Ulaz za korisnike

Heimtextil - Međunarodni specijalizirani sajam tekstila

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Frankfurt na Majni, 14. - 17. siječnja 2009. - Segmenti proizvoda posteljno rublje i tekstili za kupaonicu – broj primljenih registracija obećava velik Heimtextil 2009. godine 'More Clarity' (Više jasnoće) i 'More Style' (Više stila) pobuđuju zanimanje europskih proizvođača posteljnog rublja i njihovih kupaca 'Očekujte neočekivano', Heimtextil Trends za 2009/2010, koncentrira najnovije trendove u šest glavnih tema

'Povezivanje svjetova' - nijedan drugi specijalizirani sajam tekstila za opremanje domova i ugovorno opremanje objekata nije više u skladu s ovim motom od Heimtextila u Frankfurtu na Majni. A to je moto pod kojim će Messe Frankfurt održati svoje 39. izdanje ovog vodeće međunarodne sajamske priredbe. S oko 2.800 izlagača iz svih krajeva svijeta i 85.000 stručnih posjetitelja iz 124 države (2008.), Heimtextil predstavlja tržište tekstila za kuću i ugovorno opremanje objekata u cijelosti. Sukladno tome, ciljevi za sljedeće izdanje Heimtextila od 14. do 17. siječnja 2009. postavljeni su visoko: "Stručnim posjetiteljima s područja trgovine, industrije, arhitekture i dizajna Heimtextil pruža nadaleko najopsežniji pregled aktualne palete tekstila za uređenje interijera. Heimtextil zastupa široki spektar dobavljača i predstavlja kako nova, tako i već dokazana rješenja za marketinške izazove s kojima se danas suočava trgovina", izjavljuje Detlef Braun, član Uprave društva Messe Frankfurt, sumirajući odjeke iz sektora. 'More Clarity' (Više jasnoće) i 'More Style' (Više stila) predstavljaju bogatstvo dizajna posteljnog rublja iz inozemstva

Diferencijacija palete dizajnerskih proizvoda pod motom 'More' (Više) s oduševljenjem je pozdravljena od većine izlagača i posjetitelja te će se nastaviti i u 2009. godini. 'More Clarity' (Više jasnoće) i 'More Style' (Više stila) u halama 9.1 i 9.2 okupljaju na jednom mjestu tekstile za kućanstvo vrhunskog segmenta, i to za područja primjene 'bed', 'bath' i 'table' (krevet, kupaonica i stol). 'More Clarity' donosi klasične dizajne u malim serijama, a svoje nove kolekcije ovdje će predstaviti proizvođači kao što su Schlossberg, Curt Bauer, Santens i Linum. Po prvi put će nastupiti danska tvrtka Tinta i njemačka Lanui, kao i AMR Internacional iz Portugala. Kao i portugalski proizvođač tekstila za kupaonici NaturaPura Iberica, i Tinta se posvećuje ekološkim materijalima. Tvrtke koje se kao izlagači vraćaju Heimtextilu uključuju proizvođače robnih marki kao što Busatti i Timas iz Italije, Hekkert & Van Der Leen International (Nizozemska) i japansku tvrtku Fujishinkou, koji ovaj sajam smatraju idealnim mjestom za svoje specijalističke marketinške metode. Sa svojim trendovskim i modnim dizajnima proizvođači poput Cawö, Sander, Coelima Industrias, Kitan Europe, Daunenstepp, Zucchi, Bassetti, Lyontex i Zambaiti u programu 'More Style' (Više stila) osjećaju se kao kod kuće. Segment proizvoda 'bed' (krevet) ostvaruje korist od prostora za predavanja i sastajališta u hali 8.0 Messe Frankfurt dopunio je segment proizvoda 'bed' (krevet) u hali 8.0, vodeću platformu za dobavljače posteljnog rublja i krevetnine, jednim 'izlogom' koji će zasigurno biti ključno žarište interesa kako u smislu sadržaja, tako i komunikacija, i to zahvaljujući predavanjima o kvaliteti proizvoda i aktualnim marketinškim temama koje zanimaju struku, kao i dodjeli nagrade 'Specijalizirani distributer godine' koju dodjeljuje stručni časopis 'Haustex'. Za ključne dobavljače u sektoru, kao što su danske tvrtke Quilts i Jorck & Larssen, Sleepwell Kauffmann i David Fussenegger Textil iz Austrije, D-Breath iz Japana, Ibermanta iz Španjolske i njemački proizvođači robnih marki Badenia, sanders.eu, f.a.n. Frankenstolz, Ibena, Fleuresse i robna marka Irisette, Heimtextil predstavlja najznačajniju izložbu i forum sektora. Svi oni već su potvrdili svoje ponovno sudjelovanje 2009. godine. Sektor se raduje početku nove poslovne godine na Heimtextilu 2009: "Na Heimtextilu 2008 uspješno smo započeli novu poslovnu godinu s velikim brojem narudžbi, a s našim pripremama za 2009. godinu ponovno započinjemo uspješnu godinu na sljedećem Heimtextilu", izjavljuje Björn Schall, direktor marketinga tvrtke sanders.eu.

Josef Kölker, direktor prodaje i marketinga tvrtke Wilhelm Wülfing, izjavljuje: "Zahvaljujući visokoj razini internacionalnosti i kompaktnom pregledu tržišta Heimtextil ostaje najvažnijim mjestom susreta ponude i potražnje na kojem se ostvaruje prodaja i dobiva inspiracija u svijetu". U skladu s područjima primjene 'bed', 'bath', i 'table' (krevet, kupaonica i stol) u segmentu dizajna 'More Clarity' i 'More Style', paleta tekstila za kućanstvo u hali 9.0 i po prvi put u hali 8.0 bit će dopunjena izlagačima tekstila za kupaonicu. Koncentriranje spektra proizvoda koji se predstavljaju u ovim halama bit će od posebne koristi posjetiteljima jer se skraćuju udaljenosti hoda.

Rastuće tržište ugovornog opremanja Ugovorno opremanje dokazuje se u tekstilnoj industriji kao tržište orijentirano na budućnost koje doživljava brzu ekspanziju. Heimtextil je toj činjenici posljednjih godina ukazao pozornost s dijelom 'Contract Creations', podupiranog vodičem Contract Guide, popisom izlagača koji nude tekstil za ovaj segment i referentne projekte. Jednako tako, posebna intarzija u tepihu u prolazu privlači pozornost posjetitelja na te izlagače, a pokrenuta je i online platforma 'Contract Creations' na internetskoj adresi www.contact-contract.com. Slijedom uspješnog lansiranja povodom Heimtextila 2007, ova platforma također će ponuditi informacije o temeljnim predmetima zanimanja posjetitelja i izlagača, od jeseni ove godine. Heimtextil Trends za 2009./2010. skreću pozornost na neočekivano S novom međunarodnom konstelacijom i ukupno šest novih prognoza trendova Heimtextil Trends ilustrira vjerojatan smjer kojim će u sljedećim 18 mjeseci krenuti boje i materijali, a prema stručnjacima Heimtextil Trend Table-a trebali bismo 'Očekivati neočekivano'. U tu su svrhu različiti trendovi i tendencije, koje danas nalazimo na tržištu, spojeni su u šest tema o trendovima za izlagače i posjetitelje Heimtextila. Ove godine dizajnerskim studijima koji su pripremili prošlogodišnji Heimtextil Trends – Alvisi e Alvisi (Italija), bora.herke stilbüro (Njemačka), Carlin International (Francuska) i stijlinstituut amsterdam (Nizozemska) – pridružuju se i DAN Project iz Japana i The Future Laboratory iz Velike Britanije. Cjelovite podatke, narudžbenicu za Knjigu trendova (Trend Book) i galeriju svih prošlih Heimtextil Trends iz ranijih godina možete pronaći na internetskoj adresi: www.heimtextil-trends.com. Više podataka o Heimtextilu 2008 i fotografije za preuzimanje možete pronaći na internetskoj adresi: www.heimtextil.messefrankfurt.com.

Osnovni podaci o Messe Frankfurt S ukupnim prihodom od 423 milijuna EUR godišnje i više od 1.400 zaposlenika diljem svijeta u 1,400. godini Messe Frankfurt najveće je njemačko sajamsko društvo. Grupu sačinjava globalna mreža od 14 povezanih društava, pet područnih ureda i 50 međunarodnih partnera za prodaju, koji predstavljaju Messe Frankfurt u više od 158 država svijeta. Sajamske priredbe i događanja 'made by Messe Frankfurt' održavaju se na više od 30 lokacija u svijetu. Godine 2007. grupa Messe Frankfurt organizirala je ukupno 113 sajmova, od čega 69 izvan Njemačke. Trenutačno Sajamski centar raspolaže s 578.000 četvornih metara zemljišta s devet izložbenih hala i kongresnim centrom. Društvo je u javnom vlasništvu; 60 posto udjela u vlasništvu je Grada Frankfurta, a 40 posto u vlasništvu savezne pokrajine Hessen. Ostale informacije: www.messefrankfurt.com Informacije o posjeti sajmu i ulaznice u pretprodaji mogu se dobiti kod Zastupnika u Hrvatskoj: Poslovne komunikacije d.o.o. Frankopanska 22, HR – 10000 Zagreb Tel: + 385 1 4846 880 / Fax: + 385 1 4846 879 e-mail: info@croatia.messefrankfurt.com

Materijali