Ulaz za korisnike

Hrvatima draže slobodno vrijeme nego veća zarada

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

BEČ - Gotovo tri od pet građana srednjoeuropskih i istočnoeuropskih zemalja želi više raditi kako bi mogli više trošiti na potrošačka dobra, pokazala je studija instituta za istraživanje tržišta GfK o potrošačkim trendovima u 11 zemalja na području istočne i srednje Europe.

Za potrebe studije "Potrošači u Europi 2005. Način života, potrošnja i medijske sklonosti" ispitano je u razdoblju od kraja 2004. do sredine 2005. oko 12.000 reprezentativno odabranih građana Bosne i Hercegovine, Bugarske, Hrvatske, Češke, Mađarske, Poljske, Rumunjske, Srbije i Crne Gore, Slovačke i Ukrajine. Odreći se slobodnog vremena kako bi više zarađivali, najmanje su skloni Hrvati (46 posto), dok su nasuprot njima Ukrajinci (65 posto) najspremniji na tu žrtvu. Odgovarajuća studija provedena prošle godine u pet velikih zapadnoeuropskih zemalja - Njemačkoj, Francuskoj, Engleskoj, Italiji i Španjolskoj - pokazala je prosječnu vrijednost od 37 posto građana spremnih žrtvovati slobodno vrijeme kako bi više zarađivali.

Kada je u pitanju sklonost trošenju, među 11 istočnoeuropskih i srednjoeuropskih zemalja u kojima je provedena studija najviše se istaknula Poljska pa 55 posto Poljaka želi u budućnosti više trošiti, dok su posebno suzdržani Rumunji s udjelom građana sklonih potrošnji od 24 posto. U Zapadnoj Europi prosječna je vrijednost 39 posto. Izvor: Slobodna Dalmacija www.slobodnadalmacija.hr

Materijali