Ulaz za korisnike

Dogodine počinje gradnja ceste od Trogira do Omiša

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

SPLIT - Postojeća cesta od Kaštel Sućurca do Planog postaje četverotračna. U četiri traka ide i dionica Stobreč-Dugi Rat, a u dvije dionica Dugi Rat-Omiš, obje na novoj trasi iznad Podstrane, Jesenica i Duća

Ministar financija Ivan Šuker i direktor u Europskoj investicijskoj banci (EIB) Franz Josef Vetter u srijedu su u Splitu potpisali ugovor o 60 milijuna eura vrijednom zajmu koji će Hrvatske ceste koristiti za financiranje gradnje i obnove triju cestovnih dionica na potezu Trogir—Split—Omiš. Kredit s rokom otplate od 25 godina i petogodišnjim počekom, dio je ukupnog ulaganja od 203 milijuna eura, u sklopu kojeg se od 2006. do 2009. godine planira rekonstrukcija postojeće ceste na četverotračnu prometnicu od Kaštel Sućurca do Planog, te gradnja četverotračne dionice Stobreč—Dugi Rat i dvotračne dionice Dugi Rat—Omiš, i to na novoj trasi iznad Podstrane, Jesenica i Duća.

Kako su tijekom predstavljanja projekta kazali ministar mora i prometa Božidar Kalmeta i predsjednik Uprave Hrvatskih cesta Stjepko Boban, realizacijom ugovora o kreditiranju, koji mora ratificirati Hrvatski sabor, uklonit će se veći dio prometnih teškoća šireg područja Splita na kojem živi oko 300 tisuća stanovnika. U nazočnosti splitsko-dalmatinskog župana Ante Sanadera, gradonačelnika Splita, Solina, Kaštela, Trogira i Omiša te lokalnih saborskih zastupnika, ministar Kalmeta je najavio početak radova na dogradnji ceste Solin—Dugopolje već na kraju turističke sezone. — Na potezu od Solina do Dugopolja, dugom 14,4 kilometra, predviđena je gradnja zapadnog kolnika postojeće brze ceste s 10 vijadukata i četiri tunela, te podvožnjak u čvoru Mravince. U tijeku je ishođenje građevnih dozvola, a radove će izvoditi hrvatske tvrtke — rekao je Kalmeta i dodao:

Nakon pune 42 godine, obavit će se obnova južnog i gradnja sjevernog kolnika na dionici od Solina do Planog. Riječ je o trasi dugoj 15,2 kilometra, na kojoj će biti po četiri nadvožnjaka i podvožnjaka, po jedan vijadukt i most, te mnoštvo pješačkih prolaza, čime će se poboljšati sigurnost prometa i zatvoriti ilegalni izlazi na Jadransku magistralu. Do kraja 2008. godine očekuje se dovršenje potpuno nove prometnice od Stobreča do Omiša, duge 21,3 kilometra. Na potezu od Stobreča do Dugog Rata gradit će se četiri cestovna traka, dok je do istočnog izlaza iz Omiša predviđena dvotračna prometnica, istaknuo je ministar Kalmeta. Bit će to tehnički najzahtjevnija trasa, ocijenjeno je na prezentaciji, jer je nužno izgraditi 180 metara dug most preko rijeke Cetine, te šest tunela, ukupne dužine 4,7 kilometara, i devet vijadukata. G. ZUBČIĆ Izvor: Slobodna Dalmacija www.slobodnadalmacija.hr

Laminati

Materijali