Ulaz za korisnike

INTERVJU: MICHAEL SEUM, zamjenik kreativnog direktora Grohe-a

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 
Redizaj linije kupaonske opreme Atrio potpisuje Michael Seum, zamjenik kreativnog direktora Grohe-a. Inače, upravo on sa svojim timom stoji iza svih Grohe-ovih inspirirativnh dizajnerskih rješenja koja oduševljavaju potrošače diljem svijeta.

Kako se novi Atrio uklapa u stil dizajna budućnosti?

  • Atrio je u prošlosti bio spoj različitih stilova - suvremenog i kozmopolitskog. U novoj, upravo prezentiranoj seriji Atrio konačno smo i ovu kolekciju uvrstili u naš segment suvremenog dizajna, koji je jedan od najbezvremenij stilova unutar portfelja GROHE SPA. Prijelaz na suvremeni stil bio je neophodan kako bi proizvod ostao konkurentan i relevantan. Ako ga promatrate, primijetit ćete da je konstruiran iz vrlo bazične geometrije kruga.  Detalji unutar ove zbirke sastoje se od čistih simetričnih sjecišta i precizne posvećenosti omjeru i proporciji. Rezultat je ikona čiste elegancije i preciznosti. Elegancija Atrio kolekcije donosi dizajnerima interijera, arhitektima i potrošačima veću fleksibilnost s obzirom na vrstu okruženja u koji žele uklopiti naš proizvod.

Koja je temeljna ideja redizajna Atrija? Na Koje ste pojedinosti najponosniji?

  • Osnovna je ideja dugovječnost dizajna. Dakle, onog dizajna koji će trajati dugo i biti ikona stil. Ne radi se o riskantnom dizajnu, već o obraćanju pažnju na detalje te opsesivnoj posvećenosti proporciji. Za mene redizajn nije ni po čemu različit od dizajna potpuno novog proizvoda. Kada smo započeli ovaj projekt vodili smo se idejom bezvremenskog ikoničnog stila. Za mene je definicija ikone stila nešto što možete nacrtati iz sjećanja, nešto što je i za deset godina jednako privlačno kao prvog dana. Također smo htjeli odati počast prethodnim generacijama Atrija, ali s jasnim novim smjerom. Atrio jest suvremeni dizajn, ali mislim da u pravom okruženju ovi proizvodi mogu potpuno prilagoditi kozmopolitskom ili klasičnom prostoru. To daje potrošačima, arhitektima i dizajnerima interijerera slobodu da ga koriste na sve moguće načine.

Koji su izazovi dizajniranja nove kupaonske opreme u heterogenim stilskim segmentima?

  • Izazov je stvoriti ravnotežu između poštivanja prethodne linije Atrija i stvaranja nečeg jedinstvenog i novog, a istodobno postizanje trajnosti i dugovječnosti dizajna. Naravno, potrebno je također i istaknuti se u izrazito konkurentnom okruženju. Stilske osobine koje smo uspjeli postići ovom linijom savršeno odražavaju stilski DNA GROHE-a, on se pojavljuje u svakom aspektu. Krug, kao najčišća forma, baza je čitavog dizajna ove slavine, ali romboidan oblik pod kutom od sedam stupnjeva klasičan je GROHE-ov potpis. Isprobali smo tolike dizajnerske mogućnosti i na kraju došli do dizajnerskog redukcionizma. Atrio je opsesivna simplifikacija prethodne linije. Pronalaženje pravih proporcija i posvećenost detaljima ono je što ovu liniju čini toliko bezvremenom. Mislim da smo izradili pravu ikonu elegancije i preciznosti i ponosan sam sam zbog toga na svoj tim.

Koliko timski rad između dizajnera i inženjera igra ulogu u uspješnosti revidiranja ikone kao što je Atrio?

  • Sve svoje dizajnerske projekte započinjem na isti način. Svi se članovi dizajnerskog tima nađu zajedno s mnoštvom listova praznog papira, želim dobiti imput od svih, što više ideja to bolje. S našim tehničkim inženjerom, koji je također dio ovog tima, jako smo puno surađivali na ovom projektu. Uz rad cjelokupnog dizajnerskog tima, u realizaciji projekta bili su nam dostupni naravno i izvanredno iskusni i vješti inženjeri iz GROHE-a. Dugovječnost proizvoda, izvanredne osobine koje čine neki proizvod bezvremenim, nisu samo zasluga dizajnerskog tima i vizualne komponente, nego velikim dijelom i umijeće koje potrebno da bi se dizajnu udahnuo život. Na kraju krajeva, upravo to umijeće i kvalitetu proizvodnje naš kupac primjećuje za čitav životni vijek proizvoda.  

https://www.grohe.com

Materijali