Ulaz za korisnike

Serralunga – 200 godina talijanskog dizajna

|
Serralunga – 200 godina talijanskog dizajna
 
Serralunga – 200 godina talijanskog dizajna
Zagreb, 10. svibnja 2012. – Serralunga, talijanski brand poznat po atraktivnom namještaju za vanjsku proizvodnju te pomicanju granica u proizvodnji, tehnologiji i estetici novo je ime u ponudi Stipic Interarta. Dolaskom ljeta, Stipić Interart donosi niz prijedloga kako urediti svoje terase, vrtove i balkone u male oaze stila i kvalitete iz ponude Serralunga namještaja. Neovisno radi li se o skulpturalnoj tegli za cvijeće, geometrijskom stolu, pomaknutoj vanjskoj rasvjeti ili minimalističkoj ležaljci, svaki Serralunga proizvod osmišljen je da bude funkcionalan i lijep, otporan na sve vremenske uvijete te potvrda rada kompanije kroz upotrebu novih materijala i procesa proizvodnje.

Serralunga je tvrtka sa jedinstvenom pričom: prva se Italiji počela baviti proizvodnjom namještaja za vanjsku upotrebu,  danas obilježava gotovo dvostoljetnu tradiciju,  a ujedno je i jedna od rijetkih,  ako ne i jedina na svijetu,  čije ime nosi i ulica u gradu poslovanja i proizvodnje – talijanskom gradu Biella.  Obiteljsko poslovanje imalo je važnu ulogu od samih početaka; danas Serralungu vodi Marco Serralunga,  predstavnik pete generacije obitelji Serralunga.  Danas se tvornica prostire na 12. 000 m2,  obrađujući 1. 200 tona plastike godišnje,  proizvodeći gotovo 200. 000 predmeta godišnje te zapošljavajući 65 zaposlenika kojima se redovito na projektima pridružuju i dizajneri i arhitekti svjetskog glasa kao što su Zaha Hadid,  Philippe Starck i Jean-Marie Massaud.

Serralunga je danas vodeći brand u proizvodnji suvremenih tegli,  vaza, spremnika i namještaja za vanjsku upotrebu u svijetu,  a dizajneri posebnu pozornost pridaju materijalima i tehnologiji izvedbe koji konstantno napreduju.  Često nove tehnologije provode i na starijim artiklima pridajući im tako novo,  modernije lice ne mijenjajući pritom njihovu funkcionalnost i potrebu.
Kolekcije Serralunga namještaja pretvaraju nekoć neprivlačan industrijski materijal u nešto novo i zanimljivo.  Iako su se u počecima orijentirali na izradu tradicionalnih zemljanih lonaca i tegli za cvijeće,  danas proizvode futurističke primjere vodeći se konceptom klasičnih dizajnerskih linija i naglašavajući post – moderne oblike.  Najveća pozornost pridaje se ipak kreativnosti,  estetici i funkcionalnosti u cilju dočaravanja talijanske proze,  ljepote i stila u svakom primjerku.

„Svaka duša ima svoje mjesto spokoja.  U radu uvijek zamišljam prostore u kojima moji objekti pružaju osjećaj mira i ljepote u prirodnom okruženju.  To je san koji me potiče na svakodnevan rad,  nastojanje da stvorimo tanku granicu između unutrašnjih i vanjskih prostora kako bi svaki zatvoren prostor bio jednako svijetao i sunčan poput svakog vanjskog,  ali i vanjski jednako intiman poput svakog unutarnjeg prostora.  Uvijek nastojim pomiješati različite stvari kako bih stvorio nešto neočekivano. “: izjavio je Marco Serralunga,  predsjednik kompanije i kreativno ime iza samog branda

Serralunga namještaj zaista je namještaj s karakterom koji svakoj sredini donosi moderan izgled te jednako dolazi do izražaja u zatvorenim,  ali i vanjskim prostorima.  Za više informacija o Serralunga namještaju  posjetite prodajno- izložbeni salon Stipić Interarta u Lučkom,  Ventilatorska 24,  Zagreb ili kliknite na  www.stipicinterart.hr

Materijali

  • Giuletta-mala.jpg

    Giuletta-mala.jpg

  • Belle etoile- mala.jpg

    Belle etoile- mala.jpg

  • Canisse-mala.jpg

    Canisse-mala.jpg

  • New pot family-mala.jpg

    New pot family-mala.jpg

  • Flow-malal.jpg

    Flow-malal.jpg