Ulaz za korisnike

Evolucionarno: pranje umjesto brisanja; kada toaletni papir više nije potreban

|
Foto: grohe
 
Foto: grohe
Rimljani su se služili prstima. Poslije su umakali male spužve u slanu vodu i vezali ih za štapove. U srednjem vijeku upotrebljavala se mahovina, lišće ili stare krpe, a bogatiji su si mogli priuštiti ovčju vunu. Nema sumnje da je prvi „toaletni papir” daleko od tog higijenskog proizvoda koji danas poznajemo, a kojem će se odati počast 26. kolovoza na „Međunarodni dan toaletnog papira”. Međutim, kultura higijene nije stala na papiru. Već je odavno dosegla novu razinu: „pranje umjesto brisanja” nova je krilatica za najintimnije područje osobne njege. Taj novi način razmišljanja, koji je potaknula sve veća popularnost WC-ova s tušem, mijenja svijet.

Revolucionarna higijena na WC-u

Premda je ideja WC-a s funkcijom prskanja i sušenja zrakom (kao što je WC s tušem Sensia Arena proizvođača GROHE) nekima od nas možda i dalje malo čudna, u drugim je kulturama pranje vodom nakon uporabe WC-a uobičajeno kao pranje ruku. WC-ovi s tušem osobito su popularni u Aziji. U Japanu, primjerice, oni predstavljaju 80 posto svih WC-a. No čak i u Europi, gdje je trend na uzlaznoj putanji prema tržišnom udjelu od pet posto, sve više potrošača napušta stare načine i prestaje upotrebljavati toaletni papir. I to s dobrim razlogom; jer je upravo voda najprirodnije sredstvo za čišćenje. I ne samo da ona pruža bolju higijenu, nego je i nježnija za kožu.

Daleko bolje od uobičajenog: s višom razinom ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-a

Smatra se da WC-ovi s tušem pružaju mnogo višu razinu ugodnosti i higijene od konvencionalnih WC-ova. Nakon uporabe WC-a malene ručice za prskanje s nizom prilagodljivih vrsta mlaznica omogućuju temeljito pranje toplom vodom. Funkcije uklanjanja mirisa i sušenja toplim zrakom osiguravaju maksimalnu osobnu ugodu. Napredne tehnologije pružaju mnogo svježiji, čišći i ugodniji osjećaj od uporabe toaletnog papira ili vlažnih maramica, što za posljedicu ima ugodnije i čišće iskustvo. Vrsta, intenzitet, temperatura i položaj mlaza vode te vrsta mlaznica i metoda čišćenja mogu se zasebno prilagoditi. WC s tušem GROHE čak se može prilagoditi s pomoću aplikacije za pametne telefone; pametne postavke koje korisnici znaju cijeniti. Osim toga, WC s tušem nije samo ugodniji za korištenje, on je i bolji za okoliš s obzirom na to da toaletni papir više nije potreban: jasan znak da je pranje bolje od brisanja!

Vjerojatno jedno od najčišćih mjesta na svijetu

„Kraj role” također je sve popularniji u ovoj zemlji. Jedan proizvođač WC-ova s tušem koji je posebno posvećen napretku te promjene je GROHE. Primjerice, ta je tvrtka još prošle godine na tržište stavila WC Sensia Arena, model koji ispunjava zahtjeve izvedbe za kupaonice u Europi. Dok su prošli modeli uglavnom bili namijenjeni za azijsko tržište s obzirom na izvedbu i tehnologiju, novi WC s tušem Sensia Arena iznenađujuće je minimalistički: intuitivan za uporabu, s čistom i jednostavnom izvedbom. Inovativna površina u obliku čišće keramike na kojoj se gotovo i ne skupljaju bakterije te automatska funkcija čišćenja za ručice za prskanje čine ovaj model vjerojatno najčišćim mjestom na svijetu.

Za više informacija posjetite grohe.com.

O tvrtki GROHE

GROHE je vodeći svjetski dobavljač sanitarnih instalacija i globalna robna marka, usmjeren na plasiranje inovativnih proizvoda za isporuku vode. GROHE desetljećima predano radi na vrijednostima robne marke u pogledu tehnologije, kvalitete, dizajna i održivosti. A sve to odražava ustrajnost tvrtke GROHE u stvaranju izvanrednih iskustava i pružanju „Pure Freude an Wasser”. Zahvaljujući aktivnostima projektiranja, inovacije i osmišljavanja dizajna koje se odvijaju u Njemačkoj, GROHE proizvodi nose oznaku kvalitete „Made in Germany”, čime se u konačnici jača povjerenje kupaca u tu robnu marku. Sva postrojenja u proizvodnoj mreži GROHE koriste se visokopreciznim proizvodnim inženjeringom radi osiguranja sukladnosti s dosljedno visokim standardima tvrtke GROHE. Na taj način GROHE osigurava da njegovi proizvodi budu dostojni beskompromisnih zahtjeva u pogledu izrade i funkcionalnosti. Samo u posljednjih deset godina uspjeh tvrtke GROHE potvrđen je s više od 280 nagrada za dizajn i inovaciju te se tvrtka više puta našla u vrhu popisa „Najodrživijih kompanija u Njemačkoj”. Brojni eksponirani projekti diljem svijeta opremljeni su proizvodima GROHE, što govori u prilog tomu da arhitekti, dizajneri i razvojni inženjeri preferiraju tu robnu marku. GROHE je dio društva LIXIL Group Corporation, čijim se dionicama javno trguje na tokijskoj burzi. LIXIL je globalni tržišni predvodnik u industriji sanitarne opreme koji upravlja širokim portfeljem poznatih robnih marki opreme za dom kao što su GROHE, American Standard i INAX. To je društvo ujedno i vodeći dobavljač materijala za dom i građevnih materijala, proizvoda i usluga u Japanu.

O tvrtki LIXIL

LIXIL je jedna od vodećih svjetskih tvrtki u industriji nekretnina i graditeljstva. Naš jedinstveni portfelj uključuje sve od tehnologija koje unose revoluciju u način na koji se služimo vodom u našim svakodnevnim životima do punog asortimana proizvoda i usluga za kuće i velike arhitektonske projekte. Zahvaljujući tome što osiguravaju osnovne zahtjeve za tehnologije povezane s vodom, kuhinjama, nekretninama i graditeljstvom, naše robne marke, među kojima su i LIXIL, INAX, GROHE, American Standard i Permasteelisa, vodeće su u industrijama i regijama u kojima obavljaju svoje djelatnosti. LIXIL djeluje u više od 150 zemalja i zapošljava više od 70 000 ljudi te objedinjuje funkcionalnost, kvalitetu i dizajn da unaprijedi i uljepša život ljudi - gdje god se oni nalazili. Saznajte više na stranicama www.lixil.com, facebook.com/lixilgroup i www.linkedin.com/company/lixil-group.

Kolovoz 2017.

GROHE

Feldmühleplatz 15 • 40545 Düsseldorf • Telefon: +49 (0)211/9130-3030 • media@grohe.com • www.grohe.com

Materijali

  • 2017-08_GROHE_Infographic_Toilet-Paper-HR

    2017-08_GROHE_Infographic_Toilet-Paper-HR

  • GROHE_Sensia-Arena

    GROHE_Sensia-Arena