Ulaz za korisnike

Dostavljač namještaja popravio okrnjene zidove

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

OSIJEK - Veliko tržište i konkurentnost prisilili su različita poduzeća na pružanje što kvalitetnije usluge i uvođenje različitih novosti u svoju ponudu.

Tako je poduzeće “Naš dom” odlučilo svojim kupcima ponuditi dostavu robe ravno u njihov dom, što je posebno pogodno starijim osobama, kojima je zbog narušenog zdravlja teško nositi velike stvari, pogotovo ako žive u višekatnicama. Jedan od kupaca koji se odlučio na dostavu namještaja iz trgovine “Naš dom” je Vladimir Tomić s Vijenca Ivana Meštrovića, no on umalo da je požalio zbog dostave. - Kupio sam trosjed i dvije fotelje u trgovini “Naš dom”, te mi je tamo ponuđena dostava, što sam zbog zdravstvenih problema i prihvatio. Kako živim na četvrtom katu, prilikom nošenja namještaja dečki iz dostave su na tri mjesta u zgradi zapeli te odbili zid. Nakon toga stanari zgrade počeli su optuživati mene, te sam odlučio nazvati “Naš dom” i ukazati im na pogrešku. Tamo su mi odgovorili kako će šteta biti sanirana u najbržem roku.

Čekao sam nekoliko dana i, kada sam već gotovo izgubio nadu, došli su dečki, koji su zakrpali ono što su obili. Nije to onako kako je bilo, ali ipak je dobro što su uopće i popravili - ispričao je Vladimir Tomić. U poduzeću “Naš dom” rekli su da im je kupac na prvom mjestu te da bi ovakve situacije trebale biti normalne, odnosno da se nakon nenamjereno nanesene štete ona popravi. - Naše se poduzeće uvijek trudi ispraviti eventualne pogreške i na taj način zadržati svoje kupce. Upoznat sam s ovim problemom te mi je drago što smo ga uspjeli riješiti. Jedini u Osijeku pružamo uslugu dostave namještaja pa su ovakvi propusti neizbježni, no svako ozbiljnije poduzeće pazi na svoj ugled i gleda kako će zadovoljiti svog kupca - rekao je vlasnik poduzeća “Naš dom” Mijo Vulić. Autor: K.ŠATVAR Izvor: Glas Slavonije www.glas-slavonije.hr

Beton

Materijali