Novi web-portal pokrenuo rat na internetskom tržištu nekretnina

Pojava snažanog konkurenta, CentarNekretnina.neta, uzburkala je tržište internetskih oglasnika za nekretnine gdje se sada bori desetak velikih besplatnih web-siteova

Na pretrpano hrvatsko tržište besplatnih web-siteova specijaliziranih za nekretnine ušao je još jedan igrač s velikim ambicijama, CentarNekretnina.net. Riječ je o internetskom oglasniku namijenjenom kupnji i prodaji nekretnina, koji je pokrenuo web-portal KupiProdaj u vlasništvu tvrtke Moj-posao.net. Već prvoga dana site je imao aktivno oko 3500 oglasa, gotovo dvostruko više od Burza-nekretnina.com, koja postoji već deset godina i objedinjuje ponudu 37 agencija za nekretnine. Malo oglasa Pojava snažnog konkurenta uzburkala je tržište internetskih oglasnika specijaliziranih za nekretnine. Na njemu se za svoj dio kolača već sada bori desetak velikih besplatnih web-siteova, što je unatoč izuzetno aktivnoj stanogradnji i graditeljstvu ipak previše. Stručnjaci, naime, predviđaju da s obzirom na limitirani broj web-korisnika mogu opstati samo oni s najsnažnijim financijskim zaleđem i marketingom. S druge strane, Andrija Čolak, suosnivač Info-nekretnina-neta, prvog hrvatskog internetskog sitea za nekretnine, smatra da će zbog segmentacije tržišta opstati samo oni koji imaju iskustva u izravnoj prodaji nekretnina. “Mi smo godinama prije pokretanja sitea radili kao agenti za prodaju nekretnina. Mnogi naivno misle da se takav posao na webu može pokrenuti s tridesetak tisuća eura i za godinu dana ostvariti profit. To je nemoguće. Nikakve marketinške kampanje tu neće pomoći”, smatra Čolak. Info-nekretnine jedine na tržištu nude mogućnost besplatnog “skidanja” kompletne oglasne ponude koja se u tiskanom obliku na kioscima prodaje po cijeni od 5 kuna. Čolak predviđa da će za nekoliko godina na tržištu opstati svega nekoliko web-siteova specijaliziranih za nekretnine.S njime se slaže i Vedran Bajer, voditelj CentraNekretnina.net . “Mjesta načelno danas ima za sve, ali naša je procjena da će veliki postajati sve veći te će se na koncu iskristalizirati samo dva-tri relevantna”, ističe Bajer. “Kod internetskih, kao i drugih oglasnika, bitna je kritična masa oglasa i posjetitelja. Ako nemate mnogo posjetitelja, oglasi nemaju odaziv, oglašivači se ne vraćaju i krug se zatvara. Slično je ako nemate dovoljno oglasa, posjetitelji se ne vraćaju, odaziv je slab i krug se opet zatvara”, napominje Bajer. Više o tome www.Poslovni.hr

]]>