Ulaz za korisnike

Dvoslojni parket DIP Karlovac izvozi i u Švicarsku

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

KARLOVAC - Više od dvije trećine proizvoda završi u Italiji, Španjolskoj i drugim državama EU, a plan je nakon druge faze investicijskog ciklusa proizvodnju sa sadašnjih 450 do 500 tisuća već 2008. povećati na 800 tisuća kvadratnih metara parketa

DIP Karlovac na jesen kreće u drugu fazu investicijskog ciklusa započetog 2002. godine. Prema riječima člana Uprave i trećinskog suvlasnika Damira Fistrića, njegov i cilj druge dvojice suvlasnika, Stanka Pezića i Zvonka Puljčana, da DIP Karlovac 2008. postane hrvatski lider u proizvodnji i izvozu parketa, teče planiranom dinamikom. Kupivši prije četiri godine DIP Karlovac od Ceufin brokersa - a koji ga je pak kupio od Hrvatskog fonda za privatizaciju nakon što ga je HFP isisanog uzeo natrag od Josipa Gucića - Fistrić, Pezić i Puljčan susreli su se s problemom oživljavanja posrnule i tehnološki zaostale tvrtke. Poduzeće se oslanjalo samo na proizvodnju klasičnog 22-milimetarskog parketa neatraktivnog za inozemno tržište. Rast 30 posto To je značilo nužne velike investicije u obnovu neefikasne infrastrukture, a ukupnom investicijom od oko 3,5 milijuna eura sagrađena je kompletna nova najsuvremenija linija za proizvodnju gotovog, dvoslojnog parketa vrhunske kvalitete. Riječ je o parketu, objašnjava Fistrić, koji su izmislili Švicarci kako bi mogao svojom posebnom konstrukcijom podnijeti naprezanja podnog grijanja, a takvoj kvaliteti u bilo kojoj ugradnji teško tko može odoljeti, uz uvjet da si to može i priuštiti. "Nakon prošlogodišnjeg otvorenja tog novog pogona i njegova uhodavanja, tržište, i to ono izvozno, najbolje je pokazalo da je ta investicija bila opravdana. Radom tog novog pogona postigli smo fizički porast proizvodnje za oko 30 posto, no kako je riječ o vrhunskom proizvodu znatno veće vrijednosti od klasičnog parketa, u financijskom smislu ta nam je novina donijela porast realizacije za 70 posto. Takvi pokazatelji znače i da se DIP Karlovac stabilizirao kao poduzeće, ali rastuća konkurencija prisiljavaju nas da idemo odmah u dalje planirane investicijske zahvate", rekao je Damir Fistrić. Od DIP-ove proizvodnje čak 70 posto završi na inozemnom tržištu, kamo se plasira isključivo gotovi dvoslojni parket. Od toga na izvoz u Italiju otpada 60 posto, na Švicarsku 20 posto, Španjolsku 10 posto, te po pet posto na Njemačku i Grčku. Izvor: www.Poslovni.hr

Materijali