Ulaz za korisnike

Heimtextil Trend 2009/2010 – ‘Očekujte neočekivano!’

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Dizajnerske agencije iz Tokija i Londona proširuju krug članova Trendtable-a Novi Trend odražava najnovije trendove u modi, dizajnu i arhitekturi u šest tematskih područja Kao prvi sajam struke u kalendarskoj godini, Heimtextil, međunarodni specijalizirani sajam tekstila za opremanje domova i ugovorno opremanje objekata u Frankfurtu na Majni, ne samo da predstavlja najnovije proizvode i koncepcije za opremanje interijera, već i najavljuje trendove za sljedećih 18 mjeseci. Izložbe trendova i knjiga trendova neizostavni su orijentacijski alati za kreatore proizvoda, stručnjake za opremanje i dizajnere. Prošle je godine po prvi put Trendtable, sačinjen od pet europskih dizajnerskih agencija, preuzeo odgovornost za razvoj trendova. Ove godine skupina je narasla i dodatno dobila na svom međunarodnom karakteru. Pored dizajnerskih agencija Alvisi e Alvisi (Italija), bora.herke stilbüro (Njemačka), Carlin International (Francuska) i stijlinstituut amsterdam (Nizozemska), mozgovima koji potpisuju prošlogodišnji Heimtextil trend, Trendtable-u su se priključili i dizajnerska agencija DAN Project te The Future Laboratory iz Velike Britanije.

Novi članovi Trendtable-a iz Tokija i Londona DAN Project je dizajnerska agencija sa sjedištem u Tokiju koju vodi Dan Namura. Rad mladog dizajnera nadahnut je kulturom globalnih gradova i obuhvaća sve od dizajna tekstila i interijera do torbi i cipela. Namura dizajnira tzv. pametne tekstile i kreira raznobojni grafički tisak za klijente kao što su Need'K Textile te lanac trgovina za opremanje In the Room by Marui, a prodaje i svoju vlastitu kolekciju pod robnom markom DAN. Tim The Future Laboratory London razvija prognoze trendova i strategije brandova za klijente kao što su BMW, Gucci Group, Nokia i Gap putem svoje LifeSigns mreže od 3.000 skauta za trendove i internog stalnog tima istraživača tržišta i analitičara trendova. The Future Laboratory objavljuje bienalni magazin budućih trendova pod naslovom Viewpoint. 'THE' je tromjesečna publikacija za 'kulturno radoznale'. Ostali članovi Trendtable-a: Alvisi e Alvisi bave se dizajnom linija, bojom i prototipovima pređe, kao i žakard uzorcima i tekstilima, a svoje međunarodne klijente opslužuju već 30 godina. Moto ove dizajnerske agencije iz talijanskog Coma je pretakanje životne radosti i ljepote u dizajn. bora.herke stilbüro (Njemačka) prepoznaje i vizualizira nove trendove u modi, interijerima i načinu životu, te stvara prostore koji opažaju emocionalne trendove i prikazuju ih na umjetnički način. Agencija osmišljava i postavlja izložbe trendova, prezentacije proizvoda i izložbene salone (showrooms) od koncepcije do realizacije. Carlin International (Francuska), zastupan od Exalisa u Njemačkoj i Švicarskoj, najstarija je agencija u svijetu koja se bavi trendovima i jedna od pet velikih u tom sektoru. Njezini su ključni zadaci razvoj robne marke i savjetovanje, praćenje trendova (trend spotting), stručne knjige trendova i prilagođeni razvoj boja i trendova u radionicama s klijentima.

stijlinstituut amsterdam (Nizozemska) specijaliziran je za savjetovanje o trendovima na području inovativnih vlakana i tekstila, prognoziranje trendova boja, dizajn proizvoda i strateške koncepcije dizajna. Klijenti su mu proizvođači vlakana poput tvrtke Invista (Lycra i Tactel) i kompanije kao što su Asics, Nike, H&M i Marks & Spencer. Godine 2008. stijlinstituut amsterdam preuzeo je odgovornost za kontekstualnu, konceptualnu i vizualnu realizaciju Heimtextil Trends 2009/2010 u obliku knjige trendova te dizajnira izložbu trendova na Heimtextil 2009.

Prvo izdanje Heimtextil Trend u obliku magazina podijeljeno u šest trendovskih tema Knjiga Heimtextil Trend 2009/2010 'Očekujte neočekivano" pojavit će se po prvi put u obliku magazina. Kolaži, ilustracije i fotografije kompleta za opremanje, dizajna i tkanina vizualiziraju i objašnjavaju prognozu trendova uz teme o dizajnu koje su istaknute po prvi put. Svoj debi u knjizi doživjet će kartice boja utemeljene na Sustavu prirodnih boja (Natural Color System, NCS), kojeg često koriste dizajneri interijera i specijalisti za ugovorno opremanje, a koji se temelji na četiri glavne boje – žutoj, zelenoj, crvenoj i plavoj. Serija oprobanih i pouzdanih Pantone kartica boja zaokružuje paletu proizvoda. Trendtable predstavlja šest tema koje proizlaze iz složenosti svijeta općenito te poglavito iz mreže različitih trendova. Anne Marie Commandeur iz stijlinstituut amsterdam opisuje to ovako: 'Naš je cilj s našom prognozom trenda isporučiti više od pukog pregleda trenda. Naš je cilj dati inspiraciju, potaknuti maštu i inovaciju kroz uvide u nov razvoj, nove inicijative i uže veze s različitim tržištima. stijlinstituut amsterdam predstavit će Heimtextil Trends 2009/2010 po prvi put na Decorate Life, u frankfurtskom Sajamskom i izložbenom centru 07. srpnja, kada će vrijediti 'Očekujte neočekivano'! Više podataka o Heimtextilu i fotografije za preuzimanje možete pronaći na internetskoj adresi: http://www.heimtextil.messefrankfurt.com. Od 08. srpnja nova web stranica www.heimtextil-trends.com donosit će najnovije informacije o trendovima sljedeće sezone.

Osnovni podaci o Messe Frankfurt S ukupnim prihodom od 423 milijuna EUR godišnje i više od 1.400 zaposlenika diljem svijeta u 2007. godini Messe Frankfurt najveće je njemačko sajamsko društvo. Grupu sačinjava globalna mreža od 14 povezanih društava, pet područnih ureda i 50 međunarodnih partnera za prodaju, koji predstavljaju Messe Frankfurt u više od 158 država svijeta. Sajamske priredbe i događanja 'made by Messe Frankfurt' održavaju se na više od 30 lokacija u svijetu. Godine 2007. grupa Messe Frankfurt organizirala je ukupno 113 sajmova, od čega 69 izvan Njemačke. Trenutačno Sajamski centar raspolaže s 578.000 četvornih metara zemljišta s devet izložbenih hala i kongresnim centrom. Društvo je u javnom vlasništvu; 60 posto udjela u vlasništvu je Grada Frankfurta, a 40 posto u vlasništvu savezne pokrajine Hessen. Ostale informacije: www.messefrankfurt.com Informacije o posjeti sajmu i ulaznice u pretprodaji mogu se dobiti kod zastupnika u Hrvatskoj: Poslovne komunikacije d.o.o. Frankopanska 22, HR – 10000 Zagreb Tel: + 385 1 4846 880 / Fax: + 385 1 4846 879 e-mail: info@croatia.messefrankfurt.com

Materijali