Ulaz za korisnike

Ususret četvrtoj konferenciji o internetskom marketingu

|
Ova slika trenutno nije pronađena
 

Web::Strategija 4 - Jedinstveni marketinški doživljaj u ožujku Zagreb, veljača 2009. - Negdje daleko, iza sedam servera i sedam domena stvorena je četvrta regionalna konferencija o internetskom marketingu i izradi web stranica koja putem interneta dolazi i na Vaše poslovno računalo i vodi Vas izravno u zagrebački kongresni Hypo EXPO XXI centar 5. ožujka 2009. (četvrtak). Ondje Vas očekuju imena internetskih i marketinških profesionalaca koji su Vam odlučili predstaviti svoje tajne i educirati Vas o kontekstualnom oglašavanju, Search Engine Marketingu (SEM), plaćanju po kliku (CPC) i plaćanju po akciji (CPA) – nevjerojatno magičnim marketinškim alatima čijim rezultatima ćete moći oduševiti sebe i Vaše klijente!

Nikada kao sada, u vrijeme svjetske recesije, Internet nije pružao veći potencijal za marketinške kampanje, pogotovo kroz kontekstualno oglašavanje. Konferencija "Web::Strategija 4 – Izgubljeni u kontekstu" će Vam upravo omogućiti da ga iskoristite! Kao predavači, dočekat će Vas regionalna elita profesionalaca u internetskom marketingu sa svojim predavanjima - najmlađi hrvatski certificirani Google AdWords profesionalac - Krešimir Drvar, najpoznatiji hrvatski SEO stručnjak - Siniša Gavrilović, voditelj velikih medijskih web projekata - Vanja Bertalan, začetnica prve hrvatske affiliate marketing mreže - Višnja Željeznjak. Također, educirat će Vas i poznati regionalni stručnjaci za online oglašavanje - Dragan Varagić iz Srbije, Jaka Levstek iz Slovenije, te Marek Vidović iz Slovačke. Četvrta konferencija će se održati ponovno uz vjerne zlatne pokrovitelje – najpopularniji web oglasnik Njuškalo.hr i tvrtku za izradu poslovnih web stranica Internet Softver, te ostale pokrovitelje: Virtus dizajn, Httpool, ETARGET, Zagrebačka školu ekonomije i managementa, te PLIVA. Vjerodostojnosti ove jedinstvene konferencije o internetskom marketingu u prilog ide i činjenica da ju medijski pokrivaju svi najjači internetski mediji u Hrvatskoj – Net.hr, tportal.hr, Forum.hr, Monitor.hr, Poslovni.hr, zatim časopisi VIDI i Poslovni savjetnik, te Kapital Network televizija. Ne propustite ovu Web::Strategiju jer osim edukativnih predavanja, četvrta konferencija priprema uvesti u regiji neke novosti i standarde koji ovdje do sada nisu postojali. Organizator istog dana priprema održavanje prvog sajma internetske industrije pod nazivom Web::INDUSTRIJA 2009 i dodjelu Zlatnih nagrada Web::Strategije u dvije kategorije – za najbolje marketinške kampanje na internetu, te za najupotrebljivije web stranice. Očekujte uskoro još događanja! Na kraju, ne zaboravite da su Web::Strategiju već mnogi prepoznali kao konferenciju s nižima cijenama kotizacije

Interijeri

Materijali