Ulaz za korisnike

Furnir u dvije godine investirao 23 milijuna kuna

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

ZAGREB - Poslovnu godinu 2007. tvrtka započinje novom strategijom kompanije pod nazivom 'Furnir - regionalna kompanija' s ambicijom osvajanja tržišta Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine te Makedonije

Otvaranjem rekonstruiranog prodajno-skladišnog centra Furnir d.d. u Heinzelovoj ulici u Zagrebu, a uz potporu Grada Zagreba programom "Poduzetnik 2", dovršen je dvogodišnji investicijski ciklus grupe vrijedan 23,7 milijuna kuna. U cijelosti je obnovljen maloprodajni prostor u Heinzelovoj ulici koji se prostire na 350 četvornih metara, a uključuje i proizvodno skladišni prostor veličine 2700 kvadrata. Zastupstvo "S osamdesetgodišnjom tradicijom i zastupstvom europskih kompanija FunderMax, Sayerlack, Kronospan, Shelman, Gruppo Pozzi i Hettich, Furnir d.d. i dalje je prva adresa za podne obloge, pločaste materijale, furnire, masivno drvo, boje i lakove, ljepila, okove te drvnu galanteriju, sažete u desetak tisuća artikala", kaže direktorica marketinga Martina Jakobović-Komorski. Paralelnim otvaranjem centralnog distribucijskog skladišta u Dugom Selu grupa Furnir dovršila je strategiju "Furnir - nacionalna kompanija" te danas posluje u vlastitim prodajnim centrima u Zagrebu, Osijeku, Splitu i Dubrovniku te uskoro u Puli, a franšizama u Zadru i Rijeci. U poslovnoj godini 2006. grupa Furnir očekuje nekonsolidirane prihode u iznosu od 90 milijuna kuna te zapošljava 123 djelatnika. Poslovnom godinom 2007. započinje i implementacija nove strategije kompanije za razdoblje 2007. - 2010. godina pod nazivom "Furnir - regionalna kompanija" s ambicijom osvajanja tržišta Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine te Makedonije, najavljuju u Furniru d.d. " Tvrtka Furnir, danas kao dioničko društvo, od svojeg osnutka 1928. godine već više od 75 godina visokokvalitetnim materijalima, individualnim pristupom kupcima te pristupačnim cijenama osigurava mjesto među vodećim trgovačkim društvima na području trgovine proizvodima od drva, pločastim materijalima, "hobby program" proizvodima te pružanju usluge rezanja - optimiranja krojnih naloga", objašnjava Martina Jakobović-Komorski. Više o ovoj temi na www.Poslovni.hr

Materijali