Ulaz za korisnike

Weekend Media Festival, najveći skup medijske i komunikacijske industrije u regiji.

|
Weekend Media Festival, najveći skup medijske i komunikacijske industrije u regiji.
 
Weekend Media Festival, najveći skup medijske i komunikacijske industrije u regiji.
Proteklog je vikenda u Rovinju održani treći Weekend Media Festival, najveći skup medijske i komunikacijske industrije u regiji.

U jedinstvenim prostorima stare Tvornice duhana Rovinj, u organizaciji agencije Pepermint, kroz 3 dana programa Weekendom je prošetalo preko dvije tisuće sudionika.

Portal Pogledaj.to prepoznao je izuzetan potencijal promocije na Weekend Media Festivalu te se kao Prijatelj festivala uključio i u medijsko praćenje festivala. Među poznatim i nepoznatim licima s kojima smo se izuzetno dobro zabavljali promovirajući brand Pogledaj.to na WMF-u možda ćete prepoznati tv voditeljice i novinarke, Marijanu Batinić i Petru Nižetić koje su se, na naše zadovoljstvo, drage volje uključile u promociju našeg portala.

Kako smo se predstavili, a ujedno i zabavili na WMF-u pogledajte na našoj Facebook stranici.

Organizatorima festivala i čitavoj ekipi koja je „kriva“ za treći WMF iskrene čestitke na sjajno obavljenom poslu, s nadom da se za godinu dana vidimo na istom mjestu na još boljem i većem WMF-u. Svi koji su propustili ovogodišnji festival u Rovinju zaista imaju za čim žaliti, a djelić atmosfere pogledajte u galeriji fotografija.

Pogledaj.to je jedini hrvatski internetski portal za arhitekturu, dizajn i vizualne umjetnosti.

Kao prvi takav portal u Hrvatskoj, Pogledaj.to svakodnevno donosi zanimljivosti i novosti iz svijeta arhitekture, urbanizma, građevine, dizajna te vizualnih umjetnosti, s naglaskom na inovativna, originalna, suvremena, kvalitetna, kreativna pa i provokativna te duhovita dostignuća iz cijelog svijeta.

Pogledaj.to se, nakon promocije u rujnu 2009.godine, u nepuna dva mjeseca postojanja etablirao kao relevantan medij sa zavidnim brojem redovitih čitatelja. Pogledaj.to svakodnevno čita u prosjeku 3000 ljudi, a broj čitatelja je u stalnom porastu. Posjeti portalu su zabilježeni iz dvadesetak zemalja diljem svijeta. Najveći broj čitatelja je iz Hrvatske, potom iz Bosne i Hercegovine i Srbije te drugih zemalja u regiji.

Pogledaj.to je otvorio prostor za komunikaciju unutar arhitektonsko-dizajnerske struke, ali je isto tako, odabirom tema i pristupom sadržaju, privlačan i komentiran u najširem krugu čitateljstva. Čitatelji portala redovito se komentarima uključuju u raspravu, čime doprinose dinamici i interaktivnosti medija. Otvaranjem stranice Pogledaj.to posjetitelji na jednom mjestu, svaki dan, dobivaju novu porciju svježih informacija, koje zadovoljavaju kriterije kvalitete, relevantnosti i zanimljivosti. Iako su u području interesa Pogledaj.to kreativni vrhunci iz cijeloga svijeta, naglasak se stavlja na promociju i prezentaciju domaćih projekata. Recentni svjetski trend popularnosti portala sličnih sadržaja govori u prilog tome da je Pogledaj.to na našem tržištu pokrenut u pravo vrijeme te je kao relevantan medij ostvario suradnju s vodećim svjetskim arhitektonskim portalom Archdaily.com.

Pogledaj.to surađuje s Net.hr-om, najčitanijim hrvatskim internetskim portalom, koji svakodnevno prenosi naše članke i time portalu daje dodatnu vidljivost među publikom te svakodnevno jačanje branda Pogledaj.to.

POGLEDAJ TO d.o.o.

Trg kralja Tomislava 4

HR- 10000 Zagreb Tel.: +385 (0)1 488 00 12

MB: 2605953 Fax.: +385 (0)1 483 90 18

OIB: 73089575398

www.pogledaj.to

Materijali