Neka slavonsku cestu grade slavonske tvrtke

ĐAKOVO/OSIJEK – Na inicijativu predsjednika Sabora Vladimira Šeksa, u petak je u Osijeku održan sastanak potencijalnih izvođača radova na izgradnji slavonskih dionica autoceste na koridoru 5c.

»Cilj ovoga sastanka je stvaranje svojevrsnoga konzorcija i poticaj na udruživanje građevinskih tvrtki s područja Slavonije i Baranje da kroz zajedničke nastupe na natječajima ostvare sudjelovanje na izvedbi radova na koridoru 5c«, objasnio je Šeks na sastanku u osječkoj gospodarskoj komori kojem su nazočili gospodarstvenici s područja svih pet slavonskih županija. Pokušat će se animirati slavonske tvrtke da se ujedine i na taj način, kao kompletan izvođač za sve vrste radova, zajednički izađu na javni natječaj. Tim više što je riječ o višegodišnjoj izgradnji čija se ukupna vrijednost procjenjuje na čak tri milijarde kuna. Šeks je podsjetio da će se 25 kilometara dionice koridora, od Sredanaca do Đakova, graditi do ljeta 2007., dok će se 30 kilometara duga dionica Osijek-Đakovo početi graditi u jesen sljedeće godine i treba biti gotova krajem 2008. »Ono što je ključno da bi potencijalni natjecatelji mogli proći na natječaju i dobiti posao, vrlo su oštri i zahtjevni kriteriji. Zbog toga je posebno važno udružiti se kako bi sve tvrtke s ovog područja – i velike i male – mogle sudjelovati u ovom poslu«, istaknuo je Šeks.

»I zato smo došli do ove inicijative da se slavonska građevinska operativa udruži, te si zajedničkom kvalitetnom ponudom na javnom natječaju omogući izvođenje većine radova na izgradnji koridora 5c«, kazao je Šeks zaključivši kako bi to bio pravi zamašnjak gospodarskog razvitka Slavonije. Šeks je u petak obišao radove na obnovi 5,3 kilometra željezničke pruge između Strizivojne-Vrpolja i Đakova, dionice koja je dio paneuropskoga željezničkoga koridora 5c koji povezuje baltičke zemlje s lukom Ploče. Predsjednik Sabora odbacio je optužbe o zapostavljenosti Slavonije, o čemu, kako je rekao, svjedoče i investicije u željezničku i cestovnu infrastrukturu. »Obnova slavonskog dijela željezničkoga koridora 5c, značajan je pothvat ne samo za HŽ nego i za Slavoniju i cijelu Hrvatsku«, izjavio je Šeks te dodao da će se tim radovima omogućiti veći osovinski pritisak i brzina vlakova od 160 kilometara na sat. »To će u velikoj mjeri pridonijeti i razvoju gospodarstva«, zaključio je Šeks nakon što je s predsjednikom Uprave Hrvatskih željeznica Marijanom Klarićem obišao gradilište. Mile Ljubičić Maja Sajler Izvor: Vjesnik www.vjesnik.hr

]]>