Ulaz za korisnike

Giorgio Armani i Roca kreiraju potpuno novi koncept za kupaonice

|
Giorgio Armani i Roca kreiraju potpuno novi koncept za kupaonice
 
Giorgio Armani i Roca kreiraju potpuno novi koncept za kupaonice
Giorgio Armani i Roca kreiraju potpuno novi koncept za kupaonice

- Armani i Roca, vodeći u svijetu na svojim poslovnim područjima, kombiniraju svoje poslovno iskustvo i znanje kako bi razvili nov i ekskluzivan koncept za kupaonice

- ISH trgovinski sajam mjesto je gdje je predstavljen novi Armani/Roca kupaonski prostor, koji utjelovljuje luksuz, inovaciju i vrhunski dizajn

Roca je odabrala ISH trgovinski sajam u Frankfurtu za predstavljanje svog novog Armani I Roca kupaonskog prostora – potpuno integrirani koncept elegantnog i modernog dizajna interijera kreiran u suradnji s prestižnom talijanskom tvrtkom za dizajn.

Rezultat ove suradnje je potpuno inovativan koncept koji integrira praktičnost i užitak na vrlo prirodan i tečan način. Najnaprednija tehnološka rješenja kombiniraju se s elegantnim i sofisticiranim luksuzom kako bi preobrazile kupaonicu u gotovo sveto mjesto, na kojem će se svih pet čula stimulirati na ugodan način.

Kao i u prethodnim slučajevima, prisutnost Roce na ISH-u prikazala je njezine najrelevantnije projekte za 2011., a u slučaju projekta Armani / Roca, ističe se inovativan kupaonski prostor koji prenosi temeljne vrijednosti brenda. Novi koncept za kupaonice Armani / Roca izdvaja se posebno kao potpuno integrirani prijedlog koji varira od zidnih i podnih obloga do osvjetljenja za stropove, uključujući opremu za kupaonice, dodatke i sve što je potrebno u kupaonskom prostoru. Sve ovo osmišljeno je zadržavajući neograničen stil i filozofiju koju Giorgio Armani primjenjuje na dizajn kućnog dekora.

Po prvi put, kupaonski je prostor izrađen u obliku otoka, integrirajući sve osnovne elemente u jedinstveni stil i zadržavajući skladnu atmosferu koja isijava sofisticiranost. Svi su elementi objedinjeni i podijeljeni u četiri modularne zone: wellness kupaonski prostor, prostor za uljepšavanje, prostor za tuširanje i prostor za osnovne potrebe.

Novi Armani / Roca koncept za kupaonice ispunjava sve kriterije dizajna za kupaonicu u svojem najčišćem obliku, a da se pritom ne izgubi niti malo luksuza i senzualnosti. Ova delikatna ravnoteža postiže se zahvaljujući pažljivom odabiru materijala, izboru tekstura i nekim iznenađujućim kombinacijama.

Kao zaključak, ovaj ekskluzivni prijedlog Armanija / Roce izdvaja se kao luksuzni kupaonski prostor koji vas poziva da se oslobodite napetosti, osnažite svoju energiju i pobrinete se za sebe ovisno o svojim trenutačnim potrebama i osjećajima.

Među novim izloženim proizvodima Roce, ističu se iznenađujuća In­-Flow kada, koju je kreirao Rocin inovacijski laboratorij, koja kombinira održivost, dizajn, tehnologiju i zadovoljstvo do savršenstva. In-Flow ima prostrane dimenzije koje, zahvaljujući njezinom ergonomskom dnu i sveobuhvatnom hidromasažnom sustavu, omogućuju korisnicima da začas uživaju u jedinstvenom wellness iskustvu. Pored kombiniranja dizajna i tehnologije, In-Flow također doprinosi uštedi vode trošeći znatno manje vode od konvencionalne kade sličnih dimenzija.

Hybrid, čiji ekskluzivni sustav omogućuje korisnicima da otvaraju i zatvaraju slavine koristeći jednoručnu slavinu ili elektronsku slavinu, doprinoseći uštedi vode i energije, In-Tank Meridian WC, kreiran u suradnji s Fluidmasterom, koji inkorporira vodokotlić u svoj interijer, olakšavajući njegovu ugradnju te optimizirajući protok vode, ili Lumen Avant luksuzni WC, gdje se zadovoljstvo i najnoviji dizajn kombiniraju s intuitivnom tehnologijom kako bi ponudili nove funkcije koje se prilagođavaju potrebama svake osobe, samo su neke od mnogih inovacija koje su posjetitelji Rocinog štanda imali prilike ekskluzivno premijerno pogledati. Štand je također predstavio inovativne prijedloge dizajna kao što su Amberes umivaonik koji je idealan za sve prostore; ili Hide & Seat, multifunkcionalni prostor za tuširanje s potpuno integriranim sjedalom i s inteligentnim dizajnom koji omogućuje potpunu reorganizaciju prostora.

ISH 2011. u Frankfurtu povezuje najvažnije svjetske brendove na području kupaonskih prostora i obnovljivih tehnologija, te ga je na zadnjoj manifestaciji 2009. godine posjetilo više od 217.000 posjetitelja.

O Roci

Roca je vodeća tvrtka u svijetu u definiranju kupaonskog prostora i referentno mjerilo u svijetu dizajna. Trenutačno je aktivna u više od 135 različitih zemalja i ima 69 proizvodnih pogona na pet kontinenata.

Uključena u proces trajnog razvoja, Roca je duboko predana izvrsnosti dizajna svojih proizvoda, s ciljem da svojim klijentima ponudi prostore u kojima svih pet čula susreće jedinstvena iskustva. Status Roce kao vodećeg svjetskog brenda odražava se u stvaranju visoko svestranih proizvoda koji se lako prilagođavaju navikama potrošača diljem svijeta i koji nude krojena rješenja koja će udovoljiti svim zahtjevima.

U Roci se, kroz proces trajnog istraživanja, stvara budućnost u kojoj dizajn i inovacija rade zajedno na dobrobit svima. Sve ovo pridonijelo je tome da Roca postane temeljno svjetsko referentno mjerilo za stvaranje kupaonskih prostora.

www.roca.com www.armaniroca.com http://ish.messefrankfurt.com

Materijali