Ulaz za korisnike

Na ISH sajmu Roca ujedinila prošlost i budućnost na svom izložbenom štandu

|
Foto: Roca
 
Foto: Roca
U godini kada slavi svoju stotu obljetnicu, vodeća grupacija za dizajn i opremanje kupaonskih prostora Roca sudjeluje na sajmu ISH u Frankfurtu s novim konceptom izložbenog štanda pod nazivom Roca Mall, modernim trgovačkim centrom površine veće od 1000m2 koji ujedinjuje prošlost, sadašnjost i budućnost brenda kroz njegove različite kolekcije i proizvode.

Glavne kolekcije predstavljenje su na 1000m2 kroz tri segmenta:

Beyond i Carmen. Veselimo se nadolazećim godinama dok obilježavamo stotu obljetnicu od osnivanja.

Misleći na budućnost, Roca predstavlja ekskluzivnu kolekciju od sanitarnog porculana za one koji traže više. Beyond je urbani prijedlog sa sofisticiranim rješenjima za umivaonike oblikovane od Rocinog novog materijala, Fineceramic®, i uz pomoć najnovijih tehnologija u dizajnu kupaonskih proizvoda. S druge strane, Carmen odaje počast prošlosti s redizajnom poznatog modela iz Rocine stogodišnje povijesti. Klasični umivaonik Carmen vraća se u vintage stilu kako bi postao nova potpuna kupaonska kolekcija s najnaprednijim karakteristikama kao što su wc školjka bez ruba.

In-Wash® i Inspira. Pametna sadašnjost posvećena individualizaciji i iskustvu korisnika.

Roca Mall također izlaže svoje najuspješnije nove proizvode na tržištu - In-Wash®, pametna WC školjka, s najnaprednijom tehnologijom, univerzalnim dizajnom i sučeljem prilagođenim korisniku. Zatim Inspira, kolekcija sanitarnog porculana i namještaja koja pruža inspiraciju za uređenje kupaonice sa svoje tri linije koje omogućuju prilagođene konfiguracije kupaonice ovisno o stilu svakog korisnika.

Armani/Roca. Prostor za ekskluzivnost.

Ekskluzivnost je također pronašla mjesto u centru Roca Mall-a s novom kolekcijom Baia od Armani/Roca premijerno predstavljenom na sajmu ISH 2017. S ovim novim dizajnima Giorgio Armani je još jednom pokazao svoju posvećenost promicanju udobnosti i blagostanja, dajući vlastitu viziju kupaonskog okruženja kroz kombinaciju elemenata koji omogućuju maksimalnu fleksibilnost i prilagodljivost. Estetski je upućena na prošlost, no retro dizajn je moderniziran modernom interpretacijom i integracijom avangardne tehnologije. Rezultat je nova prilagodljiva kupaonska kolekcija koja je istovremeno moderna i bezvremenska, sukladno poznatoj filozofiji dizajna Giorgia Armania.

O grupaciji Roca

Roca je tvrtka specijalizirana za dizajn, proizvodnju i prodaju proizvoda za kuponske prostore, kao i keramičke podove i zidne obloge za primjenu u arhitekturi, izgradnji i dizajnu interijera. Njezini počeci datiraju iz 1917.godine, kada je obitelj Roca započela izgradnju svog prvog proizvodnog pogona u Gavi (Barcelona). Danas, na stogodišnjicu, tvrtka zapošljava više od 22.600 djelatnika, ima 78 proizvodnih pogona te posluje u više od 170 zemalja diljem svijeta.Ova grupacija, u potpunosti u španjolskom vlasništvu, tržišni je lider u Europi, Južnoj Americi, Indiji i Rusiji. Također je veliki igrač na tržištima Kine i ostatka Azije, Afrike te Bliskog Istoka. Roca je svjetski lider u svom poslovnom sektoru.

www.hr.roca.com www.roca.com

Materijali

  • Roca 1

    Roca 1

  • Roca 2

    Roca 2

  • Roca 3

    Roca 3

  • Roca 3

    Roca 3

  • Roca 5

    Roca 5

  • Roca 6

    Roca 6

  • Roca 7

    Roca 7

  • Roca 8

    Roca 8