Ulaz za korisnike

Kupaonski trendovi

|
Kupaonski trendovi
 
Kupaonski trendovi
S obzirom na činbenike uspjeha u lancu tržišnog plasiranja koje traže trgovački posrednici, vodeći proizvođači sanitarija vide trajni uspjeh u obećavajućoj strategiji koja se sastoji od prodaje cjelovitog asortimana.

Sve se više obrtnika specijalizira za područje zahtjevnog oblikovanja kupaonica. I trgovina također otvara put do luksuz kupaca, metodama kao što je to novi Badeluxe-koncept firme Neugart. S obzirom na činbenike uspjeha u lancu tržišnog plasiranja koje traže trgovački posrednici, vodeći proizvođači sanitarija vide trajni uspjeh u obećavajućoj strategiji koja se sastoji od prodaje cjelovitog asortimana:”Kupac koji se ubraja u grupu ljudi jake kupovne moći, želi da se sa njime drugačije postupa – i to na svakoj stepenici prodajnog puta. I sam se obrtnik, kao i osoblje u izložbenim salonima trgovine na veliko, mora tome prilagoditi.

Ali isto tako i industrija mora kod opskrbe info-materijalima više uzimati u obzir interese izbirljivijih kupaca”, kritički govori Erich Hofer iz firme Glamü. “Kada promatramo skupinu 40 i 50-godišnjaka, ili čaki generaciju 60-plus, proizvodi se moraju prezentirati i prodavati u drugom okruženju i sa osobljem koje je odano ovoj ciljanoj grupi. K tome spada i postavljanje zahtijeva spram obrtništva, koje se mora više posveti kompletnoj kupaonici iz jedne ruke”, takve su daljnje Hofersove procjene, koje nisu samo njegove, već i ostalih proizvođača.

Andreas Dornbracht apelira na sposobnost učenja i vidi mnogo mogućnosti za uspješnu obradu tržišta:”Na ovom stupnju za proizvodnju i trgovinu vrijedi isto što i za proizvođače maraka. Zahtjevni kupci se osjećaju tek onda dobro savjetovani i razvijaju povjerenje, kad sa proizvođačem ili prodavačem u izložbenom salonu mogu razgovarati oči u oči.

” Njegovo iskustvo sa ovom specijlnom grupom mušterija pokazuje, da svi uključeni moraju biti upoznati sa svijetom potrošača:”Oni očekuju kompetentnost, koja nije samo znanje crtanja nacrta, kombiniranje različitih sanitarnih objekata ili ljubazno smješkanje. Odlučujuće je poznavanje pravih tema i njihova razrada, postavljanje ispravnih pitanja, te u sve to unošenje ogromne količine senzibiliteta spram kupca i njegovih potreba.”

I Werner Steffan važnost polaže na ispravan način obraćanja platežno jakoj klijenteli, koji uopće ne mora stajati u kontradikciji sa obrtničkom tradicijom. Čak suprotno:”Ja mislim, da su tradicionalne obrtničke vrijednosti kod luksuz-mušterija već odavno našle svoje dobro mjesto:kvaliteta, vrijedne uslužne djelatnosti i prednost marke su stvari koje oduševljavaju luksuz kupce.

” Poteškoće ponekad leže samo u tome, pogoditi pravi ton:”Mi profesionalci smo sa stručne strane vrlo jaki, no ne snalazimo se baš uvijek najbolje kod međuljudskih odnosa. A kupac luksuz proizvoda želi pri kupovini biti mažen i razmažen – kompetentnošću, poštovanjem, ispravnim savjetovanjem. Jer on i za to plača određenu cijenu”, govori nam šef marketinga i prodaje firme Kludi.

Hrabrost, da kupcu ponekad ponudi i neki raskošan proizvod, ne nedostaje samo FW Pahl-u:”Kod naših trgovačkih posrednika u trgovini i obrtništvu može se registrirati određena suzdržanost ili čak strah, prodavati visokovrijedne proizvode. Neki su očito tako jako uhvačeni u struju “Škrtost je super”, da se srame, preporučati vrijednije ali time i skuplje proizvode. Ovdje se moramo upustiti u veliki prosvjetiteljski posao. “

Ako je cjelovitost, sveobuhatnost dobra strategija, tada div u proizvodnji sanitarijaVi B kao ponuđač kompletnih kupaonica vjerojatno u ruci ima pravu koncepciju. Rukovodstvo poduzeća vrlo je samouvjereno i pušta u utrku svoj novi koncept: “Mnogi potrošači zaziru od prljavštine i koordinacije, koju sa sobom donosi renoviranje kupaonice. Zahtjevna mušterija nema ni vremena ni želje, sukobiti se sa mnogobrojnim strojevima – ona želi ponudu pod nazivom “kupaonica iz jedne ruke”.

Sigurno je da bi se mnogi takvi potencijalni konzumenti mogli pridobiti paketom “Sve, a bez imalo brige”. Nekima je važna neophodna vjerodostojnost: “Budući kupac s pravom očekuje od trgovine i obrtništva okruženje koje odgovara postavljenim zahtjevima i koje isto tako pored neophodnog visokovrijednog ambijenta prije svega, pruža kvalitetno savjetovanje. Pod time se pored stručne kvalitete podrazumijeva također i stilska sigurnost, uz pomoć koje se želje kupaca mogu razumjeti i točno realizirati.

“ Dr. Johannes Haupt kod trgovine i obrtništva ne vidi nikakve potrebe za posebnom podrškom, s obzirom na stilska usmjerenja:”Duscholux se ne vidi kao “nadzornik”, koji prodajnim partnerima, trgovini na veliko i obrtništvu, mora davati globalne preporuke. Profesionalno bavljenje luksuznim segmentom je osim toga, individualna odluka svake firme, koju svako poduzeće na kraju mora samo provjeriti, ispitati i onda primijeniti.”

Pored dizajnu orijentiranog i inovativnog proizvoda, u premijum segmentu važne su, kako se čini, i neke potpuno druge vrijednosti. Posebno važna je usluga;pouzdanost isporuke, prilagođavanje, instaliranje ili montaža proizvoda u specifičnim uvjetima – sve to učvršćuje individualne odnose. A dobar međusobni odnos je solventnom kupcu važniji od pitanja cijene. S dugotrajnošću visokovrijedne robe, i samo održavanje, njega i inspiciranje dobivaju veće značenje.

Ovdje obrtnik u budućnosti može za sebe naći posla, profilirati se s obzirom na trgovine jeftinom robom i dovesti na vidjelo svoju cjelovitu kompetentnost. Pored posebne usluge, i opseg garancije bi trebao nadilaziti uobičajene okvire i nalaziti se izvan onoga, zakonom propisanog – tako se ne može javiti nikakva sumnja s obzirom na kvalitetu proizvoda, a kupcima se odašilje poruka povlaštenog statusa.

Ovdje smo se dotakli nečeg drugog: i marki će u budućnosti pripasti mnogo veče značenje. Potencijalni kupci ne dolaze samo sve bolje informirani u prodajne i savjetodavne prostore, već oni također očekuju i sveopće znanje o aktualnim trendovima u stanovanju, popularnim dizajnerima, in-arhitektima – sve to čak i u internacionalnim relacijama. S takvim se background-om (pozadinom) kreativni planer kupaonica, zajedno sa s neuobičajenim idejama i kupaonicom iz jedne ruke, može konkurentno pojaviti na tržištu.

Tradicionalni ponuđači i prodavači luksuza sa velikim asortimanom će se, prema procjenama vodećih savjetodavnih poduzeća, tijekom idućih godina u značajnoj mjeri odvojiti od tradicionalne trgovine i izgraditi vlastite životne i proizvodne svjetove. Njemački proizvođači sanitarija s ambicijama u luksuz segmentu, su se već usudili do neke mjere krenuti u tom smijeru.

Tradicionalni trgovački partneri sanitarne struke, koji ne zadovoljavaju visoke zahtjeve marketinških strategija, u budućnosti će vjerojatno sve manje profitirati od traženih kultnih marki, jer se sakupljene vrijednosti takve marke neće dalje prenositi. Sa time će i snažno polariziranje unutar trgovačkih struktura sanitarne struke biti neizbježno. Ako dakle luksuzni segment ne može biti kraljevski put za sve, to je ipak dobro rješenje za samo neke. Raskršće leži direktno pred nama – za neke je već vrijeme da se odluče. Može li se sjediti na dvije stolice, pokazati će se u vrlo kratkom vremenu. Izvor: www.masmedia.hr

Materijali