Ulaz za korisnike

GROHE 'Euro Ceramic

|
Foto:  GROHE Euro Keramik Milieu.
 
Foto: GROHE Euro Keramik Milieu.
Stigle su dvije nove linije keramike iz GROHE – a!

GROHE 'Cube Ceramic' i 'Euro Ceramic' za moderne kupaonice superiornog stila

Nakon velikog uspjeha linije Bau Ceramic, nagrađivani dizajnerski tim iz GROHE – a donosi dvije nove linije kupaonske keramike koje su odsad dostupne i u Hrvatskoj.

To su GROHE 'Euro Ceramic' i GROHE 'Cube Ceramic'. Osim toga, idealne komade za svoju novu oazu stila možete pametno iskombinirati u virtualnoj prodavaonici 'SmartMatch'. Više nema muke oko usklađivanja stilova i oblika, a nema ni pitanja o montaži na koja nećete naći odgovor. Uz pomoć ovog jedinstvenog alata vi ste sam svoj dizajner i u udobnosti vlastitog doma opremate idealnu kupaonicu i prije nego ste kročili u prodavaonicu.

Ako volite meke zaobljene oblike, a od svoje kupaonice očekujete opuštajući wellness ugođaj, birajte GROHE 'Euro Ceramic' liniju. Ona će pretvoriti male i velike kupaonice u inovativne dizajnerske prostore, čak i za one estetski najzahtjevnije.

S druge strane ljubitelji čistih linija i ravnih oblika koji iznad svega žele modernu kupaonicu koja odiše stilom odabrat će novi GROHE 'Cube Ceramic'. Oblici naglašenih kutova pretvaraju sanitarne prostorije privatnih stanova ili poslovnih i javnih prostora u minimalistički oblikovane prostore bez kompromisa.

Uz ove nove keramičke linije, GROHE se na tržištu pozicionira kao brend s potpuno zaokruženom ponudom opreme za kupaonice.

Osim toga GROHE je dio globalno povezane obitelji LIXIL, iza koje stoje desetljeća iskustva  u svim segmentima proizvodnje kupaonske keramike. Ova tvrtka sa sjedištem u Japanu, inspiraciju crpi iz svoje stoljetne tradicije – rituala kupanja. Stoljeća su prošla, tehnologije su napredovale, no ritual je ostao isti, a on zahtjeva kupaonicu kao mjesto spokoja, oazu mira i ljepote.

Na tragu ove filozofije GROHE-ov nagrađivani kreativni tim dizajnirao je umivaonike, toalete i bidee novih linija 'Cube Ceramic' i 'Euro Ceramic' koje se stilski vežu uz već postojeće linije kupaonske opreme kao što su slavine i tuševi s kojom čine logičnu, zaokruženu i estetski besprijekorno balansiranu cjelinu. 'Cube Ceramic' tako se idealno nadopunjuje s linijama: Eurocube, Lineare, Allure i Allure Brilliant. 'Euro Ceramic' liniji s druge strane estetski odgovara linijama Eurosmart i Eurostil, kao i linijama Eurosmart Cosmopolitan i Eurostyle Cosmopolitan.

Ova estetski duboko promišljena rješenja zajedno čine savršen spoj filozofije, dizajna i funkcionalnosti. Osim toga njemački su stručnjaci svaki proizvod tehnički testirali u tri kategorije: jednostavna instalacija, dovoljno prostora za optimalnu udobnost korisnika te izbjegavanje prskanja vode prilikom pranja ruku.

Inovativne tehnologije za maksimalnu higijenu i udobnost

Tijekom procesa razvoja novih linija proizvoda, fokus je bio na visokokvalitetnim toaletima, čije se inovativna kvaliteta osobina ističe ispred konkurencije. Visokokvalitetni sanitarni čvorovi novih linija 'Cube Ceramic' i 'Euro Ceramic' dolaze s WC daskom koja se nježno i tiho zatvara te sa snažnim Triple Vortex sustavom za ispiranje koji stvara vrtlog pomoću tri izlaza vode koji optimalno čiste cijelu unutrašnjost zdjelice WC školjke. Osim toga su i znatno tiši od konvencionalnih toaleta. Antibakterijski higijenski premaz PureGuard sprječava razvoj bakterija na keramičkoj površini zahvaljujući posebnim ionima.

PerfectMatch aplikacija za online uređenje vlastite kupaonice

Sa sustavom PerfectMatch odabir opreme je jednostavan i zabavan. Web stranica postaje polazišna  točka i virtualna trgovina za odabira idealnog rješenja za svaku kupaonicu direktno na zaslonu osobnog računala.

Samo ime 'perfectmatch' odnosno 'savršen spoj' idealno opisuje temeljni cilj ove aplikacije: jednostavan odabir iz bogatog asortimana Grohe kupaonske opreme uz neograničen broj kombinacija koje će zadovoljiti individualne želje i potrebe kupaca. Različite kombinacije proizvoda mogu se u virtualnom okruženju jednostavno isprobati sve dok ne nađete onu koja vam se najviše sviđa. Savršena kombinacija npr. umivaonika i slavine, toaleta i vodokotlića ili tuševa i slavina. Na zasebnoj stranici prikazuju se i dodatne informacije o proizvodu i mogućnostima montaže, a tu su i opcije preuzimanja i ispisa kada želite sačuvati svoj odabir i kombinaciju.

Zašto Grohe?

Proizvodi tvrtke Grohe spoj su estetike, funkcionalnosti i inovativnosti. Upravo te kvalitete prepoznala je stručna javnost, ali i sami korisnici pa je tako Grohe-ov tim u prošloj godini osvojio čak 62, a ove već 12 nagrada.

 Za više informacija posjetite www.grohe.hr

O GROHE-u

GROHE je vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme i ima više od 6.000 zaposlenika od kojih 2.400 u Njemačkoj. GROHE je dio tvrtke LIXIL Group od 2014. godine. Kao internacionalni brend, GROHE slijedi vrijednosti kvalitete, tehnologije, dizajna i održivosti, nastojeći ponuditi ''Pure Freude an Wasser“'. GROHE je od samog svog osnutka razvio nove kategorije proizvoda. To uključuje GROHE Red i Blue sustave za vodu te nedavno predstavljeni GROHE Sense sustav za kontrolu potrošnje vode koji je inovativan element na rastućem tržištu tehnologije 'pametnih kuća'. Inovacije, dizajn i razvoj usko su usklađeni kao integrirani proces. Kao rezultat, GROHE proizvodi nose pečat kvalitete "Made in Germany". Samo u posljednjih deset godina GROHE je dobio više od 300 nagrada za dizajn i inovativnost, kao i nekoliko visokih mjesta na ljestvicama  "najodrživijih velikih njemačkih brendova", potvrđujući uspjeh ove marke. GROHE je prvi u svojoj industriji osvojio nagradu CSR njemačke Vlade, a također je predstavljen u uglednom časopisu Fortune među Top 50 kompanija koje "mijenjaju svijet".

O tvrtki LIXIL

LIXIL je globalni lider u stambenoj i građevinskoj industriji. Naš jedinstveni portfelj obuhvaća sve, od tehnologija koje revolucionariziraju način na koji koristimo vodu u našem svakodnevnom životu, do potpune linije proizvoda i usluga za kuće i velike arhitektonske projekte. Osiguravajući temeljnu snagu kroz vodu, kuhinje, stanovanja i tehnologiju građenja, naše robne marke, uključujućuju LIXIL, INAX, GROHE, American Standard i Permasteelisa, vodeće su industrije i u regijama u kojima posluju. LIXIL posluje u više od 150 zemalja i zapošljava više od 70.000 ljudi, ujedinjujući funkciju, kvalitetu i dizajn kako bi život ljudi bio bolji i ugodniji – gdje god se nalazili. Saznajte više na: www.lixil.com, facebook.com/lixilgroup i  www.linkedin.com/company/lixil-group.

Kontakt za medije: 

Materijali

  • Grohe 1

    Grohe 1

  • Grohe Cube Ceramic 3

    Grohe Cube Ceramic 3

  • Grohe 3

    Grohe 3

  • Grohe Cube Ceramic 4

    Grohe Cube Ceramic 4