Ulaz za korisnike

ISH 2013: Okvirni programi sa novim vrhuncima

|
Wall + floor i FIT postavljeni tematski naglasci na održivost, kupaonske trendove i štednja energije u središtu posebnih predsta
 
Wall + floor i FIT postavljeni tematski naglasci na održivost, kupaonske trendove i štednja energije u središtu posebnih predsta
Wall + floor i FIT postavljeni tematski naglasci na održivost, kupaonske trendove i štednja energije u središtu posebnih predstava i foruma

Svijetske novosti za kupaonicu, zgrade, energiju, klima-uređaje i obnovljenu energiju Vam predstavlja industrija iz ISH od 12. do 16. ožujka 2013. godine u Frankfurtu na Majni. Paralelno sa nevjerojatnom ponudom proizvoda s više od 2.300 izlagača, raznolik okvirni program nudi mogućnosti za razmjenu informacija i za produbljenje aktualnih pitanja firma. U svim ponudama okvirnog programa su teme održivost i štednja energije u centru. Pri tome čeka ISH - kako za područje vode tako i za energiju - sa novom ponudom.

ISH Water: Voda je život

Novo u 2013 godini je posebna izložba wall + floor (zid+pod).Sa tim novim formatom se prvo zamijenjuju rasponi za pod i zid sa inovativnim proizvodima i dizajnom koncepta iz ISH-a. U okviru sa posebnom izložbom oko 16 ponuđača proizvoda prikazuju dijelove iz područja ( zidne i podne pločice ), inovacija ( plastične obloge i materijale ), prirode ( npr. pluto, prirodni kamen ili mramor ) i boja ( boje i sustavi boja ). Zid + pod se nalazi u centru u dvoran 3.0 i trebao bi postati okupljalište za kreativne ideje za uređivanje kupaonice.

Messe Frankfurt Exhibition GmbH
Ludwig-Erhard-Anlage 1
60327 Frankfurt am Main

U posebnoj izložbi wall + floor (zid + pod) je integriran
Pop up my Bathroom Atelier. Služi kao centralno komunikacijsko
mjesto. U Fokusu su navedene kreativne teme kao što su
interijeri kupaonica, cjelovito planirana kupaonica, dizajn-teme i kupaonica-trendovi. Pokraj prikazanih inovacija može izlagač posjetitelju za vijeme ISH-a preko 30 zanimljivih radionica i razgovora o cijelovitom planiranju kupaonice.

Zaokružit će se područje dvorane 3.0. kroz prezentaciju kupaonskih trendova za 2013/14 u trend forumu Pop up my Bathroom
( začini moju kupaonicu ), u kojemu udruga njemačkih vodoinstalatera ( VDS ) pozivaju sve posjetitelje ISH-a - medije - i predstavnike industrije i posebice zanatske obrtnike, urbaniste za kupaonicu kao i suradnike izlagača za trgovinu za razmjenu. Inscinirana će biti dva nova svijeta kupaonice, koja će jednima dati predokus za nadolazeću sezonu.

U okvirnom programu područja ISH Water ( ISH vode ) je održivost jedna od najvećih tema. Preuzeti i produbiti će se kroz Blue Responsibility ( plava odgovornost ), inicijativa VDMA sanitarne armature i industrijskog sanitarnof foruma ( IFS ). Cilj kampanje je promicanje odgovornog korištenja vode i obaviještavanje o različitim aspektima održivosti u kupaonici. Njemačke marke sanitarne industrije se bave riješavanjem održivih sanitarnih problema, koje su baš za te tvrdnje. Top teme kampanje za ISH su higijena pitke vode i arhitektura kupaonice u demografskoj promijeni.

Područje za predavanje sa integriranim salonom očekuje posjetitelje na području federacije bazena i welnesa ( BSW ) u dvorani 5.1. Specijalna izložba " Vrijedna voda " je posvećena temama higijena pitke vode i sigurnost grijanja.

ISH energija: Učinkoviti sustavi grijanja i obnovljive Energije

Po prvi puta će postojati u ISH-u 2013 informacijska i komunikacijska platforma za tehničku gradnju aparata i gospodarstvo za nekretnine.Pod nazivom " FIT - Forum za nekretnine, energiju i tehniku " savezna industrijska udruga  gradnje opreme ( BTGA ) predstavlja pregršt projekata i najboljih primjera za vježbu korištenja energije u gospodarstvu nekretnina.

Već uspostavljeni ISH forum tehnologije i energije savezne industrijske udruge njemačke kuće, energije i okoliša ( BDH ) će se ponovno održati 2013. Za brojne partnere iz gospodarske energije i industrije je stavljena i obnovljena štednja energije i resurs očuvanja topline u zgradama u fokusu. U okviru predavanja zanata i izložbe će biti predstavljena u galeriji 1 inovacije kod osiguranja topline, ventilaciju i hlađenje. Osim toga su tematizirani sustavi topline budućnosti kao i današnji i budući okvirni uvijeti energijske politike i politike okoliša u Europi. Time udruženje pokazuje više mogućnosti modernizacije za održivost.

Sa forumom pećnice predstavljaju se sudionici tržišnih partnera, HKl ( Industrijska udruga tehnike kuće, grijanja i kuhinje ) i ZVSHK ( Središnja udruga sanitara, grijanja, klime ) zasada kao zatvoreni za ISH 2013. Specijalna izložba u dvorani 9.2 jasno pokazuje energijsku i klimatsku politiku kao značaj gorenja drva. U forumu predavanja će se diskutirati o aktualnim temama industrije područja kao što su na primjer politika energije, potencijalni kamini kao i tehnički razvoj i trendovi.

VDMA će biti u dvorani 10.3 koji nudi forum za predavanje i diskusiju o kompleksnoj Zgrada- Učinkovitost - inteligencija. Biti će i teme kao što su " Financijska i gospodarska saniranja zgrade ", " Od pasivne kuće do inteligentne plus energijske zgrade ", " Zgrada - IQ - mjerljiva učinkovitost " i " Fleksibilnije zgrade preko bežične tehnologije ".

Aircontec – Klima, hladnoća, prozračnost

Klima, hladnoća i prozračnost u području ISH energije se može naći pod imenom Aircontec. Izlagači prezentiraju svoje inovacije u dvoranama 11.0, 11.1. i po prvi puta 2013 godine u dvorani 10.2. Jedne od trend tema industrija su integracijski sustav, povećanje energetske učinkovitosti i povezivanje obnovljive energije.

Aircontec ima čak dvije točke okvirnih programa za ponuditi: klima - forum udruge klimatizacije zgrada ( FGK ) koja će prezentirati High-end-riješenja ( visoka riješenja ) za povećanje energetske učinkovitosti u području za nestanovanje. To uključuje i sustave sorption klima, visoko učinkoviti cirkulacijski sustav povezivanja kao i reverzibilna pumpa za toplinu.

Od 2007 je zgrada u vezi hladne tehnike čvrsti dio ISH - a/Aircontec-a. Udruga njemačke hladne - klimatizacijske - industrije ( VDKF ) organizira 2013 zajedno sa Frankfurtskim sajmom Forum IKK Building ( zgrada ) u dvorani 10.2. Ovdje predstavljaju specijalizirane industrije buduća sustavna riješenja za one koji planiraju, inženjere i arhitektonske tvrtke, inovativni inženjering, obrtništva Facility Management. Uz to, VDFK nudi i zanimljive prezentacije u području predavaonice u dvorani 10.3.

Natječaji

Veliku važnost koju imaju teme zaštita klime, energetska učinkovitost i održivost na ISH-u, također čini i natječaj dizajna plus powered ( pojačan ) by ( kod ) ISH. Nagrada Frankfurtskog sajma daje priznanje za izvanredne produkte ISH izlagača. koji se odlikuju optimalnom kombinacijom održivosti, estetike i funkcionalnosti. On pripada vodećim dizajn natjecanjima u Njemačkoj. Nagrađena riješenja se mogu vidjeti  kroz cijeli ISH u jednom posebnom izloženom prostoru.

Na ISH-u organizira ZVSHK u suradnji sa Europskim institutom za dizajn za sve u Njemačkoj po prvi puta natjecanje " Udobnost kupaonice za generacije ". Nagrada se fokusira na inovativne proizvode za kupaonicu, zahtjeve za gradnju bez zapreka s aspektima udobnosti i sigurnosti.

Po prvi puta će se za ISH uručiti AIT-nagrada, koja je nahvaljena od magazina za arhitekrturu AIT. Aktualne informacije o okvirnom programu ISH-a možete pronaći na internetu pod: www.ish.messefrankfurt.com u rubrici " Events " ( događanja ).

ISH 2013: Radno vrijeme i ulaznice
Radno vrijeme: 12. – 15. užujka 2013: 9 do 18 sati
16. ožujka 2013: 9 do 17 sati
(dan za javnost)

Mjesto održavanja: Sajam Franfurt, Frankfurt na Majni
Ulaznica: Dnevna predprodaja 17 € / na kasi 35 €
Sezonska pretprodaja 46 € / na kasi 75 €
Ulaznica s popustom 10 €
Karta za javnost* 17 €
Obiteljska ulaznica* 21 €Ulaznica za javnost je dostupna samo posljedni dan sajma.
Obiteljska ulaznica vrijedi za dvije odrasla osobe i do troje djece između šest i 16 godina. Za djecu ispod šest godina je ulaz besplatan.
Online ulaznice su po posebnim cijenama.

Online ulaznice po posebnim cijenama možete naći na:
www.ish.messefrankfurt.com

Dodatne informacije sajma Franfurt
Frankfurtski sajam je sa 467,5 milijuna eura prihoda i 1.725 svjetskih zaposlenika najveći njemački trgovački sajam. Grupa sadrži svjetsku mrežu od 28 podružnica i oko 50 međunarodnih distribucijskih partnera. Time je Frankfurtski sajam za svoje kupce nazočan u više od 150 zemalja. Na više od 30 lokacija u svijetu se može naći manifestacija "made by Messe Frankfurt". U 2011. godini je Frankfurtski sajam organizirao 100 sajmova i izložba, i od toga više od polovice u inozemstvu. Trenutno je na 578.000 kvadratnih metara površine Frankfurtskog sajma deset dvorana koje uključuju i kongresni centar.  Tvrtka se nalazi u javnom vlasništvu u kojemu je prisutan grad Frankfurt sa 60 posto i država Hessen sa 40 posto.

Daljnje informacije na: www.messefrankfurt.com

Materijali