Ulaz za korisnike

Jedna lokacija štedi radno vrijeme i - živce

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

ZAGREB - Korist od poslovanja u jednom prostoru najmjerljivija je u smanjenju troškova parkinga, zaštitarskih službi te dostave dokumentacije i pošte

Na hrvatskom tržištu nekretnina prije nekoliko godina zabilježen je trend investiranja većih tvrtki i banaka u gradnju vlastitih poslovnih prostora. Logika je jasna: da bi opstale na sve zahtjevnijem tržištu, tvrtke svakodnevno moraju smanjivati troškove i povećavati svoju produktivnost. Osim uobičajenih ulaganja u inovativnost i kvalitetu radne snage, tome umnogome doprinose izvedbene kvalitete poslovnog prostora koji svojim karakteristikma može tvrtkama uštedjeti izdatke za grijanje, transport, poštu, zaštitu i drugo. Istodobno, kako su rasle i s godinama razvijale opseg poslovanja, rastao je i broj poslovnih prostora nužan za korištenje. Nakon trenda disperzije pojavio se trend objedinjavanja pa je niz kompanija i banaka koje su svoje službe i poslovanje počele objedinjavati u centralnom poslovnom prostoru. Najsvježiji primjeri su VIPnet, Privredna banka Zagreb, Siemens, EPH, T-HT, T-Mobile, Croatia osiguranje, a upravo na tome rade i u Hypo Alpe-Adria grupi. Naš najveći osiguravatelj, Croatia osiguranje, preselio je sve svoje najvažnije službe u prosincu 2004. godine u novu zgradu u Miramarskoj ulici u Zagrebu. Prije toga Generalna direkcija, koja objedinjava Upravu Društva i cjelokupan menadžerski vrh tvrtke i zapošljava 302 zaposlenika bila je dislocirana na tri lokacije u gradu što je tvrtki prouzročavalo mnogobrojne probleme kao i dodatne troškove. Više o ovoj temi na www.Poslovni.hr

Materijali