Merkur u 2006. želi 700 milijuna kuna prihoda, sedam puta više nego 2001.

RIJEKA – Na razvojni program tvrtke koja u Hrvatskoj ima 5000 poslovnih partnera utjecali su oživljavanje brodogradnje i izgradnje autocesta. Prihod u prva četiri mjeseca ove godine bio je gotovo za četvrtinu veći nego u istom razdoblju prošle godine

Merkur International danas u riječkom Kukuljanovu otvara najsuvremeniji centar metalurgije na hrvatskom tržištu u kojemu će kupcima ponuditi široki spektar proizvoda iz tradicionalnoga metalurškog programa te odabrani program namijenjen brodogradnji. Merkur je odlučio investirati u metalurški centar iz kojega će, s obzirom na zemljopisnu atraktivnost lokacije i dobru razvijenost logističke infrastrukture (blizina luke, autoceste, željeznice), postizati efikasnu opskrbu hrvatskog i tržišta regije, od Italije, preko Slovenije do BiH i Srbije.

Pun pogodak Ključni razlog za takav investicijski projekt, otkriva Bojan Vidmar, predsjednik Uprave Merkur Internationala, jest što se od samog dolaska Merkura na hrvatsko tržište, 1991. godine, metalurški program pokazao punim pogotkom. Razdoblje Domovinskog rata ostavilo je negativnog traga i na taj segment pa se kompanija tek prije dvije godine odlučila za agresivniji razvoj. Oživljavanje brodogradnje, uz očekivani daljnji rast brodskog prijevoza na relaciji Europa – Daleki istok, te program izgradnje autocesta utjecali su na razvojni program Merkura. Hrvatsko tržište unutar grupe Merkur, koja uz maticu u Sloveniji ima ukupno osam tvrtki, raste najbrže što svjedoče i podaci o prihodu. Tako su 2001. zaključili s 94 milijuna, a u 2005. realizacija je premašila 500 milijuna kuna. Prva četiri mjeseca ove godine bila su 23 posto bolja od učinka u istom razdoblju lani te optimistično najavljuju da bi aktualna godina mogla dosegnuti prihod od 700 milijuna kuna. Nema mnogo tvrtki koje se poput Merkura mogu pohvaliti da su u samo pet godina prihod povećale pet puta. Taj izniman trend u cijelosti opravdava već uloženih 350 milijuna kuna, ali i nova ulaganja koja će premašiti 400 milijuna kuna, a koja su zacrtana u ambicioznom razvoju tvrtke do 2010. godine. U tri profitna centra s metalurškim asortimanom, Rijeku gdje danas starta prva faza, te uskoro Zagreb i Osijek, investirat će više od 200 milijuna kuna. Samo u centar u Kukuljanovo sljedeće tri-četiri godine Merkur namjerava uložiti oko 150 milijuna kuna, a broj zaposlenih povećati sa sadašnjih 20 na 70. “Nema područja bez konkurencije, ovdje je samo manje javno eksponirana jer se 95 posto posla obavi veleprodajom. Stoga je modernizacija metalurških centara imperativ kojim žele zadovoljiti interes sve zahtjevnijih kupaca. U ovom resoru ne pomažu reklamni oglasi”, napominje Vidmar. Prihvatljiva cijena, ponuda kvalitetnih profila proizvoda koje tržište traži i educirano osoblje tri su ključna elementa koja moramo pridobiti te zadržati poslovne partnere. Izvor: www.poslovni.hr

]]>