Ulaz za korisnike

Hrvatska ima veliki ulagački potencijal, poručuju sa sajma MIPIM u Cannesu

|
Hrvatska ima veliki ulagački potencijal, poručuju sa sajma MIPIM u Cannesu
 
Hrvatska ima veliki ulagački potencijal, poručuju sa sajma MIPIM u Cannesu
Svjetski sajam investicijskih projekata i nekretnina MIPIM u Cannesu partner sajma REXPO

Zagreb, 20. ožujka 2012. – Svjetski poznat sajam investicijskih projekata i nekretnina MIPIM koji se održava u Cannesu partner je REXPO Zagreb 2012 međunarodnog sajma investicijskih projekata i komercijalnih nekretnina koji se održava 19. i 20. travnja 2012. u Hypo Centru u Zagrebu. Točno mjesec dana prije početka sajma REXPO potvrđeno je međunarodno partnerstvo čime je ponovno prepoznata važnost pokretanja investicijskih projekata i komercijalnih nekretnina u Hrvatskoj i regiji.

Sajam MIPIM u Cannesu posjetila je voditeljica sajma REXPO, Sanda Marušić koja je razgovarala s Edwardom Jervisom, direktorom prodaje Odjela za investicijske projekte u zemljama Balkana, Ukrajine, Baltika, Rusije i CIS sajma MIPIM koji je tom prilikom izjavio: „REXPO vidim kao svojevrsnu priliku hrvatskih i stranih investitora za nekretnine za otkrivanje novih mogućnosti i osobno predstavljanje zemlje. Smatram da ćete kroz sajam REXPO postati ambasadori u promicanju vaše zemlje te edukaciji ostatka svijeta o tome što se događa i zašto je baš vaša zemlja sjajno mjesto za ulaganje“.

Kako je objasnio, MIPIM je kroz godine postao jedan od vodećih događaja vezanih za nekretnine i ulagačke projekte. Na jednom se mjestu okuplja preko 4 000 investitora u nekretnine i predstavlja ostatku svijeta čime pridonose zajednici i ulaganju u nove projekte.

S obzirom na partnerstvo sa sajmom REXPO zanimalo nas je njegovo mišljenje o ulaganju i poslovnim mogućnostima u Hrvatskoj, kao i poslovanju s ostvarenim kontaktima u Cannesu.

„Smatram da Hrvatska može puno ponuditi, posebice ako se osvrnem na njezinu lokaciju i predivnu obalu. Ono što bih istaknuo kao olakšavajuću činjenicu za investitore koji prvi put ulažu u Hrvatsku da bi otkrili nove projekte, jest skori ulazak Hrvatske u Europsku Uniju što će investitorima osigurati puno veće povjerenje u vašu zemlju. Ima jako puno lokacija za ulaganja koje nude niz mogućnosti, no investitori koji imaju određeni budžet nisu spremni ulagati ako prethodno nemaju niz potrebnih garancija za to područje, kao što je primjerice stabilnost“, naglasio je Jarvis.

Kao primjer naveo je susjednu Sloveniju, koja je ulaskom u Europsku Uniju ponudila upravo tu potrebnu garanciju. Naglašava kako je to dugotrajan proces, ali je bitno imati na umu činjenicu da je Hrvatska u deset godina ostvarila izniman napredak s obzirom na prošlost i stanje u regiji i svijetu općenito.

Partnerskom suradnjom MIPIM sajma i REXPO-a omogućena je razmjena iskustva i usvojenog znanja koju su predstavnici MIPIM sajma osigurali predstavnicima sajma REXPO za vrijeme trajanja sajma u Cannesu.  S druge strane, dolaskom u Zagreb na sajam REXPO predstavnici francuskog sajma imat će priliku za upoznavanje novog tržišta putem prezentacija svojih projekata, tvrtki ili usluga, priliku za promociju investicijskih potencijala kroz poslovne sastanke, korporativne domjenke, neformalna druženja te upoznavanje ključnih ljudi u industriji iz zemalja Jadranske regije.

MIPIM je poznat međunarodni sajam nekretnina sa stoljetnom tradicijom. Ovogodišnji sajam kroz četiri je sajamska dana okupio 19 300 posjetitelja te 4200 investitora iz 80 zemlja. Osim što okuplja veliki broj izlagača i posjetitelja iz cijelog svijeta kroz popratne programe sajam je idealno mjesto za dogovaranje novih projekata i zaključivanje poslova, čime dijeli jednake vrijednosti kao i sajam REXPO.

Među brojnim izlagačima u Cannesu su se našli i hrvatski predstavnici. Riječ je Darku Boduliću, predstavniku Agemmo nekretnina koji će svoje projekte predstaviti i na sajmu REXPO u Zagrebu, te tvrtka Skipper Resort, sponzor sajma REXPO sa svojim projektom Kempinskih vila u Savudriji.

Da je riječ o svjetski poznatom događanju potvrđuje i činjenica da je u svibnju 2009. godine na jednom londonskom sajmu rečeno kako će se oni „preživjeli“ susresti upravo na sajmu u Cannesu kojemu se vesele mnogi sudionici iz raznih zemalja koji će ostvariti nove prilike i poslovne planove za ostatak tekuće godine.

  • Sanda Marušić, B.A.
  • voditeljica projekta
  • telefon 01 3764 10
  • mobitel 091 5518 470
  • e-mail sanda.marusic@rexpo.hr
  • Vanja Pleša
  • Media Val – agencija za komunikacijski menadžment
  • telefon 01 3691 850
  • mobitel 091 4397 001
  • e-mail vanja.plesa@media-val.hr
  • Materijali

    • Sandra Marušić i Edward Jarvis

      Sandra Marušić i Edward Jarvis

    • Edward Jarvis, Sandra Marušić, Dragana Radojković i Beatrice Gravier

      Edward Jarvis, Sandra Marušić, Dragana Radojković i Beatrice Gravier