Ulaz za korisnike

Gorenje na Milanskom tjednu dizajna 2010.

|
Gorenje na Milanskom tjednu dizajna 2010.
 
Gorenje na Milanskom tjednu dizajna 2010.
Premijerno predstavljanje prototipa nove kolekcije Gorenje Ora-Ïto Carbon

Nastavlja se suradnja Gorenja i dizajnera Ora-Ïtoa. Na ovogodišnjem Milanskom tjednu dizajna premijerno je predstavljena nova kolekcija Gorenje Ora-Ïto Carbon Ona je za sada još samo prototipna nasljednica dviju uspješnih kolekcija Gorenje Ora-Ïto u crnoj i bijeloj boji koje su u Gorenju stvorene u suradnji s tim svjetski priznatim dizajnerom.

Gorenje se je u Milanu predstavilo u uglednom društvu s još nekim svjetskim brandovima na ekskluzivnoj izložbi francuskog dizajnera Ora-Ïtoa na kojoj je on premijerno predstavio svoje najnovije kreacije u elegantnoj crnini nastale u suradnji s najvećim brandovima kao što su to Steiner, Guerlain, Christofle, Altro-Supergrif, Stepevi, Laguiole i dakako Gorenje. Opširna izložba Ora-Ïtovih radova nudila se pogledu na jednoj od središnjih točaka znamenite milanske Zone Tortone, na izložbi Magna Pars, Via Tortona, i bila je izuzetno dobro posjećena.

Posebnosti nove prototipne kolekcije Gorenje Ora-Ïto Carbon su ploče, vrata i prednje ploče od satiniranoga crnog stakla i za kolekciju značajna i oblikovno prepoznatljiva ručka od karbonskih vlakana koja kolekciji daje urbani trendovski pečat. Prototipnu kolekciju čine rashladno-zamrzivački aparat, indukcijska ploča za kuhanje, pećnica s naprednim elektronskim upravljanjem DirecTouch i napa.

Sve kreacije dizajnera Ora-Ïta, pa tako i trendovske kolekcije aparata koje je dizajnirao za Gorenje, dizajnirane su u skladu s njegovim prepoznatljivim stilom Simplexity za kojega Ora-Ïto sam kaže: “Simplexity je umjetnost kako izvornim oblikovanjem postići da kompleksni predmeti izgledaju jednostavno i budu jednostavno upotrebljivi.\" Tako je svaki od izloženih proizvoda priča za sebe. Međutim, kada su predstavljeni zajedno, otkrivaju širu priču o mladom dizajneru i njegovom jedinstvenom i minimalističkom pogledu na svijet.

Ora-Ïto Ora-Ïto našao se je u središtu pozornosti međunarodne javnosti u svojim dvadesetim godinama kada je na sebe skrenuo pažnju lažnim proizvodima odnosno imitacijama koje je dizajnirao za stvarne, svjetski uvažene robne znakove. Uskoro su nakon svojeg internetskog predstavljanja, ti su nepostojeći proizvodi privukli ogroman interes i Ora-Ïto je, bez stvarnog postojanja ijednog njegovog proizvoda, postao dizajnerska ikona. Veliki robni znakovi su ga nedugo zatim pozvali na suradnju, počeo je dizajnirati stvarne proizvode a počeli su se redati i ugovori za suradnju s velikim znakovima. Danas, u tridesetim godinama, Ora-Ïto uživa svjetski glas vizionara i drskog dizajnera sa samosvjesnim pogledom na svijet a njegovo je ime postalo uvaženo kao ugledni partnerski dizajnerski znak. Svakom proizvodu pristupa inovativno, ne obazirući se na etablirana pravila. Bez obzira na to dizajnira li ih za vlastiti robnu marku, radi li se o partnerstvu robnih marki odnosno cobrandingu ili dizajnira po narudžbi druge robne marke, njegove su kreacije dizajnirane u duhu njegovog vlastitog stila, navedenog \"Simplexity\" – umjetnosti dizajniranja koja kompleksnom predmetu daje jednostavan izgled. www.ora-ito.com

Gorenje Gorenje, koje je prisutno na više od 70 tržišta svijeta, spada među vodeće europske proizvođače kućanskih aparata. Svojim inovativnim, tehnološki i dizajnerski dorađenim te okolišu prihvatljivim aparatima neprestano podiže standarde i oživotvoruje očekivanja kupaca. Vizija Gorenja je postati najizvorniji prema dizajnu usmjereni proizvođač proizvoda za dom na svijetu. Gorenje nadahnjuje. Već 60 godina. www.gorenje.com

Materijali

  • Gorenje na Milanskom tjednu dizajna 2010.

    Gorenje na Milanskom tjednu dizajna 2010.