BAU 2021 ide prema planu

• Sa 80 % rezerviranog izložbenog prostora, BAU je na istoj razini kao prije dvije godine
• Velika potražnja iz inozemstva
• 15% korona popust za izlagače

Sajam BAU 2021 na dobrom je putu da građevinskoj industriji ponudi atraktivnu platformu na izložbenom prostoru u Münchenu od 11. do 16. siječnja. To je rezultat posljednjih sastanaka savjetodavnog odbora i uprave sajma BAU sa zastupnicima vodećih izlagača i trgovinskih udruga. S obzirom na padajuće stope zaraze i ublažavanje mjera ograničenja putovanja diljem Europe, Messe München smatra da su izgledi dobri za uspješno održavanje sajma BAU 2021. 15 % korona popust na cijenu sudjelovanja trebao bi pomoći izlagačima u prikupljanju posjetitelja.

Događaji u proteklih nekoliko tjedana i pozitivne povratne informacije Savjetodavnog odbora čine Reinharda Pfeiffera, zamjenika predsjednika Izvršnog odbora Messea Münchena, vrlo samouvjerenim: “Kao i u prošlosti, rezervacije za BAU su izvrsne, a potražnja je posebno velika u inozemstvu, uvjeren sam i da će se poslovna aktivnost nastaviti ljeti i na jesen. S 15 % popusta želimo pružiti našim izlagačima priliku da više ulože u pozivanje svojih kupaca. Broj posjetitelja ovog će puta vjerojatno biti manji. Ali uz naše zajedničke napore, kvaliteta i količina posjetitelja ponovno će biti na visokoj razini. ”

Dieter Schäfer, predsjednik uprave Deutsche Steinzeug i predsjednik savjetodavnog odbora BAU izlagača, izjavio je u ime izlagača sljedeće: “Vrijeme je da opet sretnemo kupce, i stare i nove. Nijedan digitalni format ne može zamijeniti osobne sastanke. Potrebno nam je to kako bismo mogli pokrenuti posao. Gospodarstvo uvijek zahtijeva perspektive i pouzdan scenarij izlaska iz krize. To nam sada nudi BAU. Samo moramo napraviti prvi korak.”

Koncept sigurnosti i održavanja higijene

Nakon odluke 27. svibnja da se sajmovi mogu ponovno održati u Bavarskoj, vlada Bavarske odobrila je 23. lipnja odgovarajući koncept zaštite i održavanja higijene kao temelj za ponovno uspostavljanje aktivnosti sajmova. Temelji koncepta su: socijalna distanciranost, održavanje higijene i sljedivost svih sudionika. Higijenske mjere uključuju povećanje učestalosti čišćenja i postavljanje stalaka za dezinfekciju. Što se tiče moguće odredbe nošenja maski za lice, procjena je planirana za rujan, prije nego što započne jesenska sezona sajmovanja, kako bi se utvrdilo je li taj zahtjev zaista potreban. U svakom slučaju, dopušteno je uklanjanje maske tijekom sastanaka s kupcima koji se održavaju za stolovima – slično kao mjera koja se primjenjuje za ugostiteljske tvrtke. “Ovo je trenutno stanje”, naglašava Reinhard Pfeiffer: “Ipak, nadamo se da će biti smanjena veća ograničenja ako razvoj pandemije bude povoljan.”

Već je dodijeljeno 100.000 m² izložbenog prostora

U međuvremenu, planiranje za sajam BAU 2021 odvija se punom brzinom. Iako je nekoliko poznatih tvrtki i brandova ovog puta odlučilo ne sudjelovati na sajmu BAU, još uvijek je velika potražnja za prostorom, posebice iz inozemstva. 80 % raspoloživog izložbenog prostora, oko 100.000 m² neto, već je dodijeljeno. To je ista razina kao prije dvije godine. Oko trećine izložbenog prostora rezervirali su međunarodni izlagači. Trenutno je potražnja posebno velika iz Belgije i Poljske, ali i zemalja poput Italije i Španjolske, koje su posebno teško pogođene virusom korone. Gledajući na ovu razinu rezervacija, uprava sajma pretpostavlja da će svih 18 sajamskih dvorana biti zauzeto.

Nove online ponude

BAU će također imati virtualno prisustvo, i nastavlja razvijati svoju online ponudu i uvodi novu, posebno za sve one koji nisu u mogućnosti osobno doći u München.

• Novorazvijena aplikacija Connect poboljšala je funkcije za chat i formate za matchmaking.
• Dijelovi programa na BAU foruma moći će se prenositi uživo, kao i prezentacije i druge aktivnosti iz Digital Villagea i sa Tradesmen Meet.
• Izlagači također imaju mogućnost virtualnog dosezanja (potencijalnih) kupaca. Osnova za to su podaci o korisnicima sajma BAU i tehnologija “trusted targeting” Messe Münchena.
• Bit će tu i slika uživo sa sajma BAU. Na taj način, svi koji su zainteresirani mogu barem pogledati što se događa na sajmu, čak i izdaleka – i mogu u kratkom roku otputovati u München.

Posebna tema: korona

Program foruma, temeljen na ključnim temama “Digitalna transformacija”, “Izazov klimatskih promjena”, “Resursi i recikliranje” i “Budućnost izgradnje”, ponovno će okupiti vrhunske govornike iz cijele Europe. Uz ključne teme, BAU će se usredotočiti na učinke pandemije COVID-19 kao posebnu temu. Što korona znači za građevinsku industriju u zemlji i inozemstvu? Koje su posljedice za industriju nagli razvoj digitalizacije koju je pokrenuo korona virus? O ovom i mnogim drugim pitanjima vezanim za pandemiju razmatrat će se i raspravljati na sajmu BAU.

Direktor sajma BAU, Mirko Arend, u kratkim crtama je prepričao: “BAU je oduvijek pokazao da se na njega može pouzdati posebno u teškim uvjetima. Primjerice, tijekom globalne financijske krize 2009. godine, bez obzira na sve, pokazao se kao konstanta. Bit će tako i ovaj put.”

Pozitivni signali za cjelokupni koncept stižu i od savjetodavnog odbora i uprave:

Christine Degenhart, predsjednica bavarske komore arhitekata: “Pandemija korone također će utjecati na naše izgrađeno okruženje, na to kako živimo u zgradama i u gradovima. BAU daje važan, pozitivan primjer za cjelokupnu građevinsku industriju, jer predstavlja novu svijest i inovaciju. Pruža priliku za raspravu, ne samo za arhitekte, već i za one koji su uključeni u planiranje i izgradnju – u osobnim susretima to se ne može ostvariti na isti način i u virtualnim svjetovima.”

Profesor Norbert Gebbeken: predsjednik bavarske komore građevinskih inženjera: “Dugi niz godina prisustvovali smo sajmu BAU sa našim Dani bavarskih inženjera i tome se radujemo ponovo 2021. Za nas je ovo druženje posebno važno ovog puta, jer će pandemija COVID-19 zasigurno promijeniti način rada građevinskih inženjera. Digitalizacija je također u porastu i u našoj industriji, novi konstrukcijski zahtjevi značit će i da moramo promijeniti svoj način razmišljanja. O tome moramo razgovarati na sajmu BAU 2021.”

Felix Pakleppa, izvršni direktor središnjeg udruženja njemačke građevinske industrije: “Trenutni razvoj događaja u vezi s dolaznim narudžbama ukazuje na to da će mala i srednja poduzeća u njemačkoj građevinskoj industriji i dalje osjećati učinke korona krize i u 2021. godini. To je razlog zašto je toliko važno pokazati da je vrijeme da se stvari ponovo pokrenu. BAU pruža jedinstvenu priliku za širenje povjerenja i entuzijazma u industriji. Drugim riječima, u ovoj iznimnoj situaciji to je važnije nego ikad prije. Čak i pod teškim uvjetima, naši članovi i mi kao industrijska udruga sigurno ćemo posjetiti sajam BAU. ”

Stefan Thurn, predsjednik savezne udruge njemačke trgovine građevinskim materijalom: “BAU je vremenski najučinkovitija komunikacijska platforma za trgovinu građevinskim materijalom i za njihove kupce, obrtnike i građevinske poduzetnike, kako bi saznali o novim proizvodima, sustavima i informacijama od samih proizvođača. Komunikacija treba lica, ljude, razmjenu, treba društvo. Nemamo staklenu kuglu, ali nadamo se da će do siječnja higijenski propisi i državni zahtjevi biti pragmatično ublaženi do te mjere da, zajedno sa dobrim konceptima sajamskog društva, postoje okvirni uvjeti za dobru razmjenu. Tada sajam BAU može dati početni signal za dobar ekonomski razvoj. ”

https://bau-muenchen.com