Ulaz za korisnike

Drugi na listi svjetskih tražilica

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

ŠIBENIK - Ako netko, kaže tvorac web portala Infoadriatic Davor Juranić, bilo gdje na svijetu utipka pojam adriatic, na listi od nekoliko milijuna stranica, Infoadriatic se pojavljuje na fantastičnom drugom mjestu

Šibenska rivijera ove godine ostvarila je rekordan turistički promet od 3,3 milijuna noćenja, a dio zasluga za tako uspješan rezultat svakako pripada i dobroj turističkoj promidžbi. U taj dio turističkih aktivnosti, svakako među najvažnijima u pripremi sezone, posljednjih godina vrlo uspješno uključena je i šibenska tvrtka Sprait koja je, pored već etabliranog Infooglasnika, od početka 2003. vlasnik i web portala Infoadriatic.

Specijalizirani portal Riječ je o Internet portalu specijaliziranom za Šibensko-kninsku županiju preko kojega hotelske kuće i privatni iznajmljivači soba ostvaruju izravan kontakt sa svojim potencijalnim gostima. Iskustvo pokazuje da takav oblik bookinga preko Interneta najviše odgovara jednima i drugima, pa je jasno zašto sve više ljudi pribjegava takvoj vrsti komunikacije. Infoadriatic, međutim, ima značajnu ulogu i u cjelokupnoj promidžbi vrijednosti Šibensko-kninske županije, kaže nam njegov idejni tvorac Davor Juranić i dodaje:

Rapidni rast- Posjećenost našeg web portala rapidno raste, pa smo tako ove godine zabilježili 200 tisuća tzv. unique ili jedinstvenih posjetitelja. Pored Šibenika, zanimali su se za Primošten, Rogoznicu, Vodice, Murter i ostale turističke destinacije, što je rezultiralo s gotovo milijun učitavanja naših stranica. Koliko je od tih posjetitelja došlo na naše područje, mi o tome nemamo podataka. No, činjenica da naši korisnici već četvrtu godinu ostaju vjerni našem portalu, govori kolika je njegova važnost. Infoadriatic se reklamira na najpoznatijim internetskim tražilicama i portalima odakle u Hrvatsku i na Šibensku rivijeru dolazi najveći broj turista. - Ako netko - kaže Juranić - bilo gdje na svijetu utipka pojam adriatic, na listi od nekoliko milijuna stranica, Infoadriatic se pojavljuje na fantastičnom drugom mjestu. Najveći broj upita dolazi nam iz Italije, Austrije, Njemačke, Češke i Hrvatske. N. URUKALO Izvor: Slobodna Dalmacija www.slobodnadalmacija.hr

Materijali