Ulaz za korisnike

GROHE U ORIS KUĆI ARHITERURE

|
Foto: Grohe
 
Foto: Grohe
U ponedjeljak, NA PREDSTAVLJANJU PROJEKTA UREĐENJA INTERIJERA

18. prosinca 2017., u Oris Kući arhitekture u 18 h, održano je predstavljanje projekta uređenja interijera zgrade Adris grupe u Zagrebu koji potpisuje arhitektica i produkt-dizajnerica Vedrana Ergić. Razgovor o projektu sa arhitekticom Ergić vodili su arhitekt Ante Nikša Bilić i Maroje Mrduljaš, arhitekt i glavni urednik časopisa Oris.

Grohe kao vodeći svjetski proizvođač prvoklasne sanitarne opreme s prirodno jakim vezama sa svjetskom arhitektonskom i dizajnerskom zajednicom, ponosni je pokrovitelj predavanja Vedrane Ergić, arhitektice sa diplomom zagrebačkog Arhitektonskog fakulteta.  U nizu realizacija raznih tipologija, posebno je istaknuta na području projektiranja arhitekture interijera. Intenzivno istražuje povijest dizajna te u vlastitim projektima djeluje i kao produkt-dizajnerica. Dobitnica je niza nagrada na urbanističko-arhitektonskim natječajima kao i za realizirane projekte od kojih su najznačajnije nagrade Bernardo Bernardi dodijeljena 2017. godine za projekt interijera poslovnog centra Adris grupe u Zagrebu i za projekt interijera stana u kući Šufflay. Nagrada Bernardo Bernardi dodijeljena joj je i 2003. godine za projekt interijera stana na Ribnjaku koji je osmislila zajedno s Markom Murtićem. 

O iznimnom radu arhitektice Ergić, g. Maroje Mrduljaš je izjavio:

„Vedrana Ergić tokom svog dugogodišnjeg djelovanja na području arhitekture interijera sustavno istražuje teme transformabilnosti prostora, elastičnih scenarija korištenja, te pažljivog usklađivanja specifičnih potreba korisnika s prostornim okvirom. Njeno besprijekorno baratanje arhitektonskim elementima, što uključuje i složene tehnološke mehanizme, udruženo je s prepoznatljivom estetikom koja je utemeljena u geometrijskoj preciznosti, sofisticiranom korištenju materijala, te eruditskom pristupu opremanju prostora. Svi ti interesi dosežu svoje puno ostvarenje u složenom projektu Zgrade Adris grupe i Croatia osiguranja, gdje kroz metodu interijerskog urbanizma ostvaruje ambijente sličnih koncepcija, no različitih karaktera. Tako prostori Croatia osiguranja afirmiraju kolektivnu kreativnost i demokratičnost uredskih prostora, dok prostori Uprave Adris Grupe uvode procesualnu prostornu dramaturgiju koja korespondira s korporativnim ritualima.“

U prostoru Oris Kuće arhitekture, predstavljena je i Grohe linija „Lineare“, koja svojom kozmopolitskom estetikom oduševljava sve minimaliste i ljubitelje čiste kompozicije.  Zaobljeni i pravokutni oblici linije pružaju vrhunsku fleksibilnost kada je u pitanju dizajnerski odabir za kupaonicu, koju je prepoznala i nagrađivana arhitektica Ergić. Predstavljanju projekta su prisustvovali brojni uzvanici iz svijeta dizajna i arhitekture. 

Kompanija Grohe prisutna je na gotovo svim svjetskim festivalima arhitekture i dizajna kao sponzor ili pokrovitelj brojnih projekata u kojima prepoznaju najveće vrijednosti koje vežu i uz svoj brand: kvaliteta, tehnologija, dizajn i održivost. 

O tvrtki GROHE

GROHE je vodeći svjetski pružatelj sanitarne opreme i globalna robna marka, posvećen pružanju inovativnih sanitarnih proizvoda. 

GROHE je desetljećima predan vrijednostima koje predstavlja njegova marka - kvalitetnoj tehnologiji, dizajnu i održivosti, koje sve ilustriraju posvećenost tvrtke GROHE stvaranju iznimnih iskustava i pružanju "čistog užitka u vodi", kako kaže i sam slogan tvrtke. Naše djelatnosti inženjeringa, inovacija i dizajna čvrsto su ukorijenjene u Njemačkoj, zbog čega proizvodi GROHE nose oznaku kakvoće "Proizvedeno u Njemačkoj", čime je povjerenje klijenata u našu robnu marku dodatno ojačano. Sva postrojenja proizvodne mreže GROHE koriste visokoprecizni proizvodni inženjering kako bi se osigurala sukladnost s konzistentno visokim standardima marke GROHE. Tako GROHE osigurava da njegovi proizvodi udovoljavaju najbeskompromisnijim zahtjevima u smislu kvalitete izrade i funkcionalnosti. 

Samo u proteklih 10 godina uspjeh marke GROHE potvrđen je s preko 240 nagrada za dizajn i inovacije kao i nekoliko visokih mjesta na popisima "najodrživijih velikih tvrtki Njemačke". Brojni projekti visokog profila u cijelom svijetu opremljeni su  proizvodima GROHE, čime je potvrđeno da arhitekti, dizajneri i građevinari prednost daju marki GROHE.

GROHE je dio grupe LIXIL Group Corporation, društva koje kotira na tokijskoj burzi. LIXIL je svjetski tržišni lider u sektoru sanitarne keramike i opreme, koji upravlja širokim portfeljem poznatih kućanskih marki kao što su GROHE, American Standard i INAX. Također je vodeći japanski pružatelj kućanskih i građevinskih materijala, proizvoda i usluga.

www.hansgrohe-group.com

Materijali