Ulaz za korisnike

Wienerberger AG (Wiener Börse - WIE, Reuters - WBSV.VI, Bloomberg - WIE AV)

|
Wienerberger AG (Wiener Börse - WIE, Reuters - WBSV.VI, Bloomberg - WIE AV)
 
Wienerberger AG (Wiener Börse - WIE, Reuters - WBSV.VI, Bloomberg - WIE AV)
BEČ,lipanj 2005. – Wienerberger je najveći proizvođač opeke na svijetu i br. 2 glede crijepnih sustava u Europi.

Uz to, poduzeće ima i vodeću poziciju što se tiče sustava za popločavanje, u centralnoj i istočnoj Europi.

Pored jake pozicije na tržištu u svojim glavnim proizvodnim kao što je pregradna opeka i vanjske opeka, crijepni sustavi i popločivanje površina i izbalansiranog geografskog portfolia, poduzeće raspolaže odlučujućim prednostima glede konkurencije i to kroz inovativne proizvode i povoljnu tehnologiju. Wienerberger trenutno ima 236 proizvodna pogona u 24 zemalja u Europi i u Americi.

Godina 2004. je za Wienerberger bila operativno i strateški vrlo uspješna godina. Povlačanjem Bank Austria Creditanstalt i Koramic kao glavnih dioničara, kroz potpuno preuzimanje Koramic Roofing-a i industrijskim ulaskom u Veliku Britaniju, postavljeni su važne strateške smjernice. Istovremeno je poduzeće ostvarilo rekordne rezultate. Promet koncerna je, u usporedbi s prethodnom godinom, porastao za 14 % na 1.758,8 Mio. €, a EBITDA za 21 % na 405,4 Mio. €. Rezultat nakon oporezivanja povećao se čak za 61 % na 181,8 Mio. €. Korigiran rezultat po dionici poboljšan je za 26 % na 2,54 €. S pregradnom opekom se trenutno ostvaruje oko 37 % prometa i 48 % EBITDA. Proizvodnja vanjske opeke pridonosi 40 % prometu i 36 % EBITDA Grupe. Udio glinenog crijepa i betonskog crijepa iznosi trenutno 18 % prometa i 17 % EBITDA. Dodatna osnovna proizvodnja su sustavi za popločivanje površina s kojom se generira 5 % od prometa i 3 % od EBITDA.

Winerberger je poduzeće koje raste. Poslovanje s opekom i crijepom iziskuje velike ulazne investicije i generira stabilan cash-flow. Za investicije za održavanje potrebno je samo oko 60 % amortizacije. Iz toga proizlazi veliki slobodan cash-flow koji stoji na raspolaganju za plaćanje kamata i dividende, za projekte u rastu, za reduciranje zaduženosti ili ponovno kupovanje dionica. Solidna struktura financiranja vidljiva je u svim karakterističnim brojkama. Gearing (= stupanj zaduženosti) iznosio je krajem 2004. godine, unatoč rekordnim investicijama, samo 55,8 %. Cilj Wienerbergerove strategije je da na svim tržištima, na kojima je poduzeće prisutno, uspostavi odnosno izgradi vodeću poziciju. Uz to se dodatno i nadalje postepeno ekspandira u nova, obećavajuća tržišta. Kao vodeći svjetski proizvođač opeke gospodarstvo smatramo integriranim dijelom društva, a njegov je zadatak služiti ljudima i donositi korist. Naš je cilj prirodnim proizvodima stvoriti trajne vrijednosti: doživotnu kvalitetu stanovanja i sigurnost za naše kupce, pouzdanu investiciju za dioničare te sigurno mjesto za suradnike. Ozbiljno i odgovorno shvaćamo svoju ulogu u društvu i usmjeravamo svoje djelovanje ka ekonomskim, ekološkim i socijalnim aspektima – kako bismo i u buduće bili uspješni. Potpisivanjem UN Global Compact-a u godini 2003., priznaje Winerberger i službeno svoju društvenu odgovornost. Miljokazi 1819. Osnivanje tvrtke Winerberger u Beču1869. Notacija na Bečkoj Burzi 1986. Početak internacionalizacije kroz početak rada u Njemačkoj 1990. Početak ekspanzije u istočnoj Europi ulaskom na tržište u Mađarskoj 1996. Preuzimanje Terea u Benelux-u 1999. Akvizicija General Shale u Americi 2004. Wienerberger postaje široko rasprostranjeno javno Društvo

Kompletno preuzimanje Koramic Roofing-a i brick-business-a u Velikoj Britaniji Za dodatna pitanja: Thomas Melzer, Investor and Public Relations T. +43 (1) 60192-463 / communication@wienerberger.com

Materijali