KIO Keramika nije na prodaju

HRVATSKA – Apetiti kompanija iz Italije, Njemačke i Poljske koje žele kupiti KIO Keramiku nisu zbog naših proizvodnih kapaciteta, nego njima treba ovo značajno regionalno tržište, kaže direktor orahovičkog proizvođača pločica

Španjolska tvrtka Roca, s 48 tvornica keramike u 18 zemalja te ukupnim prihodom od 1,7 milijardi eura, prije mjesec dana je kupila zaprešićku Tvornicu keramike Inker. Tako je na hrvatsko tržište došao najveći svjetski proizvođač sanitarne keramike, ali i keramičkih pločica. To se dogodilo upravo u vrijeme kada orahovička KIO Keramika, koja proizvodi 7,5 milijuna četvornih metara keramičkih pločica na godinu, ulaže velike napore o povećanju svog udjela s dosadašnjih 10 na 20 posto na domaćem tržištu keramičkih pločica s obzirom na sve izraženiju neisplativost izvoza zbog nepovoljna tečaja kune.

Geostrateški značaj “Roca je svjetski lider u proizvodnji sanitarne keramike, a Inker nema proizvodnju keramičkih pločica i vjerojatno će dolazak Roce biti dobar za Inker”, objašnjava mr. Darko Krmpotić, direktor KIO Keramike, vodećeg proizvođača keramičkih pločica za unutarnja i vanjska oblaganja u regiji. Ističe da o eventualnoj prodaji KIO Keramike, u čiji je razvoj u posljednje dvije godine uloženo više od 260 milijuna kuna, ne razmišlja. “Zainteresirane su mnoge kompanije iz Italije, Njemačke i Poljske koje žele u ovoj regiji imati svoje tržište. Bivša je Jugoslavija regija čije će se tržište još razvijati i koja je potencijalno značajno investicijsko tržište u sljedećem desetljeću. Apetiti multinacionalnih kompanija koje žele kupiti KIO Keramiku nisu zbog naših kapaciteta, nego njima treba ovo regionalno tržište, a to tržište ima i geostrateški značaj i potencijale daljnjeg razvoja”, kaže Krmpotić. “Tu su i izvanredne predispozicije zbog transportnih troškova i naše lokacije jer je trošak transporta sve odlučniji za cjenovnu konkurentnost na tržištu. KIO Keramika mora više poraditi na tome da se u Hrvatskoj izbori za lidersku poziciju za koju smo se već izborili u regiji. Stoga za nas u KIO Keramici još nije vrijeme da se spajamo s nekim multinacionalnim kompanijama koje proizvode keramičke pločice. Dakle, KIO Keramika nije na prodaju”, izjavio nam je mr. Krmpotić.

Do 25 posto tržišta Godišnje se u Hrvatsku uveze od 11 do 12 milijuna četvornih metara keramičkih pločica i u KIO Keramici žele se na domaćem tržištu izboriti za udio do 25 posto jer bi na taj način osigurali stabilnost i sigurnost poslovanja. Povoljna okolnost za ekspanzivniji nastup na domaćem tržištu je i u stalnom rastu stanogradnje pa je KIO Keramika već uspostavila tijesnu suradnju s investitorima, projektantima i građevinarima, koji su našli svoj interes u ugradnji keramičkih pločica domaćeg proizvođača u stambene objekte, hotele i proizvodne kapacitete jer im je KIO Keramika ponudila konkurentnu kvalitetu, dizajn i cijenu svojih pločica. Izvor: www.poslovni.hr

]]>