Ulaz za korisnike

Izvanredna arhitektura zadovoljava energetske učinkovitosti

Izvanredna arhitektura zadovoljava energetske učinkovitosti
 
Izvanredna arhitektura zadovoljava energetske učinkovitosti
  • Zaha Hadid Architects planiraju novu dvoranu za sajam u Nürnberg-u
  • Nürnberg izložbeni centar raste na 170.000 m²
  • Nove opcije za uporabu prostora su za osobne potrebe i ugostiteljstvo

Zajedno s međunarodno priznatim arhitektima Zaha Hadid Architects planira Nürnberg sajam svoje najnovije hale. Ambiciozan rok od više od 8.000 m² Hale 3A: početak 2014 - u vrijeme Toy Fair Međunarodnog sajma igračaka. Troškoovi gradnje: 34 milijuna € za dvoranu i još dva milijuna eura za potrebnu infrastrukturu u neposrednoj blizini. Dakle, da zaključimo ukupnu investiciju od 36 milijuna eura. "Lijepa zgrada će funkcionirati kao spojnica između zgrada na istoku i jugu sajma. To će za arhitektonske standarde ovom istaknutom mjestu u potpunosti ispuniti obećanje voditelja Nürnberg sajma Dr. Rolanda Fleck i Petera Ottmann. Oni su dodali: "Nakon završetka Paviljona 3A, Nürnberg sajam će imati više od 170.000 četvornih metara izložbenog prostora u dvoranama i foajeima."

Ovih dana, sajam Nürnberg završio je najjači prvi kvartal u povijesti tvrtke. S više od 645.000 m² zakupljene bruto površine u 2012 sajam Nürnberg   postavio je nove standarde: "Naš nastavak rasta i potreba za  planiranjem fleksibilnih prostora za našeklijente, stvara se potreba za izgradnjom druge dvorane", rekao je Peter Ottmann. "I zato nova zgrada mora omogućiti tri stvari. " rekao je Dr. Roland Fleck: "Prvo, povećati naš izložbeni od 170.000 četvornih metara, drugi uvjet da omogući održavanj sajmova sa posnebnim potencijalom i  izlgačima kao što je Međunarodni sajam igračaka.te sajam  Frontale/fensterbau i  DRVO i OBRTNIŠTVO kao i SPS IPC DRIVES. I treće, mi smo uz potporu Zaha Hadid arhitekata, napravili arhitektonsku  prekretnicu za Nürnberg sajmove i za cijelu regiju! "

Nagrađivana arhitektura kao predložak

Poznat po svojim spektakularnim i ekstravagantnim nacrtima arhitekt Zaha Hadid Architects je odgovoran za idejno rješenje najnovijeg građevinskog projekta Nuremberg sajma. Jedna ideja za dvije branše: Sajam Nürnberg radi prvi put u svojoj povijesti  s arhitektonskom tvrtkom  međunarodnog ugleda. I kad se Hall 3A u veljači 2014 po prvi put napuni izlagačima i posjetiteljima Međunarodnog Toy Fair, smatrat će se da je prvi  put jedan sajam na svijetu koji se provodi po planovima nagrađivane arhitektonske tvrtke. Među brojnim međunarodnim projektima Zahe Hadid Architects iz nedavne prošlosti su sljedeći projekti: Aquatics Centre za Olimpijske igre u Londonu, Umjetnički Muzej  MAXXI (Museo nazionale delle arti del XXI secolo) u Rom i Guangzhou Opera House. Među najpoznatijih građevina u Njemačkoj sada je središnja zgrada BMW tvornice u Leipzigu (2004) i zgrada Muzeja znanosti uWolfsburgu phæno (2005) - oba nagrađena RIBA Europskom nagradom Kraljevskog instituta britanskih arhitekata.

Dizajn koji može rasti dinamički

"S ovom građevinom postavit ćemo za budućnost,  oslanjanjem na uspješnu nekretninu  za sajam Nuremberg  trijadu; izložbu arhitektonske izvrsnosti, funkcionalnost za osjćaj  ugodnosti  i cijela stvar sa striktnim disciplinom troškova ", kako reče direktor Dr. Roland Fleck sa pogledom na detalje hale 3A. Za Nürnberg sajma planiraju arhitekti, svijetloprozračnu dvoranu s oko 95 metara dugačku i 85 metara široku.  Unutrašnjost će se odlikovati valovitim lamelama na visini od 13 do 20 metara visine s padom prema jugu. Hala će kroz svoju čeličnu konstrukciju  (trokutaste rešetke)  rasonana više od 75 metara bez stupova. Na dvije strane će nova zgrada do poda staklenu fasadu.

"Eye Catcher" sa energetskom učinkovitosti - Preuzimanje pred početak sajma  Toy Fair 2014

"Nova dvorana obećava da će biti impresivna građevina. Dizajn kod sajma Nuremberg ide pod ruku s održivošću. Novouvedene low-energy standardu osigurava optimalnu energetsku učinkovitost. Cilj nam je u ovom izložbenom prostoru po prvi put napraviti certifikaciju od strane njemačkog instituta za održivu gradnju ". Završetak nove zgrade planiran je  za međunarodni Toy Fair početkom 2014.

Funkcionalna područja kao jamstvo za konkurentnost

Ono što je počelo 1973 sa Halls 1 do 9, a 60.000 četvornih metara izložbenog prostora, jedan je od najvećih i najsuvremenijih izložbenih prostora u Europi. Jedan dinamičan razvoj tvrtke i potrebe velikih kupaca sajma igračaka kao najvećeg od sajmova u , pobrinuli su se za rast izložbenog prostora na najmanje 160.000 četvornih metara. Od osnivanja tvrtke sajam Nürnberg je za njegov kontinuirani rast investirao  oko 670 milijuna eura.

O Nürnberg Messe Grupi
Nürnberg Messe je jedna od 20 najvećih izložbenih tvrtki u svijetu a u Europi je među Top-Ten. Portfelj uključuje oko 120 nacionalnih i međunarodnih izložbi i konferencija, oko 40 sponzoriranih paviljona u Nürnberg i u svijetu. Svake godine oko 30.000 izlagača (međunarodni udio: 37%), 975 000 tstručnih posjetitelja (međunarodna udio: 21%) i 405 000 potrošača sudjeluju kao  partneri ili gosti  događaja Grupe sajam Nuremberg, koja ima podružnice u Kini, Sjevernoj Americi, Brazilu iItaliji. Osim toga, Grupa Nürnberg  ima mrežu od 46 agencija koje djeluju u 95 zemalja.

Materijali

  • Voditelj sajma prezentiraju novi izgled hale 3A

    Voditelj sajma prezentiraju novi izgled hale 3A

  • Perspektiva iz vana 3A

    Perspektiva iz vana 3A

  • Unutrašnjlos hale 3A

    Unutrašnjlos hale 3A