Ulaz za korisnike

GROHE nastavlja osvajati tržište i u 2018. svojom inovativnom snagom

|
Foto: 1 January_CSR Award
 
Foto: 1 January_CSR Award
Nove, inteligentne tehnologije i trendovske inovacije i prestižne nagrade obilježile su 2017. godinu, a početak 2018. također obećava: GROHE, među ostalim, u svoju proizvodnu tehnologiju uvodi i 3D print!

GROHE, vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme, i u 2018. godini nastavlja svojom inovativnom snagom osvajati tržište. U nadolazećim mjesecima, među ostalim, planira se proširenje proizvodnje kupaonske opreme metodom 3D printa te provođenje prvih testiranja tom tehnologijom proizvedenih sanitarija u novom pilot projektu. 

Osim toga, u ožujku ove godine predstavit će i treću liniju keramičkih proizvoda, a  radi se i na brojnim inovacijama koje će prezentirati na najvećem međunarodnom sajmu za sanitariju, klimatizaciju i grijanje – ISH 2019.

Uz to, na upravo održanom summitu čelnika tržišnih lidera u njemačkom Schwäbisch Hallu održana je prezentacija strategije tvrtke kao pionira u području digitalizacije domaćinstva u najširem smislu. U tom je smislu izvršni direktor GROHE-a Michael Rauterkus predstavio temu "Voda kao resurs u vremenima digitalizacije". Još  jedan važan događaja ovog proljeća bit će i sudjelovanje GROHE-a na tjednu dizajna u Milanu.

Novi standardi za ''pametni dom budućnosti'' 

Tvrtka, dakle, i u ovoj godini najavljuje nastavak niza inovativnih projekata započetog u 2017.godini, kada je na ISH-u, najvećem svjetskom sajmu kupaonske opreme, klimatizacije i grijanja u Frankfurtu na Majni predstavila brojne nove proizvode. Među ostalim, Sense i Sense Guard sustav koji omogućava rano otkrivanje i sprečavanje gubitka vode. Ovim inteligentnim sustavom raspolaganja vodom GROHE je postavio nove standarde za 'pametnu kuću budućnosti'. 

Još jedan vrhunac svjetskog sajma ISH–a bilo je predstavljanje novog GROHE tuš WC-a Sensia Arena, koji je trenutno najnagrađivaniji tuš WC koji je do sada osvojio čak 14 nagrada za dizajn. Prošle je godine GROHE uspješno završio jedan razvojni ciklus kojim je postao full service dobavljač opreme  za kupaonice. U listopadu je s 'Bau Ceramicom' pokrenuta prva od tri keramičke linije na tržištu.

Proširenje kapaciteta na proizvodnim lokacijama

Zahvaljujući novim proizvodima, novim proizvodnim kategorijama i velikoj potražnji na tržištu Grohe je i kao brend ostvario rast u prošloj godini. Sukladno tome intenzivno je ulagano i u proizvodne pogone. Tako je u rujnu započelo proširenje pogona za galvanizaciju u tvornici Lahr u Njemačkoj, gdje je čak za 70% povećan kapacitet  u proizvodnji kromiranih plastičnih komponenti poput tuševa. 

Na Tajlandu je u studenom prošle godine Grohe podigao novi pogon za proizvodnju cinka,  jednu od najodrživijih proizvodnih pogona te vrste u jugoistočnoj Aziji, otvorivši tako 800 novih radnih mjesta. Grohe se uz podršku strateškog partnera, japanske korporacije LIXIL, čiji je dio od 2014. godine, proširio širom svijeta, a prodaja je 2017. godine rasla sedmu godinu zaredom.

Prestižne nagrade kao potvrda da je GROHE odabrao dobar smjer 

Čak i izvan sanitarnog sektora, GROHE-ov je rad  naširoko prepoznat. Početkom 2017. godine tvrtka je osvojila nagradu CSR njemačke federalne Vlade za predanost odgovornom i održivom poslovanju. U ljeto prošle godine američki poslovni časopis FORTUNE uvrstio je GROHE u kategoriju "Promijeni svijet" kao brend koji mijenja svijet. 

I na koncu, 2017. je također rekordna godina za GROHE-ov dizajnerski tim koji je osvojio čak 62 nagrade za dizajn.

Za više informacija posjetite www.grohe.hr
 
O GROHE-u
GROHE je vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme i ima više od 6.000 zaposlenika od kojih 2.400 u Njemačkoj. GROHE je dio tvrtke LIXIL Group od 2014. godine. Kao internacionalni brend, GROHE slijedi vrijednosti kvalitete, tehnologije, dizajna i održivosti, nastojeći ponuditi ''Pure Freude an Wasser“'. GROHE je od samog svog osnutka razvio nove kategorije proizvoda. To uključuje GROHE Red i Blue sustave za vodu te nedavno predstavljeni GROHE Sense sustav za kontrolu potrošnje vode koji je inovativan element na rastućem tržištu tehnologije 'pametnih kuća'. Inovacije, dizajn i razvoj usko su usklađeni kao integrirani proces. Kao rezultat, GROHE proizvodi nose pečat kvalitete "Made in Germany". Samo u posljednjih deset godina GROHE je dobio više od 300 nagrada za dizajn i inovativnost, kao i nekoliko visokih mjesta na ljestvicama  "najodrživijih velikih njemačkih brendova", potvrđujući uspjeh ove marke. GROHE je prvi u svojoj industriji osvojio nagradu CSR njemačke Vlade, a također je predstavljen u uglednom časopisu Fortune među Top 50 kompanija koje "mijenjaju svijet".

O tvrtki LIXIL
LIXIL je globalni lider u stambenoj i građevinskoj industriji. Naš jedinstveni portfelj obuhvaća sve, od tehnologija koje revolucionariziraju način na koji koristimo vodu u našem svakodnevnom životu, do potpune linije proizvoda usluga za kuće i velike arhitektonske projekte. Osiguravajući temeljnu snagu kroz vodu, kuhinje, stanovanja i tehnologiju građenja, naše robne marke, uključujućuju LIXIL, INAX, GROHE, American Standard i Permasteelisa, vodeće su industrije i u regijama u kojima posluju. LIXIL posluje u više od 150 zemalja i zapošljava više od 70.000 ljudi, ujedinjujući funkciju, kvalitetu i dizajn kako bi život ljudi bio bolji i ugodniji – gdje god se nalazili. Saznajte više na: www.lixil.com, facebook.com/lixilgroup i  www.linkedin.com/company/lixil-group.

Materijali

  • Foto Grohe: 1 January_CSR Award

    Foto Grohe: 1 January_CSR Award

  • Foto Grohe: 6-June_Sense_Sense-Guard

    Foto Grohe: 6-June_Sense_Sense-Guard

  • Foto Grohe: 2-February_Essence-Collection

    Foto Grohe: 2-February_Essence-Collection

  • Foto Grohe: 11-November_Klaeng-2

    Foto Grohe: 11-November_Klaeng-2