Ulaz za korisnike

Iako je zavladala recesija ljudi i dalje traže informacije vezane uz nekretnine

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 
Iako je zavladala recesija ljudi i dalje traže informacije vezane uz nekretnine

Kako recesija vlada cijelim svijetom tako ni Hrvatska nije iznimka. Premda je pala cijena nekretnina, pala je i platežna moc gradana. Svjedoci smo smanjene prodaje nekretnina, no bez obzira na tu cinjenicu podaci istraživanja gemiusAudience pokazuju potencijalni potrošaci i dalje pretražuju informacije vezane uz kupnju odnosno prodaju nekretnina.

Po najnovijim podacima GemiusAudience istraživanja za svibanj 2009. godine 654.435 hrvatskih Internet korisnika (gotovo 44% cjelokupne hrvatske Internet populacije) „surfa“ internetskim sadržajima gdje je podrucje interesa vezano uz nekretnine. Rijec je o povecanju od 5% u odnosu na isto vrijeme prošle godine kada je nekretnine zanimalo 585.687 hrvatskih Internet korisnika tj. 39% Internet populacije.>

Prosjecno vrijeme koje posjetitelj mjesecno provede na Internetu pretražujuci informacije o nekretninama se u odnosu na isto razdoblje prošle godine povecalo za sat vremena i sada iznosi više od 7 sati i 20 minuta.

Koje su stranice najposjecenije medu Internet korisnicima koje zanima ili jako zanima tematika nekretnina?

Prema informacijama GemiusAudience istraživanja stranica city24.hr ima najveci postotak Internet korisnika koje zanimaju ili jako zanimaju nekretnine tj. 67,75% ili 22.463 svih njihovi posjetitelja od ukupno 33.159 njihovih mjesecnih posjetitelja. U nastavku slijedi prikaz top 5 stranica medu kojima su njihovi posjetitelji u velikom postotku izrazili zanimanje za taj web sadržaj.

Da li informacije o nekretninama najviše traže samci ili višeclane obitelji? Prema podacima GemiusAudience istraživanja najviše zanimanja za tematiku nekretnina ipak iskazuju obitelji sa 3 ili 4 clana što predstavlja 26,13% cjelokupne Internet populacije u Hrvatskoj.>

Podaci ovog valutnog web medijskog istraživanja takoder pokazuju kako medu posjetiteljima baby.hr web stranice nalazimo 34% onih koji dolaze iz kucanstva sa 3 ili 4 clana a koje zanima ili jako zanima podrucje nekretnina (u dobnoj skupini 25-44). Spomenuta ciljna grupa ipak je prema broju stvarnih posjetitelja najveca na web stranici CentarNekretnina.net, kao što i prikazuje donja tablica.

Na hrvatskom tržištu projekt GemiusAudience je uspio uspostaviti relevantni informacijski okvir i referencu, koja involviranim sudionicima nudi vjerodostojno ishodište za evaluaciju web medija i analizu gdje se nalazi ciljna grupa koju oglašivaci žele nagovoriti.>

Web istraživanje GemiusAudience takoder dokazuje kako marketinška vrijednost web stranice nije odredena samo na temelju pozicije doticne u mjesecnom rangiranju prema dosegu i broju stvarnih posjetitelja. S GemiusAudience podacima oglašivaci mogu otkriti prednosti ciljanog targetiranja, jer su na tržištu dostupne informacije kako efikasno doseci relevantnu publiku i tako optimizirati oglašivacki budžet. S gledišta hrvatske Internet scene danas je vec jasno, da je GemiusAudience osnova za analitiku za potrebe Internet marketinga, bez kojeg se ne mogu više raditi ozbiljni marketinški planovi.>

Za dodatne informacije o GemiusAudience istraživanju, slobodno me kontaktirajte putem telefona: 01 6331 515 ili mailom: ivan.gadanac@valicon.net.

Materijali