MULTIPLEX 5 kinodvorana s 800 mjesta!

ZADAR – Zadarski će Trgovinski centar nakon završetka izgradnje njegove druge faze uistinu biti grad u gradu. S nizom atraktivnih sadržaja, kao što je multiplex kino, građanima će pružati mogućnost cjelodnevnog boravka, a gradu olakšati rješavanje prometa u mirovanju i osigurati pravu urbanu tržnicu koja neće ovisiti o klimatskim uvjetima

S ukupno više od 40.000 metara četvornih zatvorenog prostora, zadarski će Trgovinski centar nakon završetka izgradnje njegove druge faze uistinu biti grad u gradu. S nizom atraktivnih sadržaja, uz sve uobičajene ponude takvih centara, građanima će pružati mogućnost cjelodnevnog boravka, a gradu olakšati rješavanje prometa u mirovanju i osigurati pravu urbanu tržnicu koja neće ovisiti o klimatskim uvjetima. Sve to podrazumijeva i zatvaranje sadašnje pijace na Relji te otvaranje tog prostora za nove kvalitetne sadržaje. Za investiciju vrijednu oko 20 milijuna dolara do kraja siječnja očekuje se građevinska dozvola, a početak izgradnje planira se početkom proljeća. Do tada će svoj posao završiti i arheolozi, očekuje direktor Trgovinskog centra Mladen Mišković, te završetak izgradnje i otvaranje centra u cijelosti najavljuje do kraja 2007.

Veliki prostori Novi će dio svojom koncepcijom biti kompatibilan postojećem, s kojim će u konačnici tvoriti i jedinstveni objekt, kako je projektom Nikole Bašića bio i zamišljen uoči početka gradnje prije više od 15 godina. Umjesto više od 150 malih prostora, na današnjih 18.000 kvadrata prevladavat će veliki prostori, na 100 do 500, čak i 1000 metara četvornih. Parkiralište sa 403 mjesta na dvije etaže, od kojih jedna pod zemljom, rješava problem parkiranja cijelog centra, a s obzirom na to da će biti javno, dijelom i cijele te gradske četvrti. — Na prizemnoj natkrivenoj etaži, koju smo nazvali “Zdravi život”, smjestit će se zelena tržnica, te cvjetni vrt, supermarket, ribarnica, specijalizirane trgovine za meso, voće, kruh, maslinovo ulje, tjesteninu, sir… Osim ugostitelja, za tu etažu zanimanje pokazuju i banke — kaže Mišković, naglašavajući da se prostori u novom dijelu neće prodavati, nego iznajmljivati.

Modni brandovi — Na prvom je katu “Svijet mode i tehnike”. Idemo ciljano na prepoznatljive modne brandove, dva jaka u prostorima od 500 do tisuću kvadrata, te nekoliko također poznatih, ali na manjim prostorima između, ipak ne manjim od sto metara četvornih. Na drugom katu smjestit ćemo “Svijet zabave”, multipleks sa pet kina i ukupno 800 mjesta, s restoranima i drugim ugostiteljskim sadržajima, sa sofisticiranim igraonicama za djecu. Oslanjamo se na svjetski trend treće generacije trgovačkih centara temeljenih više na zabavi nego na shoppingu — objašnjava Mišković. Niko Bašić i ovdje se poigrava prepoznatljivim mediteranskim linijama osmišljavajući, dodaje Mišković, nove gradske atrakcije. Bit će tu, među ostalim, ostakljeni most iznad glavne komunikacije i stakleni panoramski lift od dna do vrha objekta. Oblik rotora kojim se ulazi u podzemnu garažu nastavlja se i gore i uz dobru protočnost pješaka nudi posebne atraktivne sadržaje. Najatraktivniji će, smatra Mišković, biti dio s postavom arheoloških nalaza s Relje. Davorka MEZIĆ Izvor: www.Slobodnadalmacija.hr

]]>