Ulaz za korisnike

GemiusAudience - 21% hrvatskih Internet korisnika pretražuje informacije vezane za turizam

|
GemiusAudience -  21% hrvatskih Internet korisnika pretražuje informacije vezane za turizam
 
GemiusAudience - 21% hrvatskih Internet korisnika pretražuje informacije vezane za turizam
Web se probija kao vrlo važan prodajni kanal. Iako još ne kupujemo u tolikoj mjeri preko weba, koristimo ga za dobivanje informacija o proizvodima/uslugama te za usporedbu konkurentskih ponuda. Interaktivnost koja krasi online medije, potencijalnom kupcu nudi dragocjenu povratnu informaciju o kvaliteti proizvoda/usluge i vrijednosti za njegov novac, od strane drugih potrošaca koji su vec kupili proizvod. U ljetnim mjesecima potrošaci se posebno zanimaju za informacije o turistickim ponudama. Prema GemiusAudience podacima više od 60% hrvatskih Internet korisnika tvrdi da ih na webu zanimaju ili jako zanimaju putovanja.

 

Upotreba Interneta

U populaciji 12+ (osobe koje koriste Internet, a u dobi su od 12 ili više godina) je u lipnju 2009. u Hrvatskoj bilo 46% mjesecnih korisnika Interneta što predstavlja 1.676.124 stanovnika Republike Hrvatske. 254 stranice koje su u lipnju 2009. ukljucene u istraživanje, pokrivaju više od 89% online tržišta što predstavlja 1.495.941 korisnika Interneta u lipnju. Medu njima je više od 44% onih koji koriste Internet više puta dnevno. Najveci doseg medu 254 stranice, u lipnju su imali: net.hr, index.hr, 24sata.hr, forum.hr i blog.hr. GemiusAudience podatke za lipanj možete naci na stranici: www.audience.com.hr.

A tko su korisnici, koji jednom mjesecno ili cešce nešto svoga vremena na web-u provedu pretražujuci turisticke informacije?

Podaci GemiusAudience govore, da žene (njih 53%) u nešto vecoj mjeri u odnosu na muškarce (47%) pretražuju informacije o turistickim putovanjima. Žene u tom segmentu, koje pregledavaju barem mjesecno ili cešce turisticke informacija na webu, naprave prosjecno 55 posjeta mjesecno, dok ih muškarci naprave 78. Muški u toj grupi generiraju prosjecno 453 prikaza stranica mjesecno, dok žene u toj ciljnoj skupini naprave prosjecno 367 prikaza stranica. Prema dobnim skupinama, informacije o turistickim putovanjima i agencijama najviše pretražuju oni u dobi od 15-24 godine (30%). S 26% slijedi ih dobna skupina od 35-44 godine te s 25% ona od 25-34 godine. Ako analiziramo korisnike, koji mjesecno ili cešce pretražuju turisticke sadržaje na webu, po kriteriju prosjecnog mjesecnog osobnog prihoda, GemiusAudience podaci pokazuju da je najveci segment onih s prihodom od 3501-6000 kn (28%). Buduci da danas živimo u svijetu u kojem nam Internet služi kao prvi izvor informacija bez obzira na tematiku, tako cemo ako namjeravamo putovati, na webu potražiti i informacije o destinacijama koje namjeravamo posjetiti. Kako bi online oglašavanje imalo željene ucinke, tvrtke u svojim marketinškim i prodajnim odjelima moraju imati ažurirane podatke o tome tko su posjetitelji web stranica, gdje se namjeravaju oglašavati. Podaci GemiusAudience nude upravo to, opsežno znanje o navikama i profilu Internet korisnika te stoga GemiusAudience predstavljaju jedan od glavnih alata za potrebe optimizacije poslovnih aktivnosti. Ivan Gadanac Valicon

Materijali