Ulaz za korisnike

IZAZOV ZA STUDENTE ARHITEKTURE

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Trimo, jedan od vodećih europskih pružatelja originalnih i cjelovitih rješenja na području čeličnih zgrada, krovova i fasada, čeličnih konstrukcija i kontejnera, objavio je da će 1. studenoga 2009. započeti Trimo Urban Crash, natječaj tvrtke za studente arhitekture, koji se odvija svake dvije godine. Na natječaju, koji će trajati do 31.1.2009., sudjelovat će studenti iz 11 europskih država. Natječaj Trimo Urban Crash poziva studente da osmisle inventivna rješenja za inovativnu urbanu instalaciju. Pobjedničko će rješenje biti realizirano i stavljeno u trajnu uporabu u ''Metelkova city'', jedinstvenoj kulturnoj zoni u centru glavnog slovenskog grada Ljubljane.

Na prvi Trimo Urban Crash, održan 2007. godine, pozvani su studenti iz samo tri zemlje: Slovenije, Hrvatske i Srbije. Zbog širokog pozitivnog odziva na natječaj i velikog broja kvalitetnih rješenja, Trimo je odlučio proširiti broj pozvanih zemalja i fakulteta. Trimo Urban Crash 2009. otvoren je studentima arhitekture iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Češke, Velike Britanije, Mađarske, Italije, Makedonije, Crne Gore, Poljske, Slovenije i Srbije. Predsjednik natjecanja, Miloš Ebner, magistar poslovnog upravljanja, s formalnim obrazovanjem iz područja arhitekture, o pripremi projektnih rješenja kaže:''Od rješenja očekujemo da ispune različite uvjete; osim jedinstvenosti i kreativnosti, moraju služiti javnoj svrsi – služiti kao urbano sastajalište, alternativna kulturna pozornica ili bežični informativni punkt.'' Sudionici detaljan opis natječaja i povezane zahtjeve mogu naći na web-stranici

  • www.trimo-urbancrash.com.
  • Pobjednika će, između projekata koji su ušli u uži krug, odabrati međunarodni žiri sastavljen od fakultetskih profesora i aktivnih arhitekata. Sveukupni se pobjednik bira temeljem glasova žirija i glasova posjetitelja web-stranice natječaja, koja će imati ulogu središnjeg informativnog punkta i sastajališta tijekom čitavog vremena trajanja Trimo Urban Crash 2009. Prošle je godine na Trimo Urban Crashu pobjedu odnijelo rješenje Jelene Grujić, sa Arhitektonskog fakulteta u Beogradu. Njena instalacija – urbano odmaralište – izgrađena je i postavljena u samom centru Ljubljane tijekom jesenskih mjeseci 2007. Kao sveukupni pobjednik, Jelena je osvojila i plaćeno pohađanje ljetne škole arhitekture AA u Londonu. Pobjednik Trimo Urban Crash 2009. također će osvojiti plaćeno pohađanje renomirane međunarodne ljetne škole arhitekture, i kao i Jelenin, njegov će projekt biti izgrađen i postavljen u centru Ljubljane – i to trajno. Jelena Grujić o Trimo Urban Crash 2007. kaže slijedeće: ''Sudjelovanje na natječaju omogućilo mi je stjecanje iskustva u pripremi i razvoju ideje u projekt koji se zaista mogao realizirati; a to je za studenta arhitekture neprocjenjivo. Pohađanje ljetne škole međunarodno renomiranog fakulteta arhitekture AA u Londonu predstavljalo je trešnju na vrhu izvanrednog kolača kakav je za mene bio Trimo Urban Crash 2007.''

    Međunarodni natječaji poput Trimo Urban Crash studentima i fakultetima nude izvrstan način učinkovitog povezivanja, mogućnost da dijele i usporede različite pristupe arhitekturi i steknu vrijedno praktično iskustvo. Trimo Urban Crash je natječaj koji potiče kreativno transformiranje urbane okoline naprednim građevinskim materijalima i tehnologijama koje proizvodi vodeći europski dobavljač. Od izuzetne je važnosti i iskustvo u osmišljavanju projektnog rješenja koje ima stvarnu priliku za realizaciju. Trimo također namjerava proširiti svoju angažiranost i u suradnju s akademskim krugovima, kako bi fakultetima arhitekture mogao ponuditi vrijedan programski sadržaj i tijekom tog procesa stimulirati konstruktivnu razmjenu teorije, prakse i industrije. Kao tvrtka koja se ponosi jakom tradicijom internog istraživanja i razvoja te profesionalne predanosti, Trimo Urban Crash samo je jedan od Trimovih inovativnih projekata, u koje spadaju i Trimovi dani arhitekture koji se održavaju jednom u dvije godine.

    Za više informacija i materijale, posjetite web-stranicu natjecanja: www.trimo-urbancrash.com ili kontaktirajte našu voditeljicu odjela za odnose s javnošću Janu Lutovac Lah, na: jana.lah@trimo.si, tel. + 386 (0)7 34 60 192.

    ŠTO JE TRIMO? Trimo je jedan od vodećih europskih pružatelja originalnih i cjelovitih rješenja sa područja čeličnih zgrada, krovova i fasada, čeličnih konstrukcija i kontejnera. Na temelju svog opsežnog znanja i iskustva, naprednog internog razvoja, dizajna, najmodernije tehnologije i kvalitetnih građevinskih materijala, tvrtka klijentima pruža učinkovita, obuhvatna rješenja, od preliminarnog koncepta do gotovog projekta. Trimo posluje u više od 50 zemalja diljem svijeta, a na stranim tržištima posluje posredstvom svojih: 14 tvrtki (izvan Slovenije u Bugarskoj, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Italiji, Latviji, Makedoniji, Njemačkoj, Poljskoj, Rumunjskoj, Rusiji, Srbiji, Španjolskoj, Velikoj Britaniji i Ujedinjenim Arapskim Emiratima), 7 podružnica (u Sloveniji, Austriji, Češkoj, Mađarskoj i Slovačkoj) i 6 zastupništava (u Francuskoj, Grčkoj, Latviji, Nizozemskoj, Turskoj i Ukrajini). Trimo je prva slovenska tvrtka kojoj je prošle godine u Ateni dodijeljena prestižna EFQM europska nagrada za poslovnu izvrsnost. Trimo strateški potiče inovativnost na svom području poslovanja. Osim Trimovih nagrada za istraživanje, Trimo održava, organizira i dodjeljuje nagrade za arhitekturu na Trimovim danima arhitekture, na kojima se nagrađuju najoriginalnija projektna rješenja u kojima se koriste Trimovi proizvodi. Trimo organizira i Trimo Urban Crash, međunarodni natječaj za studente arhitekture, na kojem se nagrađuju originalna, inovativna i kreativna projektna rješenja. Prošle je godine ukupni prihod tvrtke Trimo iznosio 164.6 milijuna EUR (Trimo grupa 219.7 milijuna EUR), što je 22.6% više u odnosu na 2006., tj. 26.0% više na razini Trimo grupe. Neto dobit tvrtke Trimo 2007. godine iznosila je 6.6 milijuna eura, a Trimo grupe 7.7 milijuna eura. Prihod po glavi tvrtke Trimo u 2007. iznosio je 50,878 EUR (35,454 EUR na razini Trimo grupe), što je 8% više nego 2006. (4% više na razini Trimo grupe). Proizvodi koji se plasiraju pod brandom Trimo u 2007. izvozili su se u 54 zemlje. Najveći rast prodaje zabilježen je u Rusiji i Baltičkoj regiji, a jednako su dobri rezultati ostvareni u Središnjoj Europi, nakon koje slijede regije Zapadne i Istočne Europe. 31.12.2007. Trimo je imao 556 zaposlenika, što je 2% više nego 2006. Čitava Trimo grupa 31.12.2007. imala je 1,144 zaposlenika, što je 17% više nego prethodne godine.

    [u]www.trimo.si www.trimo.hr[/u]

    Materijali