Most Hoover Dam Bypass

Ta brana privlači i do 10 milijuna posjetioca godišnje. Za one koji vole trivije, u branu je ugrađeno dovoljno betona da se poploči autocesta s dvije trake od San Francisca do New Yorka.

Preko vrha brane Hoover rijeku Colorado prelazi autocesta br. 93. Budući da je to usko grlo i potencijalna teroristička meta na vrhu Hooverove brane, postalo je očito da se mora izgraditi druga cesta. Ugovor za izgradnju mosta na rijeci Colorado vrijedan 114 milijuna $ dodijeljen je zajedničkom pothvatu društva Obayashi Corporation i društva PSM Construction USA, Inc. Projekt je odabran ne samo zato jer udovoljava tehničkim zahtjevima nego i zato jer je to bilo najisplativije rješenje koje kombinira najbolja svojstva betona i čelika i najmanje utječe na okoliš.

Ponuda proizvoda sastojala se od betonskih dodataka, Sika® ViscoCrete® tehnologije, epoksida za segmentne mostove (Segmental Bridge Epoxy) i cementa za naknadno prenaprezanje. Poseban faktor uspjeha zasigurno je bila dobra suradnja između društva Sika Japan i njihovog dugogodišnjeg klijenta, društva Obayashi, kao i globalna izvrsnost društva Sika na području mostova.

Otvaranje se planira za kraj 2010. Sljedeći puta kada budete u Las Vegasu, možete se voziti mostom preko rijeke Colorado i biti ponosni i sigurni znajući da vas štiti 100 godina iskustva društva Sika.

Četvrti po veličini lučni betonski most

Most Hoover Dam Bypass Bridge dugačak je oko 600 metara, a nalazi se oko 270 metara iznad rijeke Colorado; to je četvrti po redu najveći betonski lučni most na svijetu.

„Radio sam na projektu izgradnje mosta preko rijeke Colorado kao voditelj prodaje za područja Arizone i Las Vegasa. Radio sam s timom za strukturni dizajn na preporukama za proizvode i pokušao sam osigurati predano korištenje proizvoda društva Sika. Za vrijeme trajanja građevinskih radova izravno sam se bavio svim narudžbama; bio sam veza između pogona i vlasnika projekta i brinuo se da naši proizvodi mogu pratiti njihov užurbani raspored, a opsluživao sam i izvođače, američku saveznu službu za autoceste i dizajnerski tim koji je radio na ovom projektu.Za vlasnika projekta rad s jednim proizvođačem koji nudi i aditive, epokside i beton bio je velika prednost. Najveća je poteškoća bila rušenje sva četiri krana jednog vjetrovitog dana. Žičara koja je sve potrebno prevozila s jedne strane mosta na drugu zbog toga se srušila pa je konačan završetak projekta bio odgođen za dvije godine. Na kraju je čitav projekt završen prema planu. što je bilo nevjerojatan izazov za sve strane, ali je društvo Sika bilo posebno zadovoljno jer je to bilo potpuni uspjeh cjelokupnog tima. Naša je tvrtka iskoristila sve dostupne resurse i ljude od početka do kraja; menadžment, marketing te poslovne jedinice za beton i izvođače, a svi su oni igrali veliku ulogu u izgradnji ove veličanstvene građevine.“

http://hrv.sika.com