Konačno sanacija Europske avenije, umjesto tramvaja voze autobusi

OSIJEK – Rekonstrukcija južnog kolničkog traka na kolosijeku tramvajske pruge u ponedjeljak je počela na Europskoj aveniji u dijelu od Radićeve do Trpimirove ulice.

Predviđeno je da građevinski radovi obuhvate i sjeverni trak od Trpimirove ulice do Lučkog prilaza (do početka korza, odnosno kraja Šetališta Petra Preradovića). Sanacija kolnika i popravak pruge trajat će do kraja srpnja. Poslovodstvo osječkog GPP-a odlučilo je da radnici većinu poslova obavljaju navečer i noću, kada ima manje putnika u tramvajima. Na relaciji Višnjevac-Zeleno polje-Višnjevac, kao i liniji kojom vozi “kolodvorac”, od 21 do 1 sat putnike će prevoziti autobusi, zato što zbog radova mora biti isključeno napajanje električnom energijom. Darko Marković, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, pojašnjava da su investitori sanacije GPP i Županijska uprava za ceste, a posao je, također, podijeljen te GPP-ovo ulaganje iznosi oko milijun kuna, dok suinvestitor plaća završno asfaltiranje. – U nedjelju (18. lipnja) uz gradilište na cesti postavljeni su prometni znakovi za privremenu regulaciju prometa, a u ponedjeljak je otvoreno gradilište. Popravak tramvajske pruge i kolnika radnici su počeli na južnoj strani Europske avenije kod Radićeve ulice i posao će obuhvatiti dionicu do Parka kralja Petra Krešimira IV. u prvoj fazi (do ljekarne), što znači prvih 400 metara kolosijeka. Najprije počinje vađenje ispune kolosijeka, odnosno vađenje starog betona i asfalta. Slijedi reguliranje kolosijeka po pravcu i visini, potom će biti ugrađena nova betonska ispuna, na koju se stavlja završni asfaltni sloj – pojašnjava Zoran Tanasić, šef održavanja pruge i građevinskih objekata u GPP-u.

Iako je kolosijek u ovome dijelu grada stariji od 25 godina, a tračnice znatno stanjene, stručnjaci su procijenili da debljina tračnica još može izdržati četiri-pet godina te sadašnja sanacija neće obuhvatiti izmjenu kolosijeka prema skupljoj suvremenoj metodi s pločama, kakve su lani stavljene na Trg Ante Starčevića. Naime, umjesto milijun kuna za rekonstrukciju kolosijeka, vađenje stare i gradnja nove pruge stajali bi oko 20 milijuna kuna. – Ova je sanacija kolnika i popravak tramvajske pruge zapravo kratkoročna investicija s rokom trajanja do pet godina. GPP-ovi su kooperanti zaduženi za vađenje ispune, reguliranje kolosijeka i ugradnju nove betonske ispune debljine 20 centimetara obavit će GPP-ovi radnici, a Županijska uprava za ceste zadužena je za završni asfaltni dio. Na mjestima gdje je “pričvrsni” pribor oštećen bit će zamijenjen novim, a kolosijek se ne dira – zaključuje Tanasić. Autor: N.ŠPOLJARIĆ Izvor: www.Glas-Slavonije.hr

]]>