Ulaz za korisnike

Marka Bosch izrazito cijenjena kod vozača automobila

|
Marka Bosch izrazito cijenjena kod vozača automobila
 
Marka Bosch izrazito cijenjena kod vozača automobila
Nagrađeni brojni Bosch proizvodi

  • Prvo mjesto u šest kategorija proizvoda prema izboru čitatelja časopisa „Auto Bild“
  • Najbolja robna marka 2012. u sedam kategorija prema izboru časopisa „Auto Motor und Sport“
  • Ugled marke Bosch već je godinama na visokoj razini
  • Časopisi „Auto Bild“ i „Auto, Motor und Sport“ jednom godišnje pitaju svoje čitatelje kojim markama na području pribora, rezervnih dijelova i usluga vezanih uz automobile najviše vjeruju. „Najbolje marke u svim klasama“ glasi naslov u časopisu „Auto Bild“ gdje je ove godine „zabljesnula“ marka Bosch. Uredništvo časopisa „Auto, Motor und Sport“ također je u okviru izbora čitatelja za najbolju robnu marku 2012. proglasilo Bosch „njemačkim kraljem robnih marki“. Kategorije proizvoda i usluga koje su se ocjenjivale pri odabiru čitatelja sežu od kuka za vuču prikolica i akumulatora preko sjedalica za djecu i filtara pa sve do portala za kupnju i prodaju osobnih automobila i radioničkih koncepata.

    Dvostruka pobjeda Bosch automobilskih akumulatora

    U časopisu „Auto Bild“ čitatelji su odlučivali o pobjednicima u 23 kategorije. Robna marka Bosch zauzela je prvo mjesto u svih šest kategorija u kojima su se natjecali Boschevi proizvodi. Sukladno tome Bosch ima najbolje akumulatore, osvjetljenje, brisače vjetrobranskih stakala, lance radionica i svjećice. Na području akumulatora Bosch je odnio čak dvostruku pobjedu za kvalitetu kao i za najbolji omjer cijene i učinka.

    Izvanredna ocjena za Bosch brisače vjetrobranskih stakala

    Čitatelji časopisa „Auto, Motor und Sport“ birali su svoje favorite u ukupno 28 kategorija proizvoda. Bosch je osvojio prvo mjesto u sljedećih sedam kategorija: akumulatori, osvjetljenje, filtri, brisači vjetrobranskih stakala, lanci radionica, alati i svjećice. Osim toga osvojio je drugo mjesto u kategoriji kočnica/kočničkih obloga. U kategoriji brisača vjetrobranskih stakala Bosch je s rezultatom od 92 posto k tomu ostvario i „rezultat iz snova, s čime je Bosch postigao jasnu prednost u odnosu na sve ostale marke u konkurenciji“, ocijenilo je uredništvo tog automobilskog magazina. U toj je kategoriji Bosch postigao rezultat koji je za dva posto bolji od prošlogodišnjeg. Čitatelji su i proteklih godina ugled robne marke Bosch redovito ocjenjivali izvanrednim. „Provjerenu marku odlikuje trajnost“, stoji u časopisu „Auto, Motor und Sport“.

  • Kontakt za medije:
  • Ines Marciuš Kruljac
  • Tel.: (+385) 1 295 80 74
  • Ines.marcius-kruljac@hr.bosch.com
  • Poslovno područje autoopreme (AA) trgovinama i radionicama diljem svijeta nudi cjelokupnu dijagnostičku i radioničku tehniku kao i opsežan asortiman rezervnih dijelova za motorna i gospodarska vozila – od novih dijelova preko popravljenih zamjenskih dijelova pa sve do rješenja za popravke. Asortiman proizvoda Odjela autoopreme sastoji se od Boschevih proizvoda originalne opreme kao i samostalno razvijenih i proizvedenih specifičnih proizvoda i usluga s područja autoopreme. Više od 10 000 zaposlenika u 140 zemalja i logistička mreža diljem svijeta osiguravaju da više od 450 000 različitih rezervnih dijelova brzo i pravovremeno stiže do klijenta. Odjel autoopreme pod oznakom „Dijagnostika“ nudi ispitnu i radioničku tehniku, softver za dijagnostiku, servisnu obuku kao i tehničke informacije i servisne usluge. Ovo poslovno područje odgovorno je i za koncepte radionica Bosch Car Service, najvećeg samostalnog lanca radionica u cijelom svijetu s više od 15 000 radionica i AutoCrew s više od 500 radionica.

    Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch-automotive.com

    Bosch Grupa vodeći je globalni dobavljač tehnologije i usluga. Prema preliminarnim brojkama u poslovnoj 2011. više od 300 000 zaposlenika ostvarilo je promet od 51,4 milijarde eura na području automobilskih i industrijskih tehnologija, potrošne robe i graditeljskih tehnologija. Grupa Bosch sastoji se od društva Robert Bosch GmbH i više od 350 društava-kćeri i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Ako ubrojimo i njegove prodajne partnere, Bosch ima svoje predstavnike u oko 150 zemalja. Ta je svjetska mreža za razvoj, proizvodnju i prodaju temelj za daljnji rast. Bosch je u 2011. godini potrošio više od 4 milijarde eura na istraživanje i razvoj te je prijavio više od 4100 patenata diljem svijeta. Svim svojim proizvodima i uslugama Bosch unapređuje kvalitetu života nudeći inovativna i korisna rješenja.

    Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch.com, www.bosch-press.de

    Materijali