto manje CO2 i potrošnje goriva u standardnom ciklusu vožnje

Desetmilijunti elektropokretač za start/stop sustav koji je proizvela Boscheva globalna proizvodna mreža sišao je s trake u Boschevu pogonu u Hildesheimu. Otkako je serijska proizvodnja započela 2007. godine, sve je više narudžbi za ovu tehnologiju koja štedi gorivo. „Već je sada gotovo svaki drugi novi automobil koji se proizvede u Zapadnoj Europi opremljen start/stop sustavom. Mnogi modeli već standardno imaju start/stop sustav, a ambiciozni međunarodni ciljevi za emisije CO2 zajamčeno će dodatno potaknuti dinamično tržište za start/stop sustave“, izjavio je dr. Ulrich Kirschner, predsjednik Boschevog odjela za elektropokretače i generatore. Razlog za tako veliki uspjeh je jednostavan. „Start/stop sustav je ekonomičan način za znatno smanjenje potrošnje goriva“, rekao je Kirschner. Gotovo svi europski proizvođači automobila sada integriraju Boschevu start/stop tehnologiju – u kompaktne automobile, limuzine iz premium klase, lake kamione te čak i u snažne sportske automobile. Zanimanje za ovu tehnologiju koja štedi gorivo u porastu je i u SAD-u i Kini.

U Novom europskom ciklusu vožnje, start/stop sustavi smanjuju potrošnju goriva, i time emisije CO2, do 5 posto. U gradskom ciklusu Novog europskog ciklusa vožnje uštede su do 8 posto. U gustom gradskom prometu, osobito za vrijeme najveće prometne gužve, potencijalne uštede još su veće. Prednost je što sustav radi u pozadini i procjenjuje širok raspon senzorskih informacija prije nego što se aktivira. Primjerice, senzor za akumulator određuje razinu napunjenosti akumulatora, a motor će se isključiti kada se vozilo zaustavi jedino ako je zajamčeno brzo ponovno pokretanje. Drugi primjer je temperatura u vozilu. Ako je temperatura u vozilu previše hladna ili topla, motor će nastaviti raditi sve dok se ne postigne temperatura koju putnik želi. Konačno, tu je DC/DC pretvarač za stabilizaciju napona električnog sustava tijekom pokretanja koji osigurava nesmetan i neprekinut rad radija, navigacijskog sustava i handsfree telefona za uporabu bez ruku.

Nulta potrošnja, čak i tijekom vožnje

Kako bi se dodatno smanjila potrošnja goriva, a time i emisija CO2, Boschevi inženjeri kontinuirano rade kako bi produžili vrijeme gašenja motora. To će se isprva primjenjivati na vrijeme dok se vozilo lagano zaustavlja, a do 2016. primjenjivat će se i na razdoblja tijekom vožnje, kada vozač ne ubrzava. Učinkovitost svih sigurnosnih funkcija i udobnost još uvijek je zajamčena, čak i tijekom tih dužih razdoblja kada je motor isključen. „Ovisno o vrsti vožnje, poboljšani start/stop sustavi dodatno će uštedjeti i do 10 posto goriva“, rekao je Kirschner.

Start/stop sustavi smanjuju potrošnju goriva u standardnom ciklusu vožnje do 5 posto. Zbog toga sve više proizvođača automobila integrira ovu ekonomičnu tehnologiju u svoja vozila. Bosch je nedavno proizveo desetmilijunti elektropokretač za ovu tehnologiju koja štedi gorivo u svom pogonu u Hildesheimu.

Dodatne  poveznice na YouTube: Boschev start/stop sustav za ručni prijenos: http://bit.ly/19iwI4m

Boschev start/stop sustav za automatski prijenos: http://bit.ly/1atoKDe

Kontakt za medije: Kristina Šperanda Ferenc

Tel.: (+385) 1 295 80 47

kristina.speranda-ferenc@hr.bosch.com

Automobilska tehnologija najveći je poslovni sektor Grupe Bosch. U 2012. godini taj je sektor ostvario promet od 31,1 milijardu eura, što čini 59 posto ukupnog prometa grupe. To čini Grupu Bosch jednom od vodećih dobavljača automobilske opreme. Oko 177.000 zaposlenika Automobilske tehnologije diljem svijeta zaposleno je većinom u sljedećim poslovnim područjima: tehnologije ubrizgavanja za motore s unutarnjim izgaranjem, alternativni pogonski koncepti, učinkovita i umrežena periferija pogonskog sklopovlja, sustavi aktivne i pasivne sigurnosti u vožnji, funkcije za pomoć i udobnost, tehnologija za infozabavu prilagođenu korisniku i komunikaciju između vozila i Car2X komunikaciju, te koncepti, tehnologija i usluge za tržište autoopreme. Bosch je zaslužan za važne inovacije u automobilskoj industriji, kao što je elektroničko upravljanje motorom, elektronički program stabilnosti ESP® te common rail dizelska tehnologija.

Grupa Bosch vodeći je globalni dobavljač tehnologije i usluga. U poslovnoj 2012. otprilike 306.000 zaposlenika ostvarilo je prodaju od 52,5 milijardi eura. Od početka 2013. djelatnost kompanije podijeljena je na četiri poslovna područja: tehnologiju za motorna vozila, industrijsku tehnologiju, potrošačku robu i energetsku i graditeljsku tehnologiju. Grupa Bosch sastoji se od tvrtke Robert Bosch GmbH i više od 360 podružnica i regionalnih kompanija u oko 50 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne i servisne partnere, tada Bosch ima svoje predstavnike u oko 150 zemalja. Ova svjetska mreža za razvoj, proizvodnju iprodaju temelj je za aljnji rast. Bosch je u 2012. godini potrošio oko 4,8 milijardi eura na istraživanje i razvoj te je prijavio gotovo 4800 patenata diljem svijeta. Proizvodi i usluge grupe Bosch oblikovani su da fasciniraju i unapređuju kvalitetu života nudeći inovativna i korisna rješenja. Na taj način Bosch diljem svijeta nudi „tehnologiju za život“.

Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch.com

Materijali