Ulaz za korisnike

heimtextil - 09. - 12. siječnja 2008. Međunarodni specijalizirani sajam tekstila za opremanje doma i ugovorno opremanje objekata

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Vrijeme je za … vrijeme je za novi modernitet u smislu tekstila za dizajniranje interijera. Vrijeme je za stvaranje poveznica s ovim trenutkom i ovim mjestom, vrijeme da se dovrši estetska promjena prema jednom novom purizmu. Novi Trend Table za Heimtextil, međunarodni specijalizirani sajam tekstila za opremanje domova i ugovorno opremanje objekata, to zahtijeva. "Vrijeme je za … vizionarsko, originalno, magično i vitalno" – četiri su modna smjera trendova za sezonu 2008./2009. koja nas žele vratiti k samima sebi i koja snažno kombiniraju sadašnjicu sa suvremenim. "Upravo sada novo tisućljeće poprima oblik u našem srcu i umu. Ono započinje upravo ovdje i znamo da je vrijeme da nešto promijenimo. Jednoglasno mišljenje članova Trend Tablea dobiveno od pet agencija za dizajn – Alvisi e Alvisi, bora.herke, Carlin International, Concept Magenta i stijlinstituut amsterdam je sljedeće: "Tražimo jednu novu perspektivu, novi koncept, novi pristup".

Heimtextil trendovi 2008./2009. Vrijeme je za … vizionarsko, originalno, magično, vitalno Novi modernitet – spoj očiglednih suprotnosti Purizam prožima arhitekturu, modu i dizajn

Integritet i duša značajni su elementi u tom kontekstu. Funkcionalizam i jasnoća zamjenjuju dekorativnost i hirovitost. Povijest i porijeklo stvari dobiva na značenju, dajući autentičnost. Pošteni, kvalitetno izrađeni predmeti zadobivaju kredibilitet i vrijednost, a jednako mnogo važnosti pridaje se i izgledu teksture. Premda se savršenstvo visoko cijeni, priznaje se i uzbuđenje koje izaziva nesavršeno. "Vrijeme je za…" otvara novu perspektivu, novi modernitet, koji obuhvaća povezanost između očiglednih suprotnosti: ekologija i visoka tehnologija, minimalizam i luksuz, recikliranje i visoka kvaliteta, inteligencija i intuicija. Agencija za stil bora.herke, koja oživljava teme što ih je razvio Trend Table u obliku Heimtextilove Knjige trendova i Izložbe trendova tijekom sajma, odabrala je arhitektonski projekt kao simbol svake od tema predstavljenih u knjizi. Simbol Vizionarskog je Zeche Zollverein u Essenu, sa svojom minimalistički reduciranom estetikom. Vizionarsko predstavlja futurističko i ultramoderno, reduciranje i purizam, te kombinira ove elemente s korištenjem nekonvencionalnih materijala. Metalno, čisto, sjajno i senzualno ključne su riječi ovoga trenda. Hirovit pristup površinama i moderna uporaba boje ovdje su od presudnog značaja, a u središtu pozornosti nalaze se hladne pastelne boje, kao i boja kroma te bijela, kombinirane s duginim bojama kao što su žuta i svijetloljubičasta boja sljezovog cvijeta. Inspiracija je ovdje došla od dizajnera Naota Fukasawe (Japan) i Konstantina Grcica (Njemačka), arhitekata Sanaae (Japan) i Zahe Hadida (Irak) te njemačke modne marke Jil Sander.

Ključni motiv Originalnog je življenje u prirodnom habitatu, tik do prirode, što simbolizira rad japanskog arhitekta Fujimorija. Ručno izrađeno kombinira se s kultiviranim u dosjetljivim mješavinama materijala, uključujući pluto i metal, pust i plastika, te staro i novo. Međuigra koja predstavlja uzorke, materijale i površine inspirirane biljem nalazi svoj puni izraz u tkaninama, arhitekturi i modi. Eksperimentiranje s odjećom za sport i planinarenje dovelo je korištenja tih tkanina i uzoraka u namještaju i uređenju interijera. Paleta boja primarno obuhvaća spektar boja inspiriran prirodom, primjerice boju mjedi i kaki, dopunjen tonovima ružičaste i izmiješan sa svježim akcentnim bojama. Za Originalno, Trend Table našao je svoju inspiraciju u japanskom arhitektu Toyu Itou, talijanskom dizajneru namještaja Porrou, američkoj umjetnici Elizabeth Peyton i talijanskoj modnoj marci Prada te u Fujimoriju. Simbol Magičnoga je Atomij u Bruxellesu. Prema mišljenju dizajnera, ovo predstavlja povjerenje u budućnost i optimističan, temeljni pristup. Spoj modernog luksuza i Art Décoa, futurističke vizije i strast prema modernom, reduciranom stilu uređenja simbol su Magičnoga, kao što je metalni izgled simbol neoklasicizma. Dramatična, moderna estetika priča suvremene bajke, a uzorci inspirirani oružjem, tkanine, površine i namještaj prožimaju svijet uređenja doma. Modna marka Balenciaga, film Metropolis Fritza Langa i francuska dizajnerska ikona Philippe Starck dali su inspiraciju za Magično. Tamne, mistične boje, među ostalima petrolej zelena i tamno siva, koriste se zajedno sa svijetloljubičastom bojom sljezova cvijeta, uz svijetle akcente boje koje ih dopunjuju. Medijski centar u Hilversumu (Nizozemska), fasada koja se sastoji od filmskih klipova, simbolizira trend temu Vitalno. Visoka tehnologija, sportske pruge, dizajn šezdesetih i voluminozno ponovno se spajaju na ovome mjestu, kao i izvedenice iz legendarne kolekcije Memphis Ettorea Sottsassa. Humorno i plastično, XXL veličine s neonskom rasvjetom jarkih boja, ludo svjetlucave i dinamične površine ključna su obilježja ovog trenda. Na ovu trendovsku perspektivu utjecali su arhitekti Neutelings Riedijk (Nizozemska) i Ron Arad (Izrael), dizajneri Ettore Sottsass (Italija) i Patricia Urquiola (Španjolska), zajedno s nizozemskim dizajnerom proizvoda Marcelom Wandersom, španjolskim dizajnerom Jamiejem Hayonom i talijanskim proizvođačem namještaja Kartellom. Monokromatska shema boja trenda Vitalno odražava se u živom neonskom spektru, kojemu se dodaje neutralno, kombinirano s crnom i bijelom.

Četiri trend teme "Vrijeme je za... vizionarsko, originalno, vitalno i magično" bit će efektno predstavljene na Heimtextilu, u Forumu, razina 0, od 9. do 12. siječnja 2008. Dizajneri iz agencije bora.herke koristit će neke od najnovijih tekstila za opremanje doma i ugovorno opremanje objekata, koje su izradili vrhunski studiji za dizajn i vrhunski proizvođači, kako bi iskreirali ovu izložbu. Trendshow, izložba trendova, zajedno s predavanjima inozemnih stručnjaka, značit će ne samo izvor nadahnuća posjetiteljima sajma, već će ponuditi i informacije najviše kvalitete te komunikacijsku platformu koju će posjetitelji moći i vidjeti i osjetiti. Knjiga trendova bit će u prodaji po cijeni od 40,00 EUR na Heimtextilovom Trendforumu tijekom sajma, a može se i naručiti od listopada nadalje putem Interneta (www.heimtextil.messefrankfurt.com) ili na sljedećoj adresi:

Messe Frankfurt Exhibition GmbH Objektleitung Heimtextil Postfach 15 02 10 D-60062 Frankfurt am Main Deutschland Tel.: +49 69 75 75 0 Fax: +49 69 75 75 6537 heimtextil@messefrankfurt.com

Interijeri

Materijali