Ulaz za korisnike

Geberit predstavio AquaClean partner koncept

|
Geberit predstavio AquaClean partner koncept
 
Geberit predstavio AquaClean partner koncept
Geberit je odabrao idealni scenarij za predstavljanje AquaClean proizvoda i Aquaclean Partner koncepta. Voda je oduvijek bila glavna karika, glavni pokretač svih Geberitovih proizvoda i slogan 'I love water' koji predstavlja liniju proizvoda Geberit AquaClean idealno se uklapa u tu filozofiju. Novi salon Špine u Zagrebu, koja je ujedno i partner Geberita, bilo je poprište ekskluzivnog predstavljanja proizvoda koji će promijeniti budućnost i higijenski pristup ka upotrebi sanitarnih proizvoda.

AquaClean linija proizvoda je budućnost sanitarnih sustava, vrhunski proizvodi koji modernu tehnologiju koriste kao vodilju ka savršenstvu. Opuštenost, udobnost, dizajn i osjećaj svježine neke su od prednosti ovih jedinstvenih proizvoda koji će potpuno izmijeniti pogled na sanitarne proizvode.

Na samom događanju predstavljen je i Geberit AquaClean partner koncept koji kupcima omogućava savjetovanje sa strane stručno osposobljenih trgovaca i testnu zonu gdje se mogu isprobati AquaClean proizvodi. Prikazana je i cijela linija proizvoda koji su pravo osvježenje na području sanitarne industrije. Jana Pogačar, voditeljica marketinga u Geberitu, predstavila je u nekoliko točaka Geberit AquaClean partner koncept i kratko se osvrnula na 100. godišnjicu vodokotlića, jer treba svakako spomenuti da je prije točno 100 godina patentiran prvi vodokotlić, i to od strane Alberta Emila Geberta. Model „Phoenix“ davne 1912. godine bio je prava inovacija na području sanitarnih proizvoda, ali nitko nije ni slutio da će ta inovacija postati neizbježna u svakodnevnoj upotrebi.

Nakon kratkih povijesnih podataka uslijedila je prezentacija i demonstracija proizvoda i njihove funkcionalnosti od strane Daniela Radevskog, koji je vrhunske proizvode predstavio na vrhunski način. Higijena nikad nije bila vizualno ljepša i toliko učinkovita kao s proizvodima iz linije AquaClean-a. Predstavljena je i test zona Geberita u sklopu salona, koje koja u potpunosti dočaravaju doživljaj korištenja higijenskih prostora.

Goste je pozdravio i g. Robert Jurišević, direktor trgovačkog poduzeća Špina, čiji je salon u Zagrebu,  prvi u nizu Geberit AquaClean partner salona u Hrvatskoj.

Geberit je još jednom dokazao i pokazao zašto su baš oni lider u sanitarnoj industriji. Idealno raspoređuju dizajn, funkcionalnost, uštedu prirodnih resursa, tradiciju i higijenu. Sve je to idealno upakirano u kompletni proizvod, savršeni brand koji nas iz godine u godinu iznenađuje s nekim novim, zapanjujućim novostima s područja sanitarne industrije.

www.geberit.hr

Materijali